Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>TJ=Соціол.: теорія, методи, маркетинг<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 371
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Попова І. 1989 - 1991. Діагноз часу. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 2. |
Бородянський Ю. Capitalis. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 3. |
Фірковська-Манкевич А. IQ як прогноз життєвої кар'єри. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 4. |
Головаха Є. "І все ж таки ВОНА обертається!" (ще раз про "аморальну більшість" у світлі критичних зауважень В.Хмелька). — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 5. |
Танчер В. І.Валерстайн про виклики соціології ХХІ століття: запрошення до дискусії. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 6. |
Суїменко Є. Із соціологічної спадщини В.Г.Подмаркова. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 7. |
Паїн Е. Імперський синдром та імітація національного будівництва в Росії. — 2007 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 8. |
Лобанова А. Індивідуально-особистісний та соціально-груповий рівні соціальної мімікрії: теоретико-методологічний аспект. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 9. |
Тростановський Ж. Іноземці в Німеччині: історичний парадокс чи соціально-економічна реальність. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 10. |
Зоткін А. Інститут регіональної влади на прикладі Автономної республіки Крим: циркуляція і рекрутація владних еліт. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 11. |
Беленок О. Інституціональні системи крізь призму соціологічного аналізу. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 12. |
Резнік О. Інституціональні чинники стабільності слабоінтегрованого українського суспільства. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 13. |
Валерстайн І. Інтелектуали за доби переходу. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 14. |
Голіченко Т. Інтелектуали у фокусі сучасних французьких соціологічних, політологічних та історичних досліджень. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 15. |
Суковата В. Інтернет у соціальних політиках і масовій свідомості: гендерний аналіз. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 16. |
Коноплицький С. Інтернет як предмет соціологічного аналізу. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 17. |
Рудницька Т. "Інтернетизація" і "вестернізація" життєвого світу особистості в Україні. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 18. |
Рудницька Т. Інтернетизація як початковий етап входження України у світову спільноту, що глобалізується: позитиви й ризики. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 19. |
Головко Б. Інформаційна соціологія: тематична диспозиція. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 20. |
Щербина В. Інформаційне суспільство в контексті комунітарно-лібертарної альтернативи: поняттєвий аспект. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
| |
|
|