РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
Пошуковий запит: (<.>TJ=Соціол.: теорія, методи, маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 371
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Попова І.  1989 - 1991. Діагноз часу. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
2.

Бородянський Ю.  Capitalis. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
3.

Фірковська-Манкевич А.  IQ як прогноз життєвої кар'єри. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
4.

Головаха Є.  "І все ж таки ВОНА обертається!" (ще раз про "аморальну більшість" у світлі критичних зауважень В.Хмелька). — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
5.

Танчер В.  І.Валерстайн про виклики соціології ХХІ століття: запрошення до дискусії. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
6.

Суїменко Є.  Із соціологічної спадщини В.Г.Подмаркова. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
7.

Паїн Е.  Імперський синдром та імітація національного будівництва в Росії. — 2007 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
8.

Лобанова А.  Індивідуально-особистісний та соціально-груповий рівні соціальної мімікрії: теоретико-методологічний аспект. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
9.

Тростановський Ж.  Іноземці в Німеччині: історичний парадокс чи соціально-економічна реальність. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
10.

Зоткін А.  Інститут регіональної влади на прикладі Автономної республіки Крим: циркуляція і рекрутація владних еліт. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
11.

Беленок О.  Інституціональні системи крізь призму соціологічного аналізу. — 2003 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
12.

Резнік О.  Інституціональні чинники стабільності слабоінтегрованого українського суспільства. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
13.

Валерстайн І.  Інтелектуали за доби переходу. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
14.

Голіченко Т.  Інтелектуали у фокусі сучасних французьких соціологічних, політологічних та історичних досліджень. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
15.

Суковата В.  Інтернет у соціальних політиках і масовій свідомості: гендерний аналіз. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
16.

Коноплицький С.  Інтернет як предмет соціологічного аналізу. — 2005 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
17.

Рудницька Т.  "Інтернетизація" і "вестернізація" життєвого світу особистості в Україні. — 2002 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
18.

Рудницька Т.  Інтернетизація як початковий етап входження України у світову спільноту, що глобалізується: позитиви й ризики. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
19.

Головко Б.  Інформаційна соціологія: тематична диспозиція. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
20.

Щербина В.  Інформаційне суспільство в контексті комунітарно-лібертарної альтернативи: поняттєвий аспект. — 2004 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського