Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>TJ=Соціол.: теорія, методи, маркетинг<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 371
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Макеєв С. Класовий аналіз у сучасній соціології. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 2. |
Костенко Н. Культурні ідентичності: перетворення і визнання. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 3. |
Повещенко Г. Математична модель структурної еволюції суспільних продуктивних сил. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 4. |
Головаха Є. Пострадянська деінституціоналізація і становлення нових соціальних інститутів в українському суспільстві. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 5. |
Прибиткова І. У пошуках нових ідентичностей: Україна в етнорегіональному вимірі. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 6. |
Звіглянич В. Україна на порозі десятиліття: динаміка застою. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 7. |
Городяненко В. Історіографія соціології: рефлексна соціологія чи галузь знання?. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 8. |
Суїменко Є. Із соціологічної спадщини В.Г.Подмаркова. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 9. |
Фарнен Р. Що означає "політичний успіх" на Заході і Сході? . — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 10. |
Херпфер К. Новий індекс демократії. Демократизація громадськості в п'ятнадцяти державах Європи (1991 - 1998). — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 11. |
Бурлачук В. "Віднесення до цінності", смисл і соціальна зміна. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 12. |
Юренко О. Микита Шаповал: світоглядні засади соціологічної теорії. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 13. |
Нагорний Б. Соціологія управління: пошук відповідей на виклик часу. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 14. |
Грабовець О. Релігія як соціальна технологія консолідації соціуму. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 15. |
Горбачик А. Сприйняття економічних змін і стратегії виживання домогосподарств. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 16. |
Шаповал М. Система суспільних наук. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 17. |
Гончарук О. Соціальні проблеми реформування аграрного сектору національної економіки. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 18. |
Танчер В. Соціологія інтимності: секс, еротика і кохання у постмодерній деконструкції. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 19. |
Рязанова Л. Релігійний ренесанс: спроба соціологічної діагностики. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
| 20. |
Павленко Ю. Східнохристиянська цивілізаційна система та її місце у всесвітньо-історичному процесі. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
|
| |
|
|