РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (40)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=З970.671<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
1.

Данилевич С. Б. Создание учебной деловой игровой программы средствами VBA MS Excel. — 2007 // Системи оброб. інформації.
2.

Кожаев В. В. Использование декларативного подхода для каркаса двумерных игр. — 2011 // Компьют. математика.
3.

Конишева Н.  Математична модель оцінювання впливу комп'ютерних ігор та геометричних форм на свідомість людини. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
4.

Гелюх А. Н. Тренинг "Видеоигры как самостоятельная медиасистема. Видеоигра и безопасность личности" // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 2.
5.

Чайка Г. В. Залежність Я-концепції від вибору комп'ютерних ігор: дослідження методами психосемантики // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр. - 2011. - 13, Ч. 2.
6.

Старкова Г. В. Міф у кіберпросторі: лудологічні аспекти неоміфології в сучасній культурі : автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01. — Х., 2012
7.

Тимчук О. С. Інформаційні технології керування поведінкою комп'ютерних персонажів на основі методів інтелекту, що розвивається : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06. — Донецьк, 2013
8.

Іваненко Л. Імітаційні ігри - ракурси й перспективи // Вісн. НАН України. - 2007. - № 5.
9.

Мозговой Н. В. Анализ характеристик и выбор средств разработки компьютерных игр // Радіоелектрон. і комп'ютер. системи. - 2015. - № 4.
10.

Коробчинський М. В. Особливості прогнозування результатів матчів у кіберспорті // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2017. - № 3.
11.

Дорогий Я. Ю. Методологія імплементації ігрових адаптивних механік // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Інформатика, упр. та обчислюв. техніка. - 2017. - Вип. 65.
12.

Breslavets Ju. The development of educational computer games // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2020. - Вип. 2.
13.

Гуменникова Т. Р. Інтеграція процесу розробки комп'ютерних ігор з доповненою реальністю у компоненти Stream-освіти // Herald of Advanced Inform. Technology. - 2018. - 1, № 1.
14.

Luhova T. A. Features of using diversifiers of Hackathon-contests in canvas-oriented approach to game design // Herald of Advanced Inform. Technology. - 2019. - 2, № 2.
15.

Blazhko O. A. Features of using the canvas-oriented approach to game design // Appl. Aspects of Inform. Technology. - 2018. - 1, № 1.
16.

Gumennykova T. P. Gamification features of STREAM-education components with education robotics // Appl. Aspects of Inform. Technology. - 2019. - 2, № 1.
17.

Дібрівний О. А. Використання принципів SOLID при розробці відео ігор на основі ігрового двигуна UNITY // Телекомунікац. та інформ. технології. - 2020. - № 1.
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського