Досліджено внутрішнє та зовнішнє маркетингове середовище машинобудівного підприємства та наведено його експертну оцінку. Одержані результати використано з метою обгрунтування стратегічного напряму підвищення ефективності його діяльності під час реалізації продукції на конкурентному ринку в процесі формування маркетингової стратегії підприємства.
Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр.Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика УкраїниДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"