РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»
Оберіть мову
Ukrainian
Arabic
Armenian
Azerbaijani
Belarusian
Bulgarian
Chinese (Simplified)
Chinese (Traditional)
Czech
Danish
Dutch
English
Estonian
Finnish
French
Georgian
German
Greek
Hebrew
Hindi
Hungarian
Icelandic
Irish
Italian
Japanese
Korean
Latvian
Lithuanian
Norwegian
Persian
Polish
Portuguese
Romanian
Russian
Serbian
Slovak
Slovenian
Spanish
Swahili
Swedish
НОВІ
НАДХОДЖЕННЯ
ПОШУК
РУБРИКАТОР
Бази даних
Реферативна база даних - результати пошуку
Книжкові видання та компакт-диски
Журнали та продовжувані видання
Автореферати дисертацій
Реферативна база даних
Наукова періодика України
Тематичний навігатор
Авторитетний файл імен осіб
Вид пошуку
Ключові слова (без закінчення)
Автор (тільки прізвище)
Назва
Рік видання
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
видом документа
Пошуковий запит:
(<.>TJ=Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М. Коцюбинського. Серія Педагогіка і психологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
113
Представлено документи
з 1 до 20
...
1.
Рожко М. М.
Пластична культура як педагогічна технологія у підготовці майбутніх педагогів-музикантів
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
2.
Сахневич І. Д.
Позанавчальна діяльність у формуванні громадянського самовизначення робітничої молоді
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
3.
Семерніна І. М.
Проблема професійної саморегуляції у студентів музично-педагогічних спеціальностей: історико-педагогічний аналіз
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
4.
Пасічник О. О.
Планування результатів навчання як одна з передумов процесу дидактичного проектування
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
5.
Гомонюк О. М.
Педагогічна техніка майбутнього соціального педагога як засіб педагогічного впливу на вихованців
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
6.
Білгородська О. Є.
Педагогічні особливості процесу формування художньо-графічних умінь та навичок дітей 6 - 7 річного віку
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
7.
Пасічник О. С.
Періодизація галузі вітчизняного підручникотворення у сфері шкільної іншомовної освіти
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
8.
Пивовар І. В.
Психолого-педагогічна характеристика девіантної поведінки молодших школярів
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
9.
Федун Л. М.
Психолого-педагогічні аспекти формування потенціалу професійного саморозвитку майбутніх перекладачів
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
10.
Ярощук І. Д.
Психолого-педагогічні та лінгвістичні аспекти дослідження проблеми формування мовленнєвої поведінки майбутніх економістів
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
11.
Головін М. Б.
Психолого-педагогічна модель процесу пізнавальної діяльності суб'єкта навчання з практичного освоєння та створення об'єктів високої складності
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
12.
Довгань О. З.
Проблематика епістемології у теорії і практиці освіти (історико-філософський огляд)
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
13.
Роговська Є.
Проблеми патріотизму у вихованні: стан та перспективи
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
14.
Моісеєва М. А.
Профільна мистецька освіта у США (на прикладі штату Північна Каролина)
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
15.
Чайковський М. С.
Модель соціально-педагогічної реабілітації молоді з особливими потребами
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
16.
Мовчан Л. В.
Модульно-рейтингова система контролю навчальних досягнень студентів у вищих навчальних закладах
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
17.
Мартинюк М. В.
Музично-естетичне виховання підлітків засобами народних традицій
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
18.
Луценко В.
Методика формування творчої активності майбутнього вчителя музики у процесі використання музично-комп'ютерних технологій
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
19.
Шевченко О. М.
Культурологічний підхід як один із пріоритетних напрямів розвитку сучасної мистецької освіти
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
20.
Костюк Г. П.
Лінгвометодичні особливості самостійної роботи студентів при навчанні практичного курсу перекладу
//
Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія
: зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22.
...
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України
Всі права захищені ©
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського