Давыдова Г. Рефлексивные технологии психолого-педагогического сопровождения развития личности в дополнительном образовании / Г. Давыдова, И. Семенов // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 39-43. - Библиогр.: 6 назв. - рус.Уделено внимание необходимости психолого-педагогической поддержки развития личности в процессе обучения. С целью активизации развития личностно-профессионального самосознания учащихся как важного условия их успешной самореализации авторами разработан рефлексивно-тренинговый комплекс для системы последипломного образования. В контексте рефлексивно-психологического анализа развития личности охарактеризованы типы направленности личности подростков по способу преодоления проблемно-конфликтных ситуаций: эгоцентрический, нормоцентрический, социоцентрический. Описаны пространственно-временные и структурно-динамические личностные функции самооценки: самоопределение, осознание своих намерений, осознание целостности "Я", осознание цели, выбор способов самоосуществления, осознание своей ответственности за результат, которые корректируются в процессе рефлексивно-инновационного тренинга либо рефлексивно-диалогического взаимодействия. Приділено увагу необхідності психолого-педагогічної підтримки розвитку особистості в процесі навчання. З метою активізації розвитку особистісно-професійної самосвідомості учнів як важливої умови їх успішної самореалізації авторами розроблено рефлексивно-тренінговий комплекс для системи післядипломної освіти. У контексті рефлексивно-психологічного аналізу розвитку особистості охарактеризовано типи спрямованості особистості підлітків за способом подолання проблемно-конфліктних ситуацій: егоцентричний, нормоцентричний, соціоцентричний. Описано просторово-часові та структурно-динамічні особистісні функції самооцінки: самовизначення, усвідомлення своїх намірів, усвідомлення цілісності "Я", усвідомлення мети, вибір способів самоздійснення, усвідомлення своєї відповідальності за результат, які коректуються в процесі рефлексивно-інноваційного тренінгу або рефлексивно-діалогічної взаємодії. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.328 + Ю952.2-734 + Ю983.402.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|