Пошуковий запит: (<.>U=С5*666*332$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 77
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Вишняк О. І. Електоральна соціологія: історія, теорії, методи. — К., 2000
|
2. |
Почепцов Г. Г. Имиджелогия: теория и практика. — К.: АДЕФ-Украина, 1998
|
3. | Парламент України: Вибори 98 (документи, статистика, бібліографія). — К.: Парлам. вид-во, 1998
|
4. |
Сіленко А. О. Соціальна держава: територія перемін. — О.: Вид. центр УДАЗ, 2000
|
5. |
Паніотто В. Соціологічні дослідження як спосіб контролю за результатами виборів і референдумів. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
6. |
Палеха Ю. І. Іміджологія : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — К., 2005
|
7. | Політична іміджелогія : Метод. рек. до дисципліни спеціалізації. — К., 2004
|
8. |
Доцяк І. І. Сучасне студентство у виборчому процесі: роль, особливості та перспективи : Моногр. — Івано-Франківськ: Місто-НВ, 2001
|
9. |
М'ягков М. Фальсифікації чи домисли: досвід виборів у Росії та в Україні. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
10. |
Кот М. Чи вчаться політичні партії? Оцінка ефективності політичної гри польських партій у процесі прийняття виборчого закону 2001 року. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
11. |
Бебик В. М. Менеджмент виборчої кампанії: ресурси, технології, маркетинг : Навч.-метод. посіб. — К., 2001
|
12. |
Зоткін А. Вибори 2002 року як етап формування політичної еліти України та Криму. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
13. |
Купцов А. Вибори в Україні в контексті теорії і практики політичного маркетингу. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
14. |
Баландье Ж. Політична антропологія. — К.: Альтерпрес, 2002 - (Сучас. гуманіт. б-ка).
|
15. |
Резнік О. Політична самоідентифікація особистості за умов становлення громадянського суспільства. — К., 2003
|
16. |
Амджадін Л. М. Політична та фінансова роль бізнесу в парламентських виборах в Україні 2002 року: спроба соціального діалогу. — К.: Стилос, 2003
|
17. |
Рожкова І. Регіональні особливості зміни "електоральної ваги" капіталів під час виборів за мажоритарною системою (порівняльний аналіз результатів українських парламентських кампаній 1998 і 2002 років за мажоритарними округами). — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
18. |
Полторак В. А. Избирательные кампании: научный подход к организации. — К.: Знания Украины, 2004 - (Политика. Альфа и омега).
|
19. |
Палеха Ю. І. Іміджологія : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2004
|
20. |
Барматова С. Поле політики: до проблеми теоретичної ідентифікації. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
| |