РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (55)Журнали та продовжувані видання (354)
Пошуковий запит: (<.>U=З970.671$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Breslavets Ju. The development of educational computer games // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2020. - Вип. 2.
2.

Гуменникова Т. Р. Інтеграція процесу розробки комп'ютерних ігор з доповненою реальністю у компоненти Stream-освіти // Herald of Advanced Inform. Technology. - 2018. - 1, № 1.
3.

Дорогий Я. Ю. Методологія імплементації ігрових адаптивних механік // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Інформатика, упр. та обчислюв. техніка. - 2017. - Вип. 65.
4.

Мозговой Н. В. Анализ характеристик и выбор средств разработки компьютерных игр // Радіоелектрон. і комп'ютер. системи. - 2015. - № 4.
5.

Коробчинський М. В. Особливості прогнозування результатів матчів у кіберспорті // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2017. - № 3.
6.

Luhova T. A. Features of using diversifiers of Hackathon-contests in canvas-oriented approach to game design // Herald of Advanced Inform. Technology. - 2019. - 2, № 2.
7.

Катков Ю. І. Розроблення комп'ютерних ігор із використанням технологій ігрового штучного інтелекту // Зв'язок. - 2022. - № 1.
8.

Матвєєв М. І. Оптимізація мобільної гри в середовищі Unity // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2023. - Вип. 2.
9.

Дібрівний О. А. Використання принципів SOLID при розробці відео ігор на основі ігрового двигуна UNITY // Телекомунікац. та інформ. технології. - 2020. - № 1.
10.

Blazhko O. A. Features of using the canvas-oriented approach to game design // Appl. Aspects of Inform. Technology. - 2018. - 1, № 1.
11.

Gumennykova T. P. Gamification features of STREAM-education components with education robotics // Appl. Aspects of Inform. Technology. - 2019. - 2, № 1.
12.

Терещенко В. Н. Подход к поиску оптимального пути между двумя точками на множестве преград. — 2010 // Искусств. интеллект.
13.

Гелюх А. Н. Тренинг "Видеоигры как самостоятельная медиасистема. Видеоигра и безопасность личности" // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 2.
14.

Конишева Н.  Математична модель оцінювання впливу комп'ютерних ігор та геометричних форм на свідомість людини. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
15.

Данилевич С. Б. Создание учебной деловой игровой программы средствами VBA MS Excel. — 2007 // Системи оброб. інформації.
16.

Кожаев В. В. Использование декларативного подхода для каркаса двумерных игр. — 2011 // Компьют. математика.
17.

Іваненко Л. Імітаційні ігри - ракурси й перспективи // Вісн. НАН України. - 2007. - № 5.
18.

Чайка Г. В. Залежність Я-концепції від вибору комп'ютерних ігор: дослідження методами психосемантики // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр. - 2011. - 13, Ч. 2.
19.

Клименко М. О. Комп'ютерні ігри в екології : навч. посіб. — Рівне, 2006
20.

Ашеров А. Т. Влияние компьютерных игр на человека: психологические и физиологические аспекты : учеб. пособие. — Х.: ЧП "Вид-во Ліхтар", 2008
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського