Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>A=Міллер Д$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. | ВС53613 Школа футболу [Текст] : [навч. посіб.] / Гілл Харві [та ін.] ; іл. Боба Бонда ; фот. Кріса Кола ; пер. з англ. Наталії Лавської ; [голов. ред. В. Александров]. - К. : Країна мрій, 2012. - 258 с. : кольор. іл. - (Владислав Ващук радить). - 2500 прим. - ISBN 978-074-608-720-6. - ISBN 978-617-538-084-0Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Харві, Гілл; Дангворт, Річард; Міллер, Джонатан; Гіффорд, Клайв; Александров, В. (голов. ред.); Бонд, Боб (іл.); Кол, Кріс (фотогр.); Лавська, Наталія (пер.)
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 2. | ВА825588 Туранскі, Скотт. Книжка про виховання, яку можна читати дітям [Текст] / Скотт Туранскі, Джоан Міллер ; [пер. з англ. О. Гладкий]. - Львів : Свічадо, 2017. - 166 с. - Пер. изд. : Home improvement. Eight tools for effective parenting. - 1996. - ISBN 978-966-938-110-1Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Міллер, Джоан; Гладкий, Остап (пер.)
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 3. | В357831/1 Міжнародний біблійний коментар. Католицький та екуменічний коментар на XXI століття [Текст] : у 6 т. / Патріарша катехит. коміс. УГКЦ, Катехит.-пед. ін-т УКУ. - Львів : Свічадо, 2019 . - ISBN 978-966-938-051-7. Т. 1 : Загальні та вступні статті / [Корнеліс Авгутин та ін.] ; відп. ред. ориг. вид. Вільям Р. Фармер ; співред: Шон Макевені, Армандо Дж. Леворатті, Девід Л. Дунган ; відп. ред. укр. вид. Тарас Шманько ; [пер. з англ.: о. д-р Олег Чупа та ін.]. - 2019. - 449, [16] с. : карти. - 1000 прим. - ISBN 978-966-938-052-4 (Т. 1)Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Августин, Корнеліс; Барщевський, Тарас; Бінґемер, Марія Клара Лукетті; Бувон, Франсуа; Віссе, Фредерік; Діє, Дональд С.; Дукстра, Мейндерт; Мартинез, Флорентіно Гарсія; Голоб, Тімоті; Ґало, Жан; Ейнікель, Ерік; Каненгісер, Чарльз; Каравідопулос, Джон; Керешти, Рох; Кой, Ар'є ван дер; Кок, Андре ля; Леворатті, Армандо Дж.; Міллер, Дж. Максвел; Мерфі-О'Коннор, Джером; Леон, Домінго Муньоз; Норт, Ел; Отен, Вілємін; Пеш, Рудольф; П'єтерсма, Альберт; Собріно, Йон; Фермер, Вільям Р.; Фюллер, Регінальд К.; Черський, Януш (о.); Йоаникій; Фармер, Вільям Р. (відп. ред.); Макевені, Шон (ред.); Леворатті, Армандо Дж. (ред.); Дунган, Девід Л. (ред.); Шманько, Тарас (ред.); Чупа, Олег (пер.); Косач, Ірина (пер.); Паранько, Ростислав (пер.); Різун, Тарас (пер.); (про видання); Українська греко-католицька церква. Паріарша катехитична комісія; Український Католицький університет. Катехитично-педагогічний інститут
Видання зберігається у :
Основний фонд
| 4. | ВА853847 Міллер, Дональд. Створи Story Brand. Розкажи історію бренду, і тебе почують [Текст] : [7 елементів успіш. історії бренду] / Дональд Міллер ; [пер. з англ. В. Депешко]. - Харків : Віват, 2022. - 236, [2] с. : іл. - (Бізнес). - Бібліогр.: с. 236-[237]. - Пер. изд. : Building a storybrand. Clarify your message so customers will listen / Donald Miller. - New York, 2017. - 2100 прим. - ISBN 978-966-982-237-6 (укр.). - ISBN 978-966-942-862-2 (серія). - ISBN 978-0-7180-3332-3 (англ.) Дод. тит. арк. англ. - #1 бестселер за версією The Wall Street journal. - Авт. бестселерів за версією The New York Times.Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Анотація: Дональд Міллер розробив дієвий спосіб просування бренду через використання сторітелінгу та власної унікальної методики під назвою сторібренд (Story Brand). Цей революційний метод допомагає опанувати принципи спілкування з клієнтами, завдяки яким ви зможете переконати будь-кого в перевагах саме вашого продукту, ідеї чи послуги. Ідеться про цілий спектр кроків до розбудови історії бренду: які сім універсальних елементів оповіді здатні викликати реакцію в людей; якими насправді мотивами керуються люди під час здійснення покупок; як звернутися до клієнтів, щоб це спонукало до дії; як створити неповторний ефективний контент для сайтів і соцмереж. Хай ким ви є нині — чи то директор з маркетингу багатомільярдної компанії, чи то власник малого бізнесу, а чи політик або рок-музикант, — ця книжка допоможе знайти власну модель поведінки й досягти успіху.
Дод. точки доступу: Депешко, Владислав (пер.); Miller, Donald
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
|
|