Пошуковий запит: (<.>U=У010.32$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1340
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Бритченко И. Г. Marketing Management организации: потенциал и система : Учеб. пособ. — Донецк, 2001
|
2. |
Очкас М. В. Адаптация маркетинговой деятельности предприятия. — Донецк, 1998
|
3. |
Сафонова Л. Д. Бюджетний менеджмент : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни. — К., 2001
|
4. |
Шевченко Л. С. Введение в маркетинг : Учеб.- практ. пособие. — Х.: Консум, 2000 - (Деловая кн.).
|
5. |
Бланк И. А. Инвестиционный менеджмент : Учеб. курс. — К.: Ника-Центр: Эльга-Н, 2001
|
6. |
Горобец В. И. . — Д.: Пороги, 2001 - (Б-ка инженера).
|
7. |
Гринев В. Ф. Инновационный менеджмент : Учеб. пособ. — К., 2000
|
8. | Керівництво з питань Проектного Менеджменту : Пер. з англ. — 2-е вид., переробл. — К.: Вид. дім "Дел. Украина", 2000
|
9. |
Окландер М. А. Контуры экономической логистики. — К.: Наук. думка, 2000
|
10. |
Костюченко Л. М. Логистика - технология транспортного процесса. — К.: Кий, 2000
|
11. | Логістика. — Л., 2000. — 226 с. - (Вісн. Держ. ун-ту "Львів. політехніка"; N 390).
|
12. | Логістика. — Л., 2001. — 379 с. - (Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"; N 416).
|
13. |
Мороз Л. А. Маркетинг (I.Навчальний посібник. II.Збірник вправ). — Л., 1999
|
14. |
Телетов А. Маркетинг в экономических системах. — 2001 // Экономика Украины.
|
15. |
Кредисов А. Маркетинг на переломе ХХ и ХХI ст.: особенности и перспективы развития. — 1999 // Экономика Украины.
|
16. | Маркетинг та логістика в системі менеджменту : Матеріали ІІ-ої міжнар. наук.-практ. конф., Львів, 22-24 жовт. 1998 р. — Л., 1998
|
17. |
Нікітін А. В. Маркетинг у банку : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни. — К., 2001
|
18. |
Вачевський М. В. Маркетинг. Основи теорії і практики : Суспільство. Покупці. Продуктивність. — Львів: Каменяр, 1999
|
19. |
Азарян О. М. Маркетинг: принципи та функції : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — 2-е вид., переробл. і допов. — К.: НМЦВО МОіН України: НВФ "Студцентр", 2001
|
20. | Маркетинг: теорія і практика : Матеріали III Міжнар. наук.-практ. конф. 19-22 трав. 1999 р. — К.; Ялта, 1999
|
| |