Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)211.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 331
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | . — Луганськ, 2000. — 172 с.
|
2. |
Коверга А. В. Многоуровневый маркетинг как фактор повышения эффективности производства. — 1999 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
|
3. |
Савчук Е. А. Особенности становления рыночных отношений в Украине и маркетинговая наука. — 1999 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
|
4. |
Дейнека О. І. Маркетинг регіону: сучасні тенденції, проблеми та перспективи. — 2004 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Регіон. сусп. системи: Зб. наук. пр.
|
5. |
Олександер М. А. Маркетинг у секторах національної економіки : Моногр. — О.: Астропринт, 2004
|
6. | . — Луганськ, 2004. — 250 с.
|
7. | Особливості використання маркетингових технологій в умовах інноваційних змін в економіці : Зб. наук. пр. — Х.: ХІБМ, 2005
|
8. |
Ребрина А. А. Особливості трудової діяльності маркетологів та їх професійно значущі якості у ППФП. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
|
9. |
Пізнюк Л. В. Паблік рилейшнз : Навч. посіб. для дистанц. навчання. — К.: Ун-т "Україна", 2005 - (Мережа дистанц. навчання).
|
10. |
Корольчук О. П. Формування та розвиток вертикальних маркетингових систем в Україні : Моногр. — К., 2004
|
11. | Маркетинг: теорія і практика. — Луганськ, 2001. — 183 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. держ. ун-ту; N 7).
|
12. | Маркетинг: теорія і практика. — Луганськ, 2001. — 199 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. держ. ун-ту; N 6).
|
13. | Маркетинг: теорія і практика. — Луганськ, 2002. — 258 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту; N 8).
|
14. |
Соболев А. В. Интеграция маркетинга и дизайна в контексте развития национальной модели дизайна. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
|
15. | . — Луганськ, 2003. — 200 с.
|
16. |
Ларина Р. Р. Маркетинговая политика коммуникаций : (Учеб. пособие). — Севастополь; Донецк: Вебер, 2002
|
17. |
Бевзенко В. Ф. Маркетинговое обеспечение региональной экономической политики : Моногр. — Донецк: Юго-Восток, 2003
|
18. | . — Донецк, 2002. — 131 с.
|
19. |
Окландер М. А. Проблеми формування маркетингової системи країни. — К.: Наук. думка, 2002
|
20. |
Щелкунов В. И. Стратегии маркетинга послепродажных отношений. — К.: Наук. думка, 2002
|
| |