Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (20)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.91-997$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ІВ196672
Huth, Rupert.
Einführung in die Werbelehre [Text] / R. Huth, D. Pflaum. - 5. Aufl. - Stuttgart[etc.] : Kohlhammer, 1991. - 265 S. - ISBN 3-17-012526-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Pflaum, Dieter

Видання зберігається у :

2.
ІВ202134
Vock, Markus.
Kunstzitate in der Werbung - zwischen Kult und Karneval [Text] : Diss. / M. Vock ; Universität Zürich. Philosophischen fak. - Zürich : [б.в.], 2002. - 474S., 38 Abb. - Бібліогр.: S.403-440

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Universität Zürich. Philosophischen fak.

Видання зберігається у :

3.
РА333777
Єфімова, Наталія Олексіївна.
Відображення у свідомості молоді особливостей змісту стендової реклами [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Єфімова Наталія Олексіївна ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2004. - 20 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одеса)

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА679191
Бутенко, Наталія Юріївна.
Соціальна психологія в рекламі [Текст] : навч. посібник / Н. Ю. Бутенко ; Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана. - К. : КНЕУ, 2006. - 380 с. - Бібліогр.: с. 372-376. - ISBN 966-574-837-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

5.
ВА616851
Вагин, Игорь Олегович.
Не будь лохом! Психология влияния [Текст] / И. О. Вагин. - М. : ФАИР-ПРЕСС, 2001. - 288 с.: рис. - (Серия "Популярная психология"). - ISBN 5-8183-0312-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ВА713204
Владимирська, Анна Овсіївна.
Реклама [Текст] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / А. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - К. : Кондор, 2009. - 334 с. - Бібліогр.: с.330-332. - ISBN 966-351-086-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Владимирський, Петро Олександрович

Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ДС54942
Галчанский, Петр Анатольевич.
Психологическое обеспечение деятельности менеджера в области рекламного бизнеса [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Галчанский Петр Анатольевич ; Южноукраинский гос. педагогический ун-т им. К.Д.Ушинского. - О., 1997. - 195 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Южноукраинский государственный педагогический университет имени К. Д. Ушинского

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
РА297610
Галчанський, Петро Анатолійович.
Психологічне забезпечення діяльності менеджера у галузі рекламного бізнесу [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Галчанський Петро Анатолійович ; Південноукраїнський держ. педагогічний ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 1997. - 24 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одеса)

Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
ВА634352
Ганжин, Виктор Тимофеевич.
Основы рекламного мышления [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов по спец. 052900 - "Реклама" / В. Т. Ганжин ; Международный общественный фонд "Фонд национальной и международной безопасности". - М. : Фонд НИМБ, 2001. - 289 с. - Библиогр.: с.284-287. - ISBN 5-7474-0267-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Международный общественный фонд "Фонд национальной и международной безопасности"

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
ВС50388
Гупаловська, Вікторія Анатоліївна.
Психологія реклами [Текст] : навч. посіб. / В. А. Гупаловська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Л. : Вид. центр ЛНУ ім. Івана Франка, 2010. - 384, [8] с. : іл. - Бібліогр.: с. 356-358. - 300 прим. - ISBN 978-966-613-755-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Львівський національний університет імені Івана Франка

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ДС87011
Ефимова, Наталия Алексеевна.
Отображение в сознании молодежи особенностей содержания стендовой рекламы [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ефимова Наталия Алексеевна ; Южноукраинский гос. педагогический ун-т им. К.Д.Ушинского (г. Одесса). - О., 2004. - 239 л. - Библиогр.: л. 189-209

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Южноукраинский государственный педагогический университет имени К. Д. Ушинского (г. Одесса)

Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
РА338356
Жовтянська, Валерія Вікторівна.
Психологічні особливості репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Жовтянська Валерія Вікторівна ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. - К., 2005. - 19 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Академія педагогічних наук України (Київ); Інститут соціальної та політичної психології (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
ДС88788
Жовтянська, Валерія Вікторівна.
Психологічні особливості репрезентації об'єкта в адресата художньо-образної реклами [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Жовтянська Валерія Вікторівна ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. - К., 2005. - 204 с. - с.169-184

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Академія педагогічних наук України (Київ); Інститут соціальної та політичної психології (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
РА369204
Козлова, Олена Сергіївна.
Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Козлова Олена Сергіївна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. - К., 2009. - 18 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
ДС112109
Козлова, Олена Сергіївна.
Гендерні чинники сприйняття друкованої сексуально забарвленої реклами [Текст] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Козлова Олена Сергіївна ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2009. - 285 арк. : табл., рис. - Бібліогр.: арк. 266-285.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
ВА573040
Крылов, И. В..
Теория и практика рекламы в России [Текст] : учеб.- метод. пособие / И. В. Крылов. - М. : Центр, 1996. - 184 с.: ил. - ISBN 5-88860-012-1
замена Климов

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ВА569765
Лебедев, Александр Николаевич.
Экспериментальная психология в российской рекламе [Текст] / А. Н. Лебедев, А. К. Боковиков ; РАН, Институт психологии. - М. : Академия, 1995. - 136 с. - ISBN 5-7695-0001-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Боковиков, Александр Константинович; РАНИнститут психологии (Киев)

Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
ВС38847
Лебедев-Любимов, Александр Николаевич.
Психология рекламы [Текст] / А. Н. Лебедев-Любимов. - СПб. : Питер ; М. ; Нижний Новгород ; Воронеж : [б.и.], 2002. - 368 с.: ил. - (Серия "Мастера психологии"). - Библиогр.: с. 358-368. - ISBN 5-94723-364-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Відділ міжбібліотечного науково-інформаційного сервісу
Основний фонд

19.
ВА644292
Лебедев-Любимов, Александр Николаевич.
Психология рекламы [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов, обучающихся по направлению и спец. психологии / А. Н. Лебедев-Любимов. - СПб. : Питер ; М. ; Нижний Новгород ; Воронеж : [б.и.], 2003. - 368 с.: рис. - (Серия "Мастера психологии"). - Библиогр.: с. 358-368. - ISBN 5-94723-364-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

20.
ВА695189
Мокшанцев, Рудольф Иванович.
Психология рекламы [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов. обуч. по спец. "Менеджмент" / Р. И. Мокшанцев ; Новосибирская гос. академия экономики и управления. - М. : ИНФРА-М ; Новосибирск : Сибирское соглашение, 2007. - 229 с. - (Серия "Высшее образование"). - Библиогр.: с. 227-229. - ISBN 5-16-000135-2 (ИНФРА-М). - ISBN 5-8479-0014-7 (Сибирское соглашение)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Новосибирская гос. академия экономики и управления

Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського