РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (89)Автореферати дисертацій (4)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.357<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 77
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Лукан О. Аналіз ефективності маркетингової діяльності підприємства // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2014. - № 5.
2.

Примак Т. О. Маркетингова комунікаційна модель у системі управління підприємством // Вісн. Акад. праці і соц. відносин Федер. профспілок України. - 2002. - № 1.
3.

Кудирко Л. Еволюція міжнародного маркетингу // Вісн. Київ. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2013. - № 1.
4.

Окландер Т. О. Маркетингова діяльність промислового підприємства в умовах зростання ризиків : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04. — Сєвєродонецьк, 2014. — 38, [1]: a-рис.
5.

Солнцев С. О. Тріада генерування маркетингової інформації // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 10.
6.

Криворучко О. М. Теоретичні основи управління маркетинговими можливостями підприємства. — 2009 // Економіка трансп. комплексу.
7.

Рябик Г. Є. Економічне обгрунтування маркетингових заходів щодо розвитку конкурентних переваг підприємства // Бізнес Інформ. - 2015. - № 9.
8.

Mok K. M. M. Sun Tzu, The Art of War and its implications in innovation and target marketing // Актуал. проблеми економіки. - 2015. - № 11.
9.

Литовченко І. Л. Оцінка синергетичного ефекту від застосування інтегрованих маркетингових комунікацій // Економіка України. - 2015. - № 5.
10.

Андрушків Б. М. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства. — 2011 // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка.
11.

Дудник Р. О. CRM-стратегія у замкнутому циклі управління компанією // Вісн. Акад. праці і соц. відносин Федер. профспілок України. - 2002. - № 2.
12.

Туніцький Н. О. Системний підхід до організації маркетингу на підприємстві // Актуал. проблеми економіки. - 2008. - № 4.
13.

Максимова Т. С. Діагностика динамічних процесів розвитку комплексу маркетингу // Актуал. проблеми економіки. - 2007. - № 8.
14.

Rakic B. Marketing challenges at the beginning of XXI century // Актуал. проблеми економіки. - 2013. - № 10.
15.

Дубовик Т. В. Соціально-етичний маркетинг підприємств // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2011. - Вип. 3.
16.

Bashynska I. An evaluation of performance integrated marketing communications: use of the "funnel efficiency" method // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2012. - Вип. 2.
17.

Примаченко Н. М. Маркетингова культура при діловому спілкуванні // Актуал. проблеми економіки. - 2005. - № 2.
18.

Герасименко А. Г. Мікроекономічний аналіз диференціації товарів як джерела ринкової влади // Економіка України. - 2013. - № 6.
19.

Крайнюченко О. Ф. Практичні аспекти застосування матриці Бостонської Консультативної групи // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технологій. - 2012. - № 45.
20.

Фролова В. Ю. Етапи впровадження матричного інструментарію у стратегічне маркетингове планування діяльності підприємств // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2012. - Вип. 5.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського