Пасічник О. С. Періодизація галузі вітчизняного підручникотворення у сфері шкільної іншомовної освіти / О. С. Пасічник // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр.. - 2008. - Вип. 22. - С. 297-302. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Розглянуто в історичному аспекті об'єктивні умови розвитку вітчизняного підручникотворення у сфері шкільної іншомовної освіти. Висвітлено критерії, на основі яких укладається його періодизація, яка грунтується на принципі пріоритетності завдань, які розв'язуються засобами навчальної літератури в кожен період. Виділено три етапи досліджуваного процесу: експериментальний (1980-ті рр.), перехідний (1990 - 1995 рр.), комунікативно-діяльнісний (1996 р. - початок XXI ст.). Визначено передумови, які спонукали до створення вітчизняної шкільної іншомовної літератури за умов радянської школи (невдоволення практикою освіти, недосконалість адаптованого прямого методу навчання). Проаналізовано процес переходу до особистісно-орієнтованої освіти в сфері підручникотворення для забезпечення індивідуалізації навчання, варіативності змісту, а також упровадження комунікативних методів навчання. Проанализированы в историческом аспекте объективные условия развития отечественного создания учебников в сфере школьного иноязычного образования. Определены критерии, на основе которых составляется его периодизация, которая основывается на принципе приоритетности задач, решаемых средствами учебной литературы в каждый период. Выделены три этапа исследуемого процесса: экспериментальный (1980-е гг.), переходный (1990 - 1995 гг.), коммуникативно-деятельностный (1996 г. - начало XXI в.). Определены предпосылки, побудившие к созданию отечественной школьной иноязычной литературы в условиях советской школы (недовольство практикой образования, несовершенство адаптированного прямого метода обучения). Дифференцирован процесс перехода к личностно-ориентированному образованию в сфере создания учебников для обеспечения индивидуализации обучения, вариативности содержания, а также внедрение коммуникативных методов обучения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 + Ч421.215.1 + Ш12-912 г(4УКР)6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|