Пошуковий запит: (<.>U=Р11(4УКР) р3-33<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 165
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Чекман І. С. Місце і значення проведення тестування за форматом A в процесі навчання студентів за кредитно-модульною системою. — 2009 // Педіатрія, акушерство та гінекологія.
|
2. |
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах I - II рівнів акредитації в Україні та Греції. — 2008 // Запорож. мед. журн.
|
3. |
Візір В. А. Організація самостійної роботи студентів в клініці внутрішніх хвороб. — 2010 // Запорож. мед. журн.
|
4. |
Сікорська М. В. Особливості викладання клінічних дисциплін студентам з англомовною формою навчання. — 2010 // Запорож. мед. журн.
|
5. |
Марценюк В. П. Системний аналіз результатів впровадження інноваційних технологій навчання з метою забезпечення якісної підготовки лікарів. — 2009 // Мед. інф-ка та інженерія.
|
6. |
Сыволап В. В. Совершенствование преподавания частной патологии на кафедре пропедевтики внутренних болезней. — 2010 // Запорож. мед. журн.
|
7. |
Борисенко А. В. Методическое обеспечение преподавания пропедевтики терапевтической стоматологии в условиях кредитно-модульной системы организации учебного процесса. — 2012 // Соврем. стоматология.
|
8. |
Горелик В. В. Обучение врачей основам микрохирургии на последипломном этапе. — 2012 // Соврем. педиатрия.
|
9. |
Лепшина С. М. Использование интерактивных методов обучения в самостоятельной аудиторной работе студентов медицинского университета // Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція. - 2012. - № 3.
|
10. |
Грищук Л. А. Методичне забезпечення вивчення фтизіатрії в умовах запровадження кредитно-модульної системи // Туберкульоз, легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція. - 2012. - № 4.
|
11. |
Науменко Л. Ю. Перший досвід викладання основних положень медико-соціальної експертизи на етапі післядипломної освіти сімейного лікаря // Сімейна медицина. - 2013. - № 5.
|
12. |
Хухліна О. С. Перспективи оптимізації навчального процесу в рамках впровадження кредитно-модульної системи при вивченні внутрішніх хвороб // Буков. мед. вісн.. - 2011. - 15, № 1.
|
13. |
Струтинський Г. М. Науково-методичні аспекти викладання фармакології антикоагулянтів за кредитно-модульною системою навчання // Галиц. лікар. вісн.. - 2013. - 20, № 4.
|
14. |
Кіндратів Е. О. Аспекти викладання секційного курсу на кафедрі патоморфології Івано-Франківського національного медичного університету // Галиц. лікар. вісн.. - 2009. - 16, № 2.
|
15. |
Литвинець Є. А. Актуальні питання впровадження Болонської системи у викладання урології // Галиц. лікар. вісн.. - 2011. - 18, № 4.
|
16. |
Геник Н. І. Елективний курс "Ендоскопічні технології в акушерстві та гінекології": деякі аспекти робочої програми та їх обгрунтування // Галиц. лікар. вісн.. - 2011. - 18, № 4.
|
17. |
Гриб В. А. Науковий студентський гурток з неврології як одна із форм інтеграційного навчання // Галиц. лікар. вісн.. - 2013. - 20, № 1.
|
18. |
Коржинський Ю. С. Особливості підготовки лікарів-інтернів за спеціальністю "Педіатрія" до ліцензійного іспиту Крок-3 "Загальна лікарська підготовка" // Галиц. лікар. вісн.. - 2013. - 20, № 1.
|
19. |
Кулинич-Міськів М. О. Методологічні особливості викладання курсу пульмонології іноземним студентам // Галиц. лікар. вісн.. - 2013. - 20, № 1.
|
20. |
Максимчук Л. Т. Можливості інформаційних технологій у вдосконаленні викладання неврології студентам вищих медичних навчальних закладів // Галиц. лікар. вісн.. - 2013. - 20, № 1.
|
| |