Парсяк В. Н. Маркетинг: від теорії до практики : навч. посіб. / В. Н. Парсяк. - К. : Наук. думка, 2007. - 256 c. - Бібліогр.: с. 251-253. - укp.Розкрито суть маркетингу, засади розробки й імплементації рішень щодо управління маркетинговою діяльністю. Описано технології та засоби маркетинових досліджень, зокрема, досліджень ринку, товару, покупців, підприємства. Висвітлено роль реклами в системі засобів стимулювання збуту. Раскрыты сущность маркетинга, основы разработки и имплементации решений по управлению маркетинговой деятельностью. Описаны технология и средства маркетинговых исследований, в частности, исследований рынка, товара, покупателей, предприятия. Освещена роль рекламы в системе средств стимулирования сбыта. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73 + У9(4УКР)211.1я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА686768 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|