РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (215)Журнали та продовжувані видання (187)Автореферати дисертацій (13)Наукова періодика України (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 331
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
. — Луганськ, 2000. — 172 с.
2.

Коверга А. В. Многоуровневый маркетинг как фактор повышения эффективности производства. — 1999 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
3.

Савчук Е. А. Особенности становления рыночных отношений в Украине и маркетинговая наука. — 1999 // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та.
4.

Дейнека О. І. Маркетинг регіону: сучасні тенденції, проблеми та перспективи. — 2004 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Регіон. сусп. системи: Зб. наук. пр.
5.

Олександер М. А. Маркетинг у секторах національної економіки : Моногр. — О.: Астропринт, 2004
6.
. — Луганськ, 2004. — 250 с.
7.
Особливості використання маркетингових технологій в умовах інноваційних змін в економіці : Зб. наук. пр. — Х.: ХІБМ, 2005
8.

Ребрина А. А. Особливості трудової діяльності маркетологів та їх професійно значущі якості у ППФП. — 2005 // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту.
9.

Пізнюк Л. В. Паблік рилейшнз : Навч. посіб. для дистанц. навчання. — К.: Ун-т "Україна", 2005 - (Мережа дистанц. навчання).
10.

Корольчук О. П. Формування та розвиток вертикальних маркетингових систем в Україні : Моногр. — К., 2004
11.
Маркетинг: теорія і практика. — Луганськ, 2001. — 183 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. держ. ун-ту; N 7).
12.
Маркетинг: теорія і практика. — Луганськ, 2001. — 199 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. держ. ун-ту; N 6).
13.
Маркетинг: теорія і практика. — Луганськ, 2002. — 258 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту; N 8).
14.

Соболев А. В. Интеграция маркетинга и дизайна в контексте развития национальной модели дизайна. — 2002 // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец.
15.
. — Луганськ, 2003. — 200 с.
16.

Ларина Р. Р. Маркетинговая политика коммуникаций : (Учеб. пособие). — Севастополь; Донецк: Вебер, 2002
17.

Бевзенко В. Ф. Маркетинговое обеспечение региональной экономической политики : Моногр. — Донецк: Юго-Восток, 2003
18.
. — Донецк, 2002. — 131 с.
19.

Окландер М. А. Проблеми формування маркетингової системи країни. — К.: Наук. думка, 2002
20.

Щелкунов В. И. Стратегии маркетинга послепродажных отношений. — К.: Наук. думка, 2002
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського