Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (18)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*676.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
РА417895
Андрєєва, Олександра Сергіївна.
Шокова реклама як соціокомунікаційний феномен: специфіка вияву та впливогенний потенціал [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Андрєєва Олександра Сергіївна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики. - Київ, 2015. - 16 с. : табл.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
РА439286
Бугайова, Оксана Іванівна.
Соціальна реклама: лексика, граматика, стилістика [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / Бугайова Оксана Іванівна ; Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2019. - 20 с.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (Луцьк)

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
РА402737
Гулакова, Ганна В'ячеславівна.
Соціальна реклама як складова інформаційно-мотиваційного механізму державного управління [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Гулакова Ганна В'ячеславівна ; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк, 2013. - 20 с. : рис., табл.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Донецький державний університет управління

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ДС140297
Гулакова, Ганна В'ячеславівна.
Соціальна реклама як складова інформаційно-мотиваційного механізму державного управління [Текст] : дис. ... канд. наук з держ. упр. : 25.00.02 / Гулакова Ганна В'ячеславівна ; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк, 2013. - 209 арк. : табл., рис. - Бібліогр.: арк. 178-192.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Донецький державний університет управління (Донецьк)

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
РА406895
Кіца, Мар'яна Олегівна.
Недобросовісна реклама у газетних виданнях України [Текст] : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Кіца Мар'яна Олегівна ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики. - Київ, 2014. - 16 с.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ДС145138
Кіца, Мар'яна Олегівна.
Недобросовісна реклама у газетних виданнях України [Текст] : дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Кіца Мар'яна Олегівна ; Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. - Львів, 2013. - 213, [16] арк. : рис. - Бібліогр.: арк. 189-213.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:
  

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Львівський національний університет імені Івана Франка

Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ВА788560
Колісниченко, Тетяна Віталіївна.
Організація комунікації (реклама та паблік рилейшнз) як поліпарадигмальний феномен [Текст] : [монографія] / Т. В. Колісниченко, В. В. Мироненко ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара. - Дніпропетровськ : Середняк Т. К. [вид.], 2014. - 167 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 145-161. - 300 прим. - ISBN 978-617-7029-83-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Мироненко, Владлена Вячеславівна; Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ВС69949
Копистинська, Ірина М..
Проблематика засобів масової комунікації та реклами [Текст] : навч. посіб. : для студентів спец. "Журналістика" / Ірина Копистинський ; Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника. - Київ : ФранкоПак, 2022. - 203 с. : іл. - Бібліогр.: с. 198-201. - 100 прим. - ISBN 978-617-8026-26-4

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
РА396167
Котова-Олійник, Софія Вікторівна.
Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі [Текст] : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / Котова-Олійник Софія Вікторівна ; Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка. - Житомир, 2013. - 20 с.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Житомирський державний університет імені Івана Франка

Видання зберігається у :
Основний фонд

10.
ДС150207
Котова-Олійник, Софія Вікторівна.
Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі [Текст] : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.03 / Котова-Олійник Софія Вікторівна ; Житомир. держ. ун-т ім. Івана Франка. - Житомир, 2013. - 206 арк. : табл. - Бібліогр.: арк. 161-183.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Житомирський державний університет імені Івана Франка

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ВА588787
Лисица, Надежда Михайловна.
Реклама в современном обществе [Текст] / Н. М. Лисица. - Х. : Основа, 1999. - 271 с. - ISBN 5-7768-0608-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
ДС61337
Лисица, Надежда Михайловна.
Реклама как социальный институт [Текст] : дис... д-ра социол. наук: 22.00.03 / Лисица Надежда Михайловна ; Харьковский гос. ун-т. - Х., 1999. - 399 л. - л. 369-391

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Харьковский гос. университет

Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
РА305399
   Лисиця, Надія Михайлівна.
Реклама як соціальний інститут [Текст] : автореф. дис... д-ра соціол. наук: 22.00.03 / Лисиця Надія Михайлівна ; Університет внутрішніх справ. - Х., 1999. - 35 с.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Університет внутрішніх справ

Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
ВА769323
   Лисиця, Надія Михайлівна.
Соціологія реклами [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Н. М. Лисиця, Ю. В. Бєлікова ; Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012. - 207, [8] с. : рис., табл., кольор. іл. - Бібліогр.: с. 155-170. - 300 прим. - ISBN 978-966-623-904-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Бєлікова, Юлія Валеріївна; Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
РА364242
Лященко, Анжела Вадимівна.
Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації [Текст] : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.06 / Лященко Анжела Вадимівна ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. - К., 2009. - 16 с.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Інститут журналістики; Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
ДС141893
Лященко, Анжела Вадимівна.
Реклама як соціокультурне явище в системі масової комунікації [Текст] : дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.06 / Лященко Анжела Вадимівна ; Дніпропетр. нац. ун-т ім. Олеся Гончара. - Дніпропетровськ, 2008. - 183, [5] арк. - Бібліогр.: арк. 169-183.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ВА807275
   Олтаржевський, Дмитро Олегович.
Соціальна реклама [Текст] : навч. посіб. / Олтаржевський Д. О. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Ін-т журналістики, Каф. реклами та зв'язків з громадськістю. - Київ : Центр вільної преси, 2016. - 118 с. : іл. - Бібліогр.: с. 112-118. - 500 прим. - ISBN 978-966-2123-77-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Інститут журналістики

Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
ВА824846
Подпружнікова, Ольга Петрівна.
Соціокомунікаційний вимір категорії рекламного персонажа [Текст] : монографія / Ольга Подпружнікова ; Харків. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2016. - 127 с. - Бібліогр.: с. 115-127. - 300 прим. - ISBN 978-966-285-391-9

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Видання зберігається у :
Основний фонд

19.
ВА856346

Практика рекламної та PR-діяльності (практикум) [Текст] : навч. посіб. / [В. М. Дрешпак та ін. ; ред.: Н. О. Кодацька, Г. В. Чечельницька] ; Ун-т мит. справи та фінансів. - Дніпро : Ун-т мит. справи та фінансів, 2022. - 245 с. : іл. - Бібліогр. в кінці розд. - 100 прим. - ISBN 978-966-328-184-1

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Дрешпак, В. М.; Кодацька, Н. О.; Ятчук, О. М.; Сенкевич, Г. А.; Чечельницька, Г. В.; Антонова, В. Ю.; Лесюк, О. В.; Авраменко, І. А.; Кодацька, Н. О. (ред.); Чечельницька, Г. В. (ред.); Університет митної справи та фінансів (Дніпро)

Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
РА371713
Сватенков, Олександр Васильович.
Педагогічні умови захисту права дитини на сім'ю засобами соціальної реклами [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Сватенков Олександр Васильович ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - К., 2010. - 19 с.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Дод. точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут проблем виховання (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського