РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (70)Автореферати дисертацій (9)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)321-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 61
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Byvsheva L. Features and principles of formation of marketing strategies in the activity of agricultural enterprises of Ukraine // Екон. вісн. Донбасу. - 2019. - № 4.
2.

Byvsheva L. Features and principles of formation of marketing strategies in the activity of agricultural enterprises of Ukraine // Екон. вісн. Донбасу. - 2019. - № 4.
3.

Halynska A. Management of the complex of marketing measures for Ukrainian enterprises of agriculture // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2019. - № 2.
4.

Stepanova A. Practical aspects of strategic marketing management of agricultural enterprises (on the example of "MRIYA AGRO HOLDING") // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 2.
5.

Kuzyk O. Strategic directions of marketing communications of agro-industrial enterprises in Ukraine // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики : зб. наук. пр. - 2022. - Вип. 2.
6.

Danylenko V. V. Strategic landmarks in agribusiness entities-management. Cross-functional marketing logistics perspective // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2021. - № 1.
7.

Chychkalo-Kondratska I. Using of marketing communications in agricultural enterprise // Економіка і регіон. - 2016. - № 5.
8.

Фастівець Н. П. Досвід реалізації маркетингової стратегії в діяльності підприємств АПК. — 2012 // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.
9.

Гришова І. Ефективність маркетингово-збутових систем аграрних підприємств на цільових продуктових ринках // Проблеми і перспективи економіки та упр.. - 2016. - № 1.
10.

Морохова В. О. Маркетинг відносин в агробізнесі: формування та розвиток : монографія. — Луцьк: Вежа-Друк, 2014
11.

Устік Т. В. Маркетингові стратегії аграрних підприємств в умовах сталого розвитку: теорія, методологія, практика : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Суми, 2020
12.

Завальнюк К. С. Маркетингові стратегії зростання аграрних формувань : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Київ, 2018
13.

Ларіна Я. С. Маркетингові стратегії розвитку підприємств аграрного сектору України: теорія, методологія, практика : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — К., 2010
14.

Ганжуренко І. В. Маркетингові стратегії як основа здійснення збутової та логістичної діяльності аграрного підприємства // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2019. - Вип. 206.
15.

Гіржева О. М. Маркетингова діяльність аграрних товаровиробників в контексті розвитку збутових систем їх продукції // Актуал. проблеми інновац. економіки. - 2020. - № 3.
16.

Чеботарьова О. М. Маркетингова діяльність підприємств АПК в умовах ринкової нестабільності : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. — Луганськ, 2011
17.

Рудницька О. В. Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств на ринку органічної агропродовольчої продукції : автореф. дис... канд. екон. наук. — К., 2007
18.

Зоря О. П. Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств на ринку продукції тваринництва. — 2010 // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.
19.

Бронська О. Ю. Маркетингова політика як складова системи управління аграрним підприємством. — 2009 // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Екон. науки.
20.

Бочко О. Ю. Маркетингове забезпечення функціонування сільськогосподарських підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04. — Л., 2009
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського