РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (100)Журнали та продовжувані видання (52)Автореферати дисертацій (15)Наукова періодика України (1)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*666*332$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 77
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Вишняк О. І. Електоральна соціологія: історія, теорії, методи. — К., 2000
2.

Почепцов Г. Г. Имиджелогия: теория и практика. — К.: АДЕФ-Украина, 1998
3.
Парламент України: Вибори 98 (документи, статистика, бібліографія). — К.: Парлам. вид-во, 1998
4.

Сіленко А. О. Соціальна держава: територія перемін. — О.: Вид. центр УДАЗ, 2000
5.

Паніотто В.  Соціологічні дослідження як спосіб контролю за результатами виборів і референдумів. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
6.

Палеха Ю. І. Іміджологія : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — К., 2005
7.
Політична іміджелогія : Метод. рек. до дисципліни спеціалізації. — К., 2004
8.

Доцяк І. І. Сучасне студентство у виборчому процесі: роль, особливості та перспективи : Моногр. — Івано-Франківськ: Місто-НВ, 2001
9.

М'ягков М.  Фальсифікації чи домисли: досвід виборів у Росії та в Україні. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
10.

Кот М.  Чи вчаться політичні партії? Оцінка ефективності політичної гри польських партій у процесі прийняття виборчого закону 2001 року. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
11.

Бебик В. М. Менеджмент виборчої кампанії: ресурси, технології, маркетинг : Навч.-метод. посіб. — К., 2001
12.

Зоткін А.  Вибори 2002 року як етап формування політичної еліти України та Криму. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
13.

Купцов А.  Вибори в Україні в контексті теорії і практики політичного маркетингу. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
14.

Баландье Ж.  Політична антропологія. — К.: Альтерпрес, 2002 - (Сучас. гуманіт. б-ка).
15.

Резнік О.  Політична самоідентифікація особистості за умов становлення громадянського суспільства. — К., 2003
16.

Амджадін Л. М. Політична та фінансова роль бізнесу в парламентських виборах в Україні 2002 року: спроба соціального діалогу. — К.: Стилос, 2003
17.

Рожкова І.  Регіональні особливості зміни "електоральної ваги" капіталів під час виборів за мажоритарною системою (порівняльний аналіз результатів українських парламентських кампаній 1998 і 2002 років за мажоритарними округами). — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
18.

Полторак В. А. Избирательные кампании: научный подход к организации. — К.: Знания Украины, 2004 - (Политика. Альфа и омега).
19.

Палеха Ю. І. Іміджологія : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. — К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2004
20.

Барматова С.  Поле політики: до проблеми теоретичної ідентифікації. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського