РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000406685<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Давыдова Г. 
Рефлексивные технологии психолого-педагогического сопровождения развития личности в дополнительном образовании / Г. Давыдова, И. Семенов // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 39-43. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Уделено внимание необходимости психолого-педагогической поддержки развития личности в процессе обучения. С целью активизации развития личностно-профессионального самосознания учащихся как важного условия их успешной самореализации авторами разработан рефлексивно-тренинговый комплекс для системы последипломного образования. В контексте рефлексивно-психологического анализа развития личности охарактеризованы типы направленности личности подростков по способу преодоления проблемно-конфликтных ситуаций: эгоцентрический, нормоцентрический, социоцентрический. Описаны пространственно-временные и структурно-динамические личностные функции самооценки: самоопределение, осознание своих намерений, осознание целостности "Я", осознание цели, выбор способов самоосуществления, осознание своей ответственности за результат, которые корректируются в процессе рефлексивно-инновационного тренинга либо рефлексивно-диалогического взаимодействия.

Приділено увагу необхідності психолого-педагогічної підтримки розвитку особистості в процесі навчання. З метою активізації розвитку особистісно-професійної самосвідомості учнів як важливої умови їх успішної самореалізації авторами розроблено рефлексивно-тренінговий комплекс для системи післядипломної освіти. У контексті рефлексивно-психологічного аналізу розвитку особистості охарактеризовано типи спрямованості особистості підлітків за способом подолання проблемно-конфліктних ситуацій: егоцентричний, нормоцентричний, соціоцентричний. Описано просторово-часові та структурно-динамічні особистісні функції самооцінки: самовизначення, усвідомлення своїх намірів, усвідомлення цілісності "Я", усвідомлення мети, вибір способів самоздійснення, усвідомлення своєї відповідальності за результат, які коректуються в процесі рефлексивно-інноваційного тренінгу або рефлексивно-діалогічної взаємодії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.328 + Ю952.2-734 + Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського