РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (394)Журнали та продовжувані видання (285)Автореферати дисертацій (2)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 186
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Юлегіна І. В. Кон'юнктурознавство : навч. посіб. — Х., 2013
2.

Бук Л. М. Товарний знак в маркетингу : навч. посіб. — Львів: Вид-во Львів. комерц. акад., 2013
3.

Кендюхов О. В. Бренд-менеджмент : навч. посіб. для студ. ВНЗ. — Донецьк: ДВНЗ "ДонНТУ", 2013
4.

Ковтун О. А. Кон'юнктура світового ринку м'яса в умовах глобалізації : монографія. — К.: Компринт, 2013
5.

Штовба О. В. Товарний брендинг в маркетинзі та комунікативному менеджменті : навч. посіб. — Вінниця: ВНТУ, 2014
6.

Дурняк Б. В. Проектування реклами в мережі Інтернет на основі її семантичного аналізу : [монографія]. — Львів: Укр. акад. друкарства, 2014 - (Інформ. технології).
7.

Броварець О. О. Сучасні мультимедійні технології у маркетингових комунікаціях : навч. посіб. — Київ: Київський університет, 2020
8.

Глазунова О. В. Стратегія просування міжнародного бренду країни в сучасних умовах глобалізації : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02. — К., 2013
9.

Дубенко С. Д. Споживча політика в системі державного управління : навч.-метод. посіб. — К., 2009
10.

Божко О. В. Міжнародна рекламна діяльність : монографія. — Донецьк, 2011
11.

Губа М. І. Кон'юнктура світового ринку сільськогосподарської продукції: теорія, методологія, практика : монографія. — Херсон, 2010
12.

Дочинець Н. М. Консюмеризм в Україні: соціально-економічні реалії та перспективи розвитку : монографія. — Л., 2009 - (Пробл. регіон. розв.).
13.
Управление научными исследованиями, маркетинг и коммерциализация инноваций. — Белгород - Х., 2012
14.

Крамаренко В. И. Реклама и человеческий капитал в глобальной экономике: методология и управление : [монография]. — Симф.: ДИАЙПИ, 2011
15.

Пилипчук В. П. Управління продажем : навч. посіб. — К.: КНЕУ, 2011
16.

Голошубова Н. О. Організація торгівлі : підруч. для студ. ВНЗ. — 2-ге вид. — К., 2012
17.

Васильківський Д. М. Конкуренція на світових ринках товарів та послуг : навч. посіб. — Хмельницький: ХНУ, 2019
18.

Смерічевський С. Ф. Бренд-менеджмент : навч. посіб. — Київ: НАУ, 2019
19.
Управління торгівельною діяльністю та формування економічної безпеки суб'єктів господарювання в умовах економічної нестабільності. — Дніпро: Біла К.О., 2019
20.

Яцюк Д. В. Реклама в Інтернеті : навч. посіб. — Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського