РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
Пошуковий запит: (<.>TJ=Соціол.: теорія, методи, маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 371
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Макеєв С.  Класовий аналіз у сучасній соціології. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
2.

Костенко Н.  Культурні ідентичності: перетворення і визнання. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
3.

Повещенко Г.  Математична модель структурної еволюції суспільних продуктивних сил. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
4.

Головаха Є.  Пострадянська деінституціоналізація і становлення нових соціальних інститутів в українському суспільстві. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
5.

Прибиткова І.  У пошуках нових ідентичностей: Україна в етнорегіональному вимірі. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
6.

Звіглянич В.  Україна на порозі десятиліття: динаміка застою. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
7.

Городяненко В.  Історіографія соціології: рефлексна соціологія чи галузь знання?. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
8.

Суїменко Є.  Із соціологічної спадщини В.Г.Подмаркова. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
9.

Фарнен Р.  Що означає "політичний успіх" на Заході і Сході? . — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
10.

Херпфер К.  Новий індекс демократії. Демократизація громадськості в п'ятнадцяти державах Європи (1991 - 1998). — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
11.

Бурлачук В.  "Віднесення до цінності", смисл і соціальна зміна. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
12.

Юренко О.  Микита Шаповал: світоглядні засади соціологічної теорії. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
13.

Нагорний Б.  Соціологія управління: пошук відповідей на виклик часу. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
14.

Грабовець О.  Релігія як соціальна технологія консолідації соціуму. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
15.

Горбачик А.  Сприйняття економічних змін і стратегії виживання домогосподарств. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
16.

Шаповал М.  Система суспільних наук. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
17.

Гончарук О.  Соціальні проблеми реформування аграрного сектору національної економіки. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
18.

Танчер В.  Соціологія інтимності: секс, еротика і кохання у постмодерній деконструкції. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
19.

Рязанова Л.  Релігійний ренесанс: спроба соціологічної діагностики. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
20.

Павленко Ю.  Східнохристиянська цивілізаційна система та її місце у всесвітньо-історичному процесі. — 2001 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського