Пошуковий запит: (<.>U=З970.671$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Клименко М. О. Комп'ютерні ігри в екології : навч. посіб. — Рівне, 2006
|
2. |
Іваненко Л. Імітаційні ігри - ракурси й перспективи // Вісн. НАН України. - 2007. - № 5.
|
3. |
Данилевич С. Б. Создание учебной деловой игровой программы средствами VBA MS Excel. — 2007 // Системи оброб. інформації.
|
4. |
Ашеров А. Т. Влияние компьютерных игр на человека: психологические и физиологические аспекты : учеб. пособие. — Х.: ЧП "Вид-во Ліхтар", 2008
|
5. |
Терещенко В. Н. Подход к поиску оптимального пути между двумя точками на множестве преград. — 2010 // Искусств. интеллект.
|
6. |
Конишева Н. Математична модель оцінювання впливу комп'ютерних ігор та геометричних форм на свідомість людини. — 2010 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка".
|
7. |
Кожаев В. В. Использование декларативного подхода для каркаса двумерных игр. — 2011 // Компьют. математика.
|
8. |
Чайка Г. В. Залежність Я-концепції від вибору комп'ютерних ігор: дослідження методами психосемантики // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр. - 2011. - 13, Ч. 2.
|
9. |
Гелюх А. Н. Тренинг "Видеоигры как самостоятельная медиасистема. Видеоигра и безопасность личности" // Освіта на Луганщині. - 2012. - № 2.
|
10. |
Старкова Г. В. Міф у кіберпросторі: лудологічні аспекти неоміфології в сучасній культурі : автореф. дис. ... канд. культурології : 26.00.01. — Х., 2012
|
11. |
Тимчук О. С. Інформаційні технології керування поведінкою комп'ютерних персонажів на основі методів інтелекту, що розвивається : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06. — Донецьк, 2013
|
12. |
Мозговой Н. В. Анализ характеристик и выбор средств разработки компьютерных игр // Радіоелектрон. і комп'ютер. системи. - 2015. - № 4.
|
13. |
Дорогий Я. Ю. Методологія імплементації ігрових адаптивних механік // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Інформатика, упр. та обчислюв. техніка. - 2017. - Вип. 65.
|
14. |
Коробчинський М. В. Особливості прогнозування результатів матчів у кіберспорті // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2017. - № 3.
|
15. |
Гуменникова Т. Р. Інтеграція процесу розробки комп'ютерних ігор з доповненою реальністю у компоненти Stream-освіти // Herald of Advanced Inform. Technology. - 2018. - 1, № 1.
|
16. |
Blazhko O. A. Features of using the canvas-oriented approach to game design // Appl. Aspects of Inform. Technology. - 2018. - 1, № 1.
|
17. |
Гребеннік І. В. Проектування і створення ігрових додатків : навч. посіб. для студентів спец. 122 "Комп'ютерні науки" та 151 "Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології", спеціалізація "Системна інженерія". — Харків: ХНУРЕ, 2018
|
18. |
Gumennykova T. P. Gamification features of STREAM-education components with education robotics // Appl. Aspects of Inform. Technology. - 2019. - 2, № 1.
|
19. |
Luhova T. A. Features of using diversifiers of Hackathon-contests in canvas-oriented approach to game design // Herald of Advanced Inform. Technology. - 2019. - 2, № 2.
|
20. |
Дібрівний О. А. Використання принципів SOLID при розробці відео ігор на основі ігрового двигуна UNITY // Телекомунікац. та інформ. технології. - 2020. - № 1.
|
| |