РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000385908<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Фастівець Н. П. 
Досвід реалізації маркетингової стратегії в діяльності підприємств АПК / Н. П. Фастівець // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2012. - № 3. - С. 137-141. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти розвитку маркетингових стратегій, їх удосконалення на основі раціональних підходів, можливих комбінацій застосування та досвід їх реалізації в діяльності сучасних агропромислових підприємств України. Формування маркетингової стратегії - це найсуттєвіший і найскладніший етап досліджень. Розробка стратегічних маркетингових принципів повинна грунтуватися на системному підході, що відповідає дотриманню об'єктивних економічних законів, передусім попиту і пропозиції та тенденцій розвитку об'єкта планування. Маркетингові стратегії конкретизуються шляхом визначення принципів поведінки всіх учасників ринку та встановлення генеральної лінії діяльності підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського