РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Наукова періодика України (13)
Пошуковий запит: (<.>A=Ащаулов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Ащаулов В. В. Особливості формування маркетингової стратегії підприємства в умовах конкурентного ринку // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2013. - Вип. 1.
2.

Ащаулов В. В. Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням його корпоративної місії // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2013. - Вип. 5.
3.

Ащаулов В. В. Урахування ситуації на ринку при формуванні маркетингової стратегії підприємства // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2014. - Вип. 1.
4.

Корінєв В. Л. Оцінка зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства при формуванні маркетингової стратегії // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2014. - Вип. 2.
5.

Корінєв В. Л. Трудоресурсний потенціал у системі ресурсозбереження підприємства // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2014. - Вип. 3.
6.

Ащаулов В. В. Обгрунтування рекомендацій щодо вибору ефективної стратегії державного регулювання системи моніторингу галузей економіки // Бізнес Інформ. - 2016. - № 1.
7.

Ащаулов В. В. Державне регулювання системи моніторингу розвитку галузей економіки в контексті євроінтеграції : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03. — Запоріжжя, 2016
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського