РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (77)Журнали та продовжувані видання (50)Автореферати дисертацій (13)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*666*332.6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Вишняк О. І. Електоральна соціологія: історія, теорії, методи. — К., 2000
2.
Парламент України: Вибори 98 (документи, статистика, бібліографія). — К.: Парлам. вид-во, 1998
3.

Паніотто В.  Соціологічні дослідження як спосіб контролю за результатами виборів і референдумів. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
4.

Доцяк І. І. Сучасне студентство у виборчому процесі: роль, особливості та перспективи : Моногр. — Івано-Франківськ: Місто-НВ, 2001
5.

М'ягков М.  Фальсифікації чи домисли: досвід виборів у Росії та в Україні. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
6.

Кот М.  Чи вчаться політичні партії? Оцінка ефективності політичної гри польських партій у процесі прийняття виборчого закону 2001 року. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
7.

Бебик В. М. Менеджмент виборчої кампанії: ресурси, технології, маркетинг : Навч.-метод. посіб. — К., 2001
8.

Зоткін А.  Вибори 2002 року як етап формування політичної еліти України та Криму. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
9.

Купцов А.  Вибори в Україні в контексті теорії і практики політичного маркетингу. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
10.

Амджадін Л. М. Політична та фінансова роль бізнесу в парламентських виборах в Україні 2002 року: спроба соціального діалогу. — К.: Стилос, 2003
11.

Рожкова І.  Регіональні особливості зміни "електоральної ваги" капіталів під час виборів за мажоритарною системою (порівняльний аналіз результатів українських парламентських кампаній 1998 і 2002 років за мажоритарними округами). — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
12.

Полторак В. А. Избирательные кампании: научный подход к организации. — К.: Знания Украины, 2004 - (Политика. Альфа и омега).
13.

Варій М. Й. Політико-психологічні передвиборні та виборчі технології : Навч.-метод. посіб. — К.: Ельга: Ніка-Центр, 2003 - (Сер. Новіт. психологія; Вип. 11).
14.

Кочубей Л. О. Виборчі технології: політологічний аналіз (на прикладі виборів до парламенту сучасної України) : Моногр. — К.: Юрид. думка, 2006
15.

Міщенко М.  Застосування вуличних опитувань у дослідженнях електоральних організацій. — 2006 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
16.

Фурашев В. Н. Моделирование информационно-электоральных процессов : [монография]. — К., 2007
17.

Костенко Н.  Публічні імперативи медіа: час виборів. — 2006 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
18.

Макеєв С.  Сподівання на іншу Україну. Президентські вибори - 2004 та навколо них: думки, настрої, оцінки людей. — К., 2005
19.

Оксамитна С. М. Регіональний поділ України на президентських виборах 2004: гендерні, вікові та освітні відмінності електоральних преференцій. — 2005 // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Соціол. науки.
20.

Михайлич О.  Регіональний чинник електоральних орієнтацій в Україні. — 2007 // Соц. психологія.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського