РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (394)Журнали та продовжувані видання (285)Автореферати дисертацій (2)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 186
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Sheng Chung Lo . A study on corporate brand image at first-time adopter behavior // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 9.
2.

Syed Zulfiqar Ali Shah Advertising effects on firm economic performance // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 3.
3.

Dzhulai M. Analysis of employer brand for young people // Eastern-Europ. J. of Enterprise Technologies. - 2022. - № 1/13.
4.

Juan Jose Blazquez-Resino Assessing consumers' attitudes towards web advertising in the service context // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 8.
5.

Manurung A. D. R. Authentic personal branding as a mediator of influence of heroic leadership and positive psychological capital on work life quality // Актуал. проблеми економіки. - 2017. - № 4.
6.

Sotnikov Yu. Big Data as a fundamental approach to creating a portrait of the target consumer // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2019. - № 4.
7.

Zatwarnicka-Madura B. Brand image vs. consumer trust // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 8.
8.

Buchna Y. A. Changes in the advertising industry in the context of the global lockdown-2020: economic and social issues // Бізнес Інформ. - 2020. - № 10.
9.

Garasym P. Concepts of firmness and balancing in marketing logistics // Econ., Entrepreneurship, Management. - 2015. - 2, № 1.
10.

Kucheruk T. G. Consumer decision making on the WEB // Екон. вісн. Донбасу. - 2013. - № 4.
11.

Sytnyk H. Controlling of operational activity of trade enterprises // Scientia Fructuosa. - 2022. - № 6.
12.

Lutsenko I. Cybernetic estimation of reserve utilization efficiency // Eastern-Europ. J. of Enterprise Technologies. - 2021. - № 6/4.
13.

Zubko T. Determining the impact of digitalization on the economic security of trade // Eastern-Europ. J. of Enterprise Technologies. - 2021. - № 6/13.
14.

Laskowski M. Economic and legal aspects of adjusting online advertisements for visually impaired // Актуал. проблеми економіки. - 2010. - № 6.
15.

Juan Jose Blazquez-Resino Economic efficiency of advertising: some evidences from Internet publicity // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 9.
16.

Nuno Carlos Leitao Economic growth and marginal intra-industry trade // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 3.
17.

Jiun-Lan Hsu Effects of interactive marketing on customer satisfaction in catering industry // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 3.
18.

Spytska K. V. Formation of the competitive strategy of an enterprise based on the customer-oriented approach // Бізнес Інформ. - 2021. - № 11.
19.

Adjoka H. E. Global supply chains in pandemic // Зовн. торгівля: економіка, фінанси, право. - 2021. - № 6.
20.

Kim R. B. Influence of country & brand image on consumer loyalty under explicit brand origin & manufacture identification // Актуал. проблеми економіки. - 2016. - № 5.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського