Пошуковий запит: (<.>U=Ч435.2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. | ДС105717 Ужченко, Ірина Юріївна. Особливості формування наочно-образного мислення молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами конструкторської діяльності [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / Ужченко Ірина Юріївна ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2008. - 255 арк. - Бібліогр.: арк. 217-236.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Академія педагогічних наук України (Київ); Інститут спеціальної педагогіки (Київ)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
2. | ДС107546 Супрун, Микола Олексійович. Теорія і практика корекційного навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями в Україні (друга половина XIX - перша половина ХХ століття) [Текст] : дис... д-ра пед. наук: 13.00.03 / Супрун Микола Олексійович ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2008. - 493 арк. - Бібліогр.: арк. 438-493.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Академія педагогічних наук України (Київ); Інститут спеціальної педагогіки (Київ)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
3. | ДС96574 Колодич, Оксана Богданівна. Психолого-педагогічні умови формування мовленнєвої компетентності у дітей з затримкою психічного розвитку в процесі вивчення англійської мови [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / Колодич Оксана Богданівна ; Міжнародний економіко-гуманітарний ун-т ім. С.Я.Дем'янчука. - Рівне, 2005. - 191 арк.: рис., табл. - арк. 162-176Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені С. Я. Дем'янчука
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
4. | РА340226 Колодич, Оксана Богданівна. Психолого-педагогічні умови формування мовленнєвої компетентності у дітей із ЗПР в процесі вивчення англійської мови [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / Колодич Оксана Богданівна ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2005. - 19 с.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Академія педагогічних наук України (Київ); Інститут спеціальної педагогіки (Київ)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
5. | РА343067 Сак, Тамара Василівна. Психолого-педагогічні основи управління учбовою діяльністю учнів із затримкою психічного розвитку в школі інтенсивної педагогічної корекції [Текст] : автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.08 / Сак Тамара Василівна ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2006. - 41 с.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Академія педагогічних наук України (Київ); Інститут спеціальної педагогіки (Київ)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
6. | РА348692 Ільченко, Алла Михайлівна. Ідеї раннього розвитку і вільного виховання дітей з обмеженими розумовими можливостями у педагогічній спадщині М.Монтессорі [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Ільченко Алла Михайлівна ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2007. - 20 с.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Монтессорі, Марія (про неї); Академія педагогічних наук України (Київ)Інститут спеціальної педагогіки (Київ)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
7. | РА359821 Супрун, Микола Олексійович. Теорія і практика корекційного навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями в Україні (друга половина XIX - перша половина ХХ століття) [Текст] : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.03 / Супрун Микола Олексійович ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2008. - 32 с.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Географічні рубрики:
Дод. точки доступу: Академія педагогічних наук України (Київ); Інститут спеціальної педагогіки (Київ)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
8. | РА362358 Саркисян, Асмик Григорьевна. Особенности дифференцированного обучения естествознания (раздел растений) в вспомогательной школе [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Саркисян Асмик Григорьевна. - Ереван, 2009. - 21 с. Описано по переводу. - Текст на арм. яз.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
9. | РА358470 Ужченко, Ірина Юріївна. Особливості формування наочно-образного мислення молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами конструкторської діяльності [Текст] : автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / Ужченко Ірина Юріївна ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2008. - 22 с.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Академія педагогічних наук України (Київ); Інститут спеціальної педагогіки (Київ)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
10. | ВА587359 Тарасун, В. В. Науково-методичні основи формування знань, умінь та навичок у дітей з труднощами у навчанні [Текст] : наук.-метод. посіб. / В. В. Тарасун ; Ін-т дефектології АПН України, Ін-т змісту і методів навч. - К. : [б.в.], 1998. - 104 с. - ISBN 5-88490-243-3Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Академія педагогічних наук України (Київ); Інститут дефектології (Київ); Інститут змісту і методів навчання (Київ)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
11. | ВА611378 Навчання дітей з важкими розумовими вадами [Текст] : посібник для учителів: Пер. з пол. / Навчально-реабілітаційний центр "Джерело". - Л. : Галицька видавнича спілка, 2001. - 160 с.: іл. - ISBN 966-7893-04-9. - ISBN 83-86954-56-6Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Навчально-реабілітаційний центр "Джерело"
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
12. | ВА616270 Капустин, Анатолий Иванович. Системный подход к формированию понятий и умственных действий у учащихся коррекционной школы на основе оптимизации чувственного и рационального познания [Текст] : научно-метод. пособие для науч. работников, аспирантов, студ. пед. вузов / А. И. Капустин ; Славянский гос. педагогический ин-т. - 2. изд. - Славянск : Печатный двор, 2001. - 66 с. - Библиогр.: с. 56-65Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Славянский государственный педагогический институт
Видання зберігається у :
Основний фонд Універсальний підсобний фонд
|
13. | ВА653414 Азарський, Іван Миколайович. Дитячий церебральний параліч, надбана слабкорозумовість та педагогічна занедбаність [Текст] : соц.-реабілітац. аспекти для профільних хворих в суспільстві: Кн. для допомоги невропатологам, сімейн. лікарям, педагогам, психологам, дефектологам, логопедам, вихователям та батькам / І. М. Азарський, О. О. Азарська. - 2.вид., доп. - Хмельницький : ВАТ "Видавництво "Поділля", 2002. - 159 с.: рис., фотоіл. - Бібліогр.: с. 144-148. - ISBN 966-7959-95-3Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Азарська, Олександра Олександрівна
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
14. | ВА666824 Сак, Тамара Василівна. Психолого-педагогічні основи управління учбовою діяльністю учнів із затримкою психічного розвитку у школі інтенсивної педагогічної корекції [Текст] / Т. В. Сак. - К. : Актуальна освіта, 2005. - 248 с. - Бібліогр.: с. 235-246. - ISBN 966-8663-08-XРубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
15. | РА392931 Долженко, Алевтіна Іванівна. Педагогічні основи соціально-трудової адаптації учнів молодших класів допоміжної школи [Текст] : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03 / Долженко Алевтіна Іванівна ; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. - К., 2012. - 39 с. : рис., табл.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Національна академія педагогічних наук України (Київ); Інститут спеціальної педагогіки (Київ)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
16. | ДС130433 Долженко, Алевтина Ивановна. Педагогические основы социально-трудовой адаптации учащихся младших классов вспомогательной школы [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03 / Долженко Алевтина Ивановна ; Ин-т специал. педагогики НАПН Украины. - К., 2012. - 466 л. - Бібліогр.: арк. 402-466.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Национальная академия педагогических наук Украины (Киев); Институт специальной педагогики (Киев)
Видання зберігається у :
|
17. | РА415234 Погосян, Сатеник Самвеловна. Педагогические условия организации учебно-трудовой деятельности детей с проблемами умственного развития [Text] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Погосян Сатеник Самвеловна. - Ереван, 2014. - 22 с. : ил. - Текст вірм. Опис складено за перекладом.Рубрикатор НБУВ: Тематичні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
18. | РА437487 Каменщук, Тетяна Дмитрівна. Особливості формування просторової знаково-символічної системи знань у дітей з помірною та тяжкою розумовою відсталістю [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Каменщук Тетяна Дмитрівна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 19 с. : табл.Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (Київ)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|
19. | ВС66070 Коллінз, Белва. Систематичне навчання учнів з помірними і важкими порушеннями [Текст] / Белва Коллінз, д-р пед наук У-т Кетуккі м. Лексингтон ; [пер. з англ. Олександра Літвіняк] ; Центр підтримки людей з особливими потребами "ЕМАУС", Укр. католиц. ун-т. - Львів : Свічадо, 2019. - 227 с. : схеми, табл. - Бібліогр. в кінці розд., с. 213-215. - Пер. изд. : Systematic instruction for students with moderate end severe disabilities / Belva C. Collins. - Baltimore, 2012. - ISBN 978-966-938-270-2Рубрикатор НБУВ: УДК: Тематичні рубрики:
Дод. точки доступу: Літвіняк, Олександра (пер.); Collins, Belva C."ЕМАУС", центр підримки людей з особливими потребами; Український католицький університет (Львів)
Видання зберігається у :
Основний фонд
|