Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (37)Реферативна база даних (310)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)290-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 196
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ВА585714
Аксенов, Иван Михайлович.
Основы маркетинга услуг в сфере пассажирских перевозок [Текст] / И. М. Аксенов. - К. : Изд-во КМУГА, 1998. - 123 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

2.
ДС63258
Алачева, Татьяна Ивановна.
Информационное обеспечение обоснования управленческих решений в условиях маркетинговой ориентации предприятий [Текст] : дис... канд. экон. наук: 08.06.02 / Алачева Татьяна Ивановна ; Донецкий гос. ун-т экономики и торговли. - Донецк, 1999. - 204 л. + дод. - л. 175-186

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Донецкий государственный университет экономики и торговли

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
РА302935
Алачева, Тетяна Іванівна.
Інформаційне забезпечення обгрунтування управлінських рішень в умовах маркетингової орієнтації підприємств [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / Алачева Тетяна Іванівна ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі. - Донецьк, 1998. - 20 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Донецький державний університет економіки і торгівлі

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА736058
Аронова, Вікторія Віталіївна.
Ситуаційно-процесна діагностика стану маркетингової діяльності на підприємстві [Текст] : монографія / Аронова В. В., Дібніс Г. І. ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : [Вид-во СНУ ім. В. Даля], 2010. - 223 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 209-223. - 300 прим. - ISBN 978-966-590-848-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Дібніс, Григорій Іхильович; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
РА370890
Баліцька, Олена Петрівна.
Моделювання поведінки споживачів як засіб обгрунтування маркетингових стратегій підприємств [Текст] : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Баліцька Олена Петрівна ; ПВНЗ Європ. ун-т. - К., 2010. - 16 с. : рис.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
"Європейський університет", приватний вищий навчальний заклад (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ДС124201
Баліцька, Олена Петрівна.
Моделювання поведінки споживачів як засіб обґрунтування маркетингових стратегій підприємств [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Баліцька Олена Петрівна ; Європ. ун-т. - К., 2010. - 193 арк. - Бібліогр.: арк. 164-176.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Європейський університет (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ВА739229
   Балабаниць, Анжеліка Володимирівна.
Інтегроване управління маркетинговою взаємодією: імперативи, методологія, механізми [Текст] : монографія / А. В. Балабаниць ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : [ДонНУЕТ], 2010. - 508 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 357-386. - 500 прим. - ISBN 978-966-385-208-9

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
РА381723
   Балабаниць, Анжеліка Володимирівна.
Інтегроване управління системою маркетингової взаємодії [Текст] : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Балабаниць Анжеліка Володимирівна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 40 с. : рис.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
ДС153103 з дод.
   Балабаниць, Анжеліка Володимирівна.
Інтегроване управління системою маркетингової взаємодії [Текст] : дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Балабаниць Анжеліка Володимирівна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк, 2011. - 430 арк. : рис., табл. - Бібліогр.: арк. 395-430.
Приложение:
Інтегроване управління системою маркетингової взаємодії. Додатки. - 431-634 арк. : рис., табл. Шифр ДС153103 дод.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
ВА741919
   Балабанова, Ірина Василівна.
Маркетингові стратегії розвитку підприємств [Текст] : монографія / І. В. Балабанова, Т. Л. Мітяєва, Л. О. Попова ; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х. : ХДУХТ, 2011. - 144 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 126-140 . - 300 прим. - ISBN 978-966-405-212-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Мітяєва, Тетяна Леонідівна; Попова, Людмила Олексіївна; Харківський державний університет харчування та торгівлі

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ВА741964
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Інтерактивні маркетингові комунікації [Текст] : монографія / Балабанова Л. В., Стельмах О. О. ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2011. - 196 с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 119-126. - 500 прим. - ISBN 978-966-385-231-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Стельмах, Олексій Олександрович; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
ВА722632
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Маркетинг відносин в системі управління підприємством [Текст] : монографія / Л. В. Балабанова, С. В. Чернишева ; Донецький національний ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2009. - 280 с. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 249-261. - ISBN 978-966-385-152-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Чернишева, Світлана Вікторівна; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
ВА668956
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств [Текст] / Л. В. Балабанова, О. А. Бриндіна ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк : ДонДУЕТ, 2006. - 230 с.: табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 207-216. - ISBN 966-385-016-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Бриндіна, Олена Анатоліївна; Донецький державний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
ВА752900
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями [Текст] : монографія / Л. В. Балабанова, О. В. Крутушкіна ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського, Школа маркетинг. менедж. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2012. - 179 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 154-166. - 500 прим. - ISBN 978-966-385-257-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Крутушкіна, Ольга Вікторівна; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. Школа маркетингового менеджменту

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
ВА668888
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Управління маркетинговим потенціалом підприємства [Текст] / Л. В. Балабанова, Р. В. Мажинський ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. Школа маркетингового менеджменту. - Донецьк : ДонДУЕТ, 2005. - 144с., 4 арк. дод.: рис., табл. - Бібліогр.: с. 137-144. - ISBN 966-385-010-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Мажинський, Руслан Володимирович; Донецький державний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-Барановського. Школа маркетингового менеджменту

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
ВА733186
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Управління маркетинговою діяльністю підприємства [Текст] : монографія / Л. В. Балабанова, Н. М. Гуржій ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : [ДонНУЕТ], 2010. - 184 с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 173-184. - 500 прим. - ISBN 978-966-385-182-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Гуржій, Наталя Миколаївна; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ВА661526
Балабанова, Людмила Вениаминовна.
Стратегическое маркетинговое управление на основе бенчмаркинга [Текст] / Л. В. Балабанова, В. В. Слипенький ; Донецкий гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк : ДонГУЭТ, 2005. - 172 с.: рис., табл. - (Школа маркетингового менеджмента). - Библиогр.: с. 156-162. - ISBN 966-7634-55-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Слипенький, Владимир Владимирович; Донецкий государственный университет экономики и торговли имени М. Туган-Барановского

Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
РА308571
Бевзенко, Валерій Федорович.
Стратегія змішаного маркетингу акціонерного товариства (на прикладі видобувних галузей промисловості) [Текст] : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Бевзенко Валерій Федорович ; НАН України, Інститут економіки промисловості. - Донецьк, 2000. - 24 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Національна академія наук України; Інститут економіки промисловості (Донецьк)

Видання зберігається у :
Основний фонд

19.
ДС68430
Бевзенко, Валерий Федорович.
Стратегия смешанного маркетинга акцинерного общества (на примере добывающих отраслей промышленности) [Текст] : дис... канд. экон. наук: 08.02.03 / Бевзенко Валерий Федорович ; НАН Украины, Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 1999. - 202 л. - Библиогр.: л. 160-171

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Национальная академия наук Украины; Институт экономики промышленности (Донецк)

Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
ДС133562
Бегларашвілі, Оксана Петрівна.
Забезпечення взаємодії підприємств на принципах маркетингу партнерських взаємовідносин [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Бегларашвілі Оксана Петрівна ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2012. - 191 арк. : табл. - Бібліогр.: арк. 162-178.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний торговельно-економічний університет

Видання зберігається у :

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського