Пошуковий запит: (<.>U=С5*666*332.6*4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кот М. Чи вчаться політичні партії? Оцінка ефективності політичної гри польських партій у процесі прийняття виборчого закону 2001 року. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
2. |
Нахманович В. Феномен "Свободи". Виборці радикальних націоналістів у дзеркалі соціології : [дослідження]. — Київ: КМІС, 2016
|
3. |
М'ягков М. Фальсифікації чи домисли: досвід виборів у Росії та в Україні. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
4. |
Гугнін Е. А. Топологічні характеристики електорального поля України : автореф. дис... канд. соціол. наук. — Запоріжжя, 2007
|
5. |
Доцяк І. І. Сучасне студентство у виборчому процесі: роль, особливості та перспективи : Моногр. — Івано-Франківськ: Місто-НВ, 2001
|
6. |
Макеєв С. Сподівання на іншу Україну. Президентські вибори - 2004 та навколо них: думки, настрої, оцінки людей. — К., 2005
|
7. |
Шевель І. П. Соціологічне забезпечення виборчих кампаній: історія, методика, практика : Автореф. дис... канд. соціол. наук : 22.00.04. — К., 2003
|
8. |
Паніотто В. Соціологічні дослідження як спосіб контролю за результатами виборів і референдумів. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
9. |
Михайлич О. Регіональний чинник електоральних орієнтацій в Україні. — 2007 // Соц. психологія.
|
10. |
Рожкова І. Регіональні особливості зміни "електоральної ваги" капіталів під час виборів за мажоритарною системою (порівняльний аналіз результатів українських парламентських кампаній 1998 і 2002 років за мажоритарними округами). — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
11. |
Костенко Н. Публічні імперативи медіа: час виборів. — 2006 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
12. |
Большов Є. С. Прогнозування рівня участі електорату в голосуванні як фактор точності прогнозів результатів виборів. — 2009 // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Соціол. науки.
|
13. |
Мельниченко А. А. Проблеми і перспективи електоральної соціології в Україні // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Політологія. Соціологія. Право. - 2014. - № 1.
|
14. |
Амджадін Л. М. Політична та фінансова роль бізнесу в парламентських виборах в Україні 2002 року: спроба соціального діалогу. — К.: Стилос, 2003
|
15. |
Варій М. Й. Політико-психологічні передвиборні та виборчі технології : Навч.-метод. посіб. — К.: Ельга: Ніка-Центр, 2003 - (Сер. Новіт. психологія; Вип. 11).
|
16. | Парламент України: Вибори 98 (документи, статистика, бібліографія). — К.: Парлам. вид-во, 1998
|
17. |
Шинкаренко О. Є. Особливості детермінації електоральної поведінки виборців України : автореф. дис. ... канд. соціол. наук : 22.00.04. — Запоріжжя, 2012
|
18. |
Білоусов С. А. Об'єктивна основа і суб'єктивні фактори електорального вибору населення в умовах суспільства, що трансформується (на матеріалах Південно-Східного регіону України) : Автореф. дис... канд. політ. наук : 23.00.02. — К., 2002
|
19. |
Балакірєва О. М. Моніторинг електоральних уподобань населення України напередодні першого туру виборів Президента України (грудень 2018 р. - березень 2019 р.) // Укр. соціум. - 2019. - № 1.
|
20. |
Полторак В. А. Избирательные кампании: научный подход к организации. — К.: Знания Украины, 2004 - (Политика. Альфа и омега).
|
| |