Пошуковий запит: (<.>U=С5*666*332.6$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 50
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Вишняк О. І. Електоральна соціологія: історія, теорії, методи. — К., 2000
|
2. | Парламент України: Вибори 98 (документи, статистика, бібліографія). — К.: Парлам. вид-во, 1998
|
3. |
Паніотто В. Соціологічні дослідження як спосіб контролю за результатами виборів і референдумів. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
4. |
Доцяк І. І. Сучасне студентство у виборчому процесі: роль, особливості та перспективи : Моногр. — Івано-Франківськ: Місто-НВ, 2001
|
5. |
М'ягков М. Фальсифікації чи домисли: досвід виборів у Росії та в Україні. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
6. |
Кот М. Чи вчаться політичні партії? Оцінка ефективності політичної гри польських партій у процесі прийняття виборчого закону 2001 року. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
7. |
Бебик В. М. Менеджмент виборчої кампанії: ресурси, технології, маркетинг : Навч.-метод. посіб. — К., 2001
|
8. |
Зоткін А. Вибори 2002 року як етап формування політичної еліти України та Криму. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
9. |
Купцов А. Вибори в Україні в контексті теорії і практики політичного маркетингу. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
10. |
Амджадін Л. М. Політична та фінансова роль бізнесу в парламентських виборах в Україні 2002 року: спроба соціального діалогу. — К.: Стилос, 2003
|
11. |
Рожкова І. Регіональні особливості зміни "електоральної ваги" капіталів під час виборів за мажоритарною системою (порівняльний аналіз результатів українських парламентських кампаній 1998 і 2002 років за мажоритарними округами). — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
12. |
Полторак В. А. Избирательные кампании: научный подход к организации. — К.: Знания Украины, 2004 - (Политика. Альфа и омега).
|
13. |
Варій М. Й. Політико-психологічні передвиборні та виборчі технології : Навч.-метод. посіб. — К.: Ельга: Ніка-Центр, 2003 - (Сер. Новіт. психологія; Вип. 11).
|
14. |
Кочубей Л. О. Виборчі технології: політологічний аналіз (на прикладі виборів до парламенту сучасної України) : Моногр. — К.: Юрид. думка, 2006
|
15. |
Міщенко М. Застосування вуличних опитувань у дослідженнях електоральних організацій. — 2006 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
16. |
Фурашев В. Н. Моделирование информационно-электоральных процессов : [монография]. — К., 2007
|
17. |
Костенко Н. Публічні імперативи медіа: час виборів. — 2006 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
18. |
Макеєв С. Сподівання на іншу Україну. Президентські вибори - 2004 та навколо них: думки, настрої, оцінки людей. — К., 2005
|
19. |
Оксамитна С. М. Регіональний поділ України на президентських виборах 2004: гендерні, вікові та освітні відмінності електоральних преференцій. — 2005 // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Соціол. науки.
|
20. |
Михайлич О. Регіональний чинник електоральних орієнтацій в Україні. — 2007 // Соц. психологія.
|
| |