РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000535575<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пасічник О. С. 
Періодизація галузі вітчизняного підручникотворення у сфері шкільної іншомовної освіти / О. С. Пасічник // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр.. - 2008. - Вип. 22. - С. 297-302. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто в історичному аспекті об'єктивні умови розвитку вітчизняного підручникотворення у сфері шкільної іншомовної освіти. Висвітлено критерії, на основі яких укладається його періодизація, яка грунтується на принципі пріоритетності завдань, які розв'язуються засобами навчальної літератури в кожен період. Виділено три етапи досліджуваного процесу: експериментальний (1980-ті рр.), перехідний (1990 - 1995 рр.), комунікативно-діяльнісний (1996 р. - початок XXI ст.). Визначено передумови, які спонукали до створення вітчизняної шкільної іншомовної літератури за умов радянської школи (невдоволення практикою освіти, недосконалість адаптованого прямого методу навчання). Проаналізовано процес переходу до особистісно-орієнтованої освіти в сфері підручникотворення для забезпечення індивідуалізації навчання, варіативності змісту, а також упровадження комунікативних методів навчання.

Проанализированы в историческом аспекте объективные условия развития отечественного создания учебников в сфере школьного иноязычного образования. Определены критерии, на основе которых составляется его периодизация, которая основывается на принципе приоритетности задач, решаемых средствами учебной литературы в каждый период. Выделены три этапа исследуемого процесса: экспериментальный (1980-е гг.), переходный (1990 - 1995 гг.), коммуникативно-деятельностный (1996 г. - начало XXI в.). Определены предпосылки, побудившие к созданию отечественной школьной иноязычной литературы в условиях советской школы (недовольство практикой образования, несовершенство адаптированного прямого метода обучения). Дифференцирован процесс перехода к личностно-ориентированному образованию в сфере создания учебников для обеспечения индивидуализации обучения, вариативности содержания, а также внедрение коммуникативных методов обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 + Ч421.215.1 + Ш12-912 г(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського