Пошуковий запит: (<.>U=У542.10$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 186
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Юлегіна І. В. Кон'юнктурознавство : навч. посіб. — Х., 2013
|
2. |
Бук Л. М. Товарний знак в маркетингу : навч. посіб. — Львів: Вид-во Львів. комерц. акад., 2013
|
3. |
Кендюхов О. В. Бренд-менеджмент : навч. посіб. для студ. ВНЗ. — Донецьк: ДВНЗ "ДонНТУ", 2013
|
4. |
Ковтун О. А. Кон'юнктура світового ринку м'яса в умовах глобалізації : монографія. — К.: Компринт, 2013
|
5. |
Штовба О. В. Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті : навч. посіб. — Вінниця: ВНТУ, 2014
|
6. |
Дурняк Б. В. Проектування реклами в мережі Інтернет на основі її семантичного аналізу : [монографія]. — Львів: Укр. акад. друкарства, 2014 - (Інформ. технології).
|
7. |
Броварець О. О. Сучасні мультимедійні технології у маркетингових комунікаціях : навч. посіб. — Київ: Київський університет, 2020
|
8. |
Глазунова О. В. Стратегія просування міжнародного бренду країни в сучасних умовах глобалізації : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02. — К., 2013
|
9. |
Дубенко С. Д. Споживча політика в системі державного управління : навч.-метод. посіб. — К., 2009
|
10. |
Божко О. В. Міжнародна рекламна діяльність : монографія. — Донецьк, 2011
|
11. |
Губа М. І. Кон'юнктура світового ринку сільськогосподарської продукції: теорія, методологія, практика : монографія. — Херсон, 2010
|
12. |
Дочинець Н. М. Консюмеризм в Україні: соціально-економічні реалії та перспективи розвитку : монографія. — Л., 2009 - (Пробл. регіон. розв.).
|
13. | Управление научными исследованиями, маркетинг и коммерциализация инноваций. — Белгород - Х., 2012
|
14. |
Крамаренко В. И. Реклама и человеческий капитал в глобальной экономике: методология и управление : [монография]. — Симф.: ДИАЙПИ, 2011
|
15. |
Пилипчук В. П. Управління продажем : навч. посіб. — К.: КНЕУ, 2011
|
16. |
Голошубова Н. О. Організація торгівлі : підруч. для студ. ВНЗ. — 2-ге вид. — К., 2012
|
17. |
Васильківський Д. М. Конкуренція на світових ринках товарів та послуг : навч. посіб. — Хмельницький: ХНУ, 2019
|
18. |
Смерічевський С. Ф. Бренд-менеджмент : навч. посіб. — Київ: НАУ, 2019
|
19. | Управління торгівельною діяльністю та формування економічної безпеки суб'єктів господарювання в умовах економічної нестабільності. — Дніпро: Біла К.О., 2019
|
20. |
Яцюк Д. В. Реклама в Інтернеті : навч. посіб. — Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018
|
| |