Пошуковий запит: (<.>A=Ковалевська А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Ковалевська Т. Ю. Реклама та PR у масовоінформаційному просторі : монографія. — О.: Астропринт, 2009
|
2. |
Ковалевська А. В. Конкурентна стратегія зовнішньоекономічної діяльності промислових підприємств України в умовах перехідної економіки інверсійного типу : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.03. — Х., 2002
|
3. |
Ковалевська А. В. Метамодель лінгвістичної сугестивності політичних рекламних слоганів : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01. — О., 2011
|
4. |
Соколова Л. В. Управління персоналом промислових підприємств (мезо- та мікрорівень) : монографія. — Х.: Компанія СМІТ, 2011
|
5. |
Ковалевська А. В. Визначення факторів впливу на рівень економічної безпеки малих підприємств України // Бізнес Інформ. - 2013. - № 9.
|
6. |
Ковалевська А. В. Визначення місця стратегії соціально-економічного розвитку регіону серед обов'язкових компонентів стратегічного управління // Економіка і регіон. - 2012. - № 5.
|
7. |
Ковалевська А. В. Модальнісне редагування як інструмент оптимізації сугестивного ефекту реклами // Слов'ян. зб. : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 18.
|
8. |
Ковалевська А. В. Концептуальні передумови посилення регіональної диференціації // Бізнес Інформ. - 2015. - № 9.
|
9. |
Ковалевська А. В. Моделювання сугестивних ефектів у політичній рекламній кампанії // Зап. з укр. мовознавства. - 2014. - Вип. 21.
|
10. |
Ковалевська А. В. Критичний аналіз методів вирішення задачі оптимізації структури фінансових ресурсів підприємства // Бізнес Інформ. - 2018. - № 11.
|
11. |
Ковалевська А. В. Аналіз моделей оцінки стейкхолдерів: прикладні аспекти формування стратегії сталого розвитку міст України // Бізнес Інформ. - 2019. - № 9.
|
12. |
Ковалевська А. В. Аналіз ринку як передумова вдосконалення процесу іміджбілдінгу підприємства // Бізнес Інформ. - 2020. - № 3.
|
13. | Вплив стейкхолдерів на розвиток територій : колект. монографія. — Харків: Точка, 2020
|
14. |
Ковалевська Т. Ю. Моделі лінгвістичної конгруєнтності бренд-ергоніма і рекламного слогану // Зап. з укр. мовознавства : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 27.
|
15. | Соціально-економічний розвиток України: просторовий, організаційно-адміністративний та ціннісний виміри : колект. монографія. — Харків: ХНУ імені В. Н Каразіна, 2018. — 366, [1]: a-рис.
|
16. |
Ковалевська А. В. Політичний патогенний мегадискурс: алгоритм нейтралізації : автореф. дис. ... д-ра філол. наук : 10.02.01. — Одеса, 2021
|
17. |
Ковалевська А. В. Політичний патогенний мегадискурс: алгоритм нейтралізації : автореф. дис. ... д-ра філол. наук : 10.02.01. — Одеса, 2021
|
18. |
Ковалевська А. В. Оцінка та аналіз якості складової Стратегій розвитку територіальних громад щодо розвитку підприємництва за формальними ознаками // Бізнес Інформ. - 2023. - № 7.
|