РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
Пошуковий запит: (<.>TJ=ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА В УКРАЇНІ - 2009 - № 2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Волошко Н. Психофізіологічні особливості учнів у процесі навчання // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
2.

Давыдова Г. Рефлексивные технологии психолого-педагогического сопровождения развития личности в дополнительном образовании // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
3.

Семиченко В. Рефлексивный подход в теории и практике высшей профессиональной школы: (окончание; нач. в № 1, 2, 2008 г., № 1, 2009 г.) // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
4.

Якухно І. Проблеми і суперечності інноваційного розвитку післядипломної педагогічної освіти // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
5.

Павлик Н. Психологічна культура як фактор гармонізації характеру особистості // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
6.

Литвинова Н. Психотехнологія розвитку мотивації до творчості у майбутніх педагогів // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
7.

Гадзецький Б. Удосконалення знань і вмінь методиста // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
8.

Кандибур Г. Школа, яка змінить світ: модель школи, що здатна допомогти всім дітям стати успішними і щасливими: (кн. у журналі) // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
9.

Лушин П. Экопсихологический кризис как возможность развития личности в системе последипломного педагогического образования // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
10.

Шкіренко О. Розвиток психолого-педагогічної майстерності викладача у процесі формування духовних цінностей студентів // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
11.

Олійник В. Теорія і практика контролю успішності підвищення кваліфікації педагогічних працівників // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
12.

Казбеков К. Типы психологического сопровождения последипломного образования // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
13.

Маслов В. Концептуальні засади побудови, зміст і структура орієнтовної моделі функціональної компетентності керівників навчальних закладів // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
14.

Мазіна Н. Мережна модель як інноваційна форма підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
15.

Попов В. Методичні особливості навчальних матеріалів для дистанційного навчання // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
16.

Шумник Т. Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови як засіб підвищення ефективності навчання // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
17.

Гузенко О. До питання про цілі та завдання виховної роботи в системі профтехосвіти в сучасних умовах // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
18.

Назаренко С. Запровадження інтерактивних методів навчання в освітньо-оздоровчому процесі курсу "Основи здоров'я" // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
19.

Драч І. Особливості впровадження елементів кредитно-модульної та кредитно-трансферної системи в системі післядипломної педагогічної освіти // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
20.

Ляхоцька Л. Підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів освіти на засадах кредитно-модульної системи організації навчального процесу // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського