РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (2)Наукова періодика України (36)Авторитетний файл імен осіб (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Парсяк В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Парсяк В. Н. Визначення змісту та типологія корпорацій у контексті поширення корпоративних відносин на невиробничу сферу // Актуал. проблеми економіки. - 2007. - № 11.
2.

Парсяк В. Н. Дуальні технології у сьогоденних реаліях закладів вищої освіти України // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2022. - № 2.
3.

Парсяк В. Н. Економіка моря : підручник. — Херсон: Гельветика, 2018
4.

Парсяк В. Н. Економічні аспекти становлення та розвитку підприємницької освіти // Актуал. проблеми економіки. - 2014. - № 5.
5.
Економічні проблеми розвитку регіону : Тези доп. на міжвуз. наук.-практ. конф. молодих вчених, аспірантів та студ., 19 - 21 квіт., 2006 р., Миколаїв. — Миколаїв, 2006
6.

Парсяк В. Н. Економічна інтеграція. Інструмент посилення конкурентоспроможності невеликих підприємств : монографія. — Миколаїв: О.С.Торубари, 2010
7.

Парсяк В. Н. Економічний компонент діяльності закладу вищої освіти // Актуал. проблеми економіки. - 2019. - № 2.
8.

Парсяк В. Н. Корпоративна культура вищих навчальних закладів: сутність і складові // Актуал. проблеми економіки. - 2009. - № 2.
9.

Парсяк В. Н. Міста України: занедбана складова потенціалу держави // Актуал. проблеми економіки. - 2012. - № 2.
10.

Парсяк В. Н. Малий бізнес в системі корпоративних відносин : Моногр. — Херсон: ОЛДІ-плюс, 2003
11.

Парсяк В. Н. Малий бізнес: сутність, стан, засоби підтримки стабільності. — Миколаїв, 2001
12.

Парсяк В. Н. Маркетинг. Гібридна дійсність : підручник. — Одеса: Гельветика, 2023
13.

Парсяк В. Н. Маркетинг: від теорії до практики : навч. посіб. — К.: Наук. думка, 2007
14.

Парсяк В. Н. Маркетинг: сучасна концепція та технології : підручник. — Херсон: ОЛДІ-ПЛЮС, 2015 — N 20150323.
15.

Парсяк В. Н. Маркетингові структури у корпораціях малих підприємств // Вісн. аграр. науки. - 2006. - № 1.
16.

Парсяк В. Н. Маркетинговые исследования : Учеб. пособие для студ. вузов. — 2-е дораб. изд. — К.: Наук. думка, 2000
17.

Парсяк В. Н. Мотиваційне управління в сфері малого підприємництва : Моногр. — Херсон: ОЛДІ-плюс, 2003
18.
Перспективи регіонального розвитку в умовах подолання економічної кризи : матріали III всеукр. наук.-екон. читання, 24 - 31 трав. 2010 року, Миколаїв. — Миколаїв, 2010
19.

Буркинський Б. В. Планування економічної ефективності діяльності підприємств олійного виробництва : монографія. — К.: Вид-во Європ. ун-ту, 2011
20.

Парсяк В.  Проблемы малого бизнеса. — 2000 // Экономика Украины.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського