РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000761853<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дібрівний О. А. 
Використання принципів SOLID при розробці відео ігор на основі ігрового двигуна UNITY / О. А. Дібрівний, В. В. Гребенюк, П. О. Кравчук, О. А. Кільменінов, О. В. Сеньков // Телекомунікац. та інформ. технології. - 2020. - № 1. - С. 79-87. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На сьогоднішній день світова індустрія відео ігор знаходиться в своєму розквіті. З відкриттям різноманітних платформ для реалізації відео ігор, таких як Steam, Google Play, Apple Store, а також безкоштовних ігрових двигунів таких як Unity та Unreal Engine поріг входу в гейм-дев для початківців і студентів помітно знизився, особливо якщо говорити про ринок мобільних ігор. З мінімальними витратами часу та зусиль, використовуючи всі потужності вищезгаданих ігрових двигунів, процес розробки повноцінної відео гри може бути зведеним до кількох місяців, а то й тижнів. Проте часто розробники початківці, а часто й програмісти з досвідом, в погоні за швидкою розробкою помітно ускладнюють собі процес подальшої підтримки та розвитку своїх ігрових проектів. Одним із способів уникнення такого розвитку подій є використання принципів SOLID під час проектування ігрового додатку. Увагу приділено огляду архітектури програмних продуктів на основі ігрового двигуна Unity та можливостям впровадження принципів SOLID для оптимізації архітектури, та полегшенню подальшої підтримки та модифікації таких додатків. Розглянуто відповідність основних компонент ігрового двигуна UNITY принципу єдиного обов'язку та особливості побудови класів при керуванні даним принципом. Визначено основні особливості використання принципу відкритосіті/закритості та його вплив на процес подальшої модернізації програмних архітектур. Запропоновано архітектурні рішення для використання принципу підстановки Ліскова та принципу розділення інтерфейсу. Розглянуто основні вимоги до абстарцій при роботі з принципом інверсії залежностей. Запропоновано загальний скелет для побудови ігрових архітектур з урахуванням програмного принципу SOLID на основі ігрового додатку в жанрі rpg, із реалізацією окремих ігрових механік. Алгоритмізовано побудову ігрової архітектури на основі принципу SOLID, що призведе до спрощення процесу модернізації та підтримки ігрових додатків розроблених на основі ігрового двигуна UNITY.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.671

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25101 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського