РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (784)Журнали та продовжувані видання (41)Автореферати дисертацій (53)Наукова періодика України (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Б.р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 239
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Заблоцька О. С. Знання про структурну рівневість речовини - у вищу школу // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 24.
2.

Шевчук К. Д. Інтегрований підхід до викладання природознавчих дисциплін у вищих навчальних закладах // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 21.
3.

Ларіна Т. С. Генезис природничо-наукових та медичних досліджень у перших університетах // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 18.
4.

Копетчук В. А. Педагогічні умови професійного спрямування природничо-математичних предметів у медичному коледжі // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 25.
5.

Астахова Л. Є. Роль навчально-польової практики у формуванні природознавчих компетентностей у майбутніх учителів початкових класів // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 40.
6.

Копетчук В. А. Модель професійної спрямованості навчання предметів природничо-математичного циклу в медичному коледжі // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 39.
7.

Павленко В. В. Ботаніки-іноземці та їх роль у викладанні природничих дисциплін і наукової діяльності в Кременецькому ліцеї // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 37.
8.

Сидорчук І. С. Компетентнісний підхід при викладанні природознавства у школі І ступеня // Пед. пошук. - 2013. - № 2.
9.

Мартинюк М. Т. Інтегративний функціонально-галузевий підхід до підготовки вчителів освітньої галузі "Природознавство" як відповідь на виклик ринку праці // Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1.
10.

Кокарєва А. М. Від мультимедійності - до інтерактивності. (Вітчизняні розробки програмних засобів навчального призначення для забезпечення навчання природничих дисциплін і математики) // Гуманіт. науки. - 2007. - № 1.
11.

Бирка М. Теоретико-методичні основи використання інтелектуальних технологій у професійній діяльності вчителів природничо-математичних дисциплін // Нова пед. думка. - 2013. - № 3.
12.

Філіппова Л. В. Метод професійної підготовки майбутніх фахівців при вивченні природничих дисциплін // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61.
13.

Дементьєва Т. Система діяльності КВНЗ "Харківська академія неперервної освіти" щодо екологізації навчально-виховного процесу в закладах освіти Харківського регіону // Нова пед. думка. - 2012. - № 4.
14.

Остапчук В. Цілісність мислення учнів при особистісно-розвивальному навчанні природничих предметів // Нова пед. думка. - 2013. - № 2.
15.

Борисенко Н. М. Пропедевтика формування природознавчої компетентності молодших школярів у процесі фенологічних спостережень // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 65.
16.

Григор’єва В. Б. Методичні особливості застосування ікт при викладанні дисциплін природничого циклу майбутнім програмістам // Пед. науки. - 2014. - Вип. 66.
17.

Дрожик Л. В. Формування еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя у процесі природничої підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. — Харків, 2016
18.

Матвійчина С. В. Саморозвиток особистості студентів коледжу під час вивчення предметів природничого циклу на основі компетентнісного підходу // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2014. - № 2.
19.

Герлянд Т. М. Проектування навчального процесу з природничо-математичних дисциплін у аграрних професійно-технічних навчальних закладах // Пед. науки. - 2014. - Вип. 66.
20.

Коновалова І. Б. Розробка і впровадження педагогічних сценаріїв за природничим спрямуванням для учнів молодшого шкільного віку // Наук. зап. Держ. природознав. музею. - 2017. - Вип. 33.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського