Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (58)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-211.1 я73<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 108
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ВА856989

Digital-маркетинг: теорія і практика [Текст] : навч. посіб. / Слободяник А. М. [та ін.] ; Київ. міжнар. ун-т. - Київ : КиМУ, 2022. - 228 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 215-227. - 200 прим. - ISBN 978-617-651-234-9

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  
  


Анотація: Представлений навчальний посібник спрямований на висвітлення актуальних проблем цифрового маркетингу, на формування загальних і професійних компетенцій фахівця управлінської діяльності в умовах стійкого розвитку та високої невизначеності бізнес-середовища. Основна увага в посібнику надана маркетинговим функціям, сучасним цифровим технологіям, питанням розвитку цифровізації бізнес-процесів. Призначення навчального посібника – висвітлення сучасних теорій, моделей, технологій цифрового маркетингу, отримання знань і навичок у сфері формування маркетингової політики компаній, заснованих на концепції інноваційного розвитку бізнесу в умовах цифрової економіки. Посібник складається з восьми тем, містить практичні кейси, тестові завдання, бібліографічний список. Навчальний посібник призначений для студентів закладів вищої освіти, викладачів, аспірантів і менеджерів - усіх тих, хто цікавиться актуальними проблемами маркетингового управління сучасним бізнесом в умовах цифрової трансформації розвитку економічної системи.


Дод. точки доступу:
Слободяник, Анна Миколаївна; Могилевська, Ольга Юріївна; Романова, Лідія Василівна; Салькова, Ірина Юріївна; "Київський міжнародний університет", приватний вищий навчальний заклад

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ІВ213350
Ilarionova, Nina.
Marketing [Text] : manual = [Маркетинг] : посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Nina Ilarionova ; KROK univ. - Kyiv : [s.n], 2009. - 240 p. : fig., tab. - Текст англ. . - Вих. дан., бібліогр. укр., англ. - Бібліогр. в кінці ст. - 500 прим. - ISBN 978-966-7735-18-0

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
KROK university

Видання зберігається у :
Основний фонд

3.
ВА766005

SWOT-аналіз у маркетингу: методика та практика [Текст] : навч. посіб. / І. М. Буднікевич [та ін.] ; Чернів. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці : Рута, 2013. - 88 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 87-88. - 50 прим.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Буднікевич, І. М.; Баранник, О. А.; Кошкаров, С. А.; Крупенна, І. А.; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Видання зберігається у :
Основний фонд

4.
ВА616729

SWOT-аналіз- основа формування маркетингових стратегій підприємства [Текст] : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / ред. Л. В. Балабанова ; Донецький держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.І.Туган-Барановського. - Донецьк : [б.в.], 2001. - 180 с. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: С.205-208

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Балабанова, Л. В. (ред.); Донецький державний університет економіки і торгівлі імені М. І. Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

5.
ВА616160
Єрмошенко, Микола Миколайович.
Маркетинговий менеджмент [Текст] : навч. посібник / М. М. Єрмошенко ; Національна академія управління. - К. : НАУ, 2001. - 204 с. - Библиогр.: с. 203-204. - ISBN 966-95193-2-2
На тит. арк. автор не зазнач.

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Національна академія управління (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ВА676444
   Ілляшенко, Сергій Миколайович.
Маркетингові дослідження [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, М. Ю. Баскакова ; Сумський держ. ун-т. - К. : Центр навчальної літератури, 2006. - 192 с.: рис., табл. - Бібліогр.: с. 176-177. - ISBN 966-364-282-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Баскакова, Марина Юріївна; Сумський державний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

7.
ВА759829
   Антошкіна, Лідія Іванівна.
Маркетинг [Текст] : навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни для підготов. бакалаврів за напрямом 0305 "Економіка і підприємництво" / Л. І. Антошкіна, І. О. Тарлопов, Д. І. Соловйов ; Бердян. ун-т менедж. і бізнесу. - Донецьк : Юго-Восток, 2012. - 204 с. : табл. - Бібліогр.: с. 198-204. - 300 прим. - ISBN 978-966-374-697-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Тарлопов, Ігор Олегович; Соловйов, Денис Ігорович; Бердянський університет менеджменту і бізнесу

Видання зберігається у :
Основний фонд

8.
ВА805422
Бєлявцев, Михайло Іванович.
Маркетинг [Текст] : навч. посіб. / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко, О. Ю. Боєнко ; Донец. нац. ун-т, Екон. ф-т, Каф. маркетингу. - Вінниця : Нілан, 2015. - 294 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 291-294. - 300 прим. - ISBN 978-966-924-184-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Іваненко, Лариса Михайлівна; Боєнко, Олена Юріївна; Донецький національний університет. Економічний факультет

Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
ВА727452
Бєлявцев, Михайло Іванович.
Маркетингова політика розподілу [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Бєлявцев М. І., Леонова Г. Д., Зайцева А. М. - 2-е вид., переробл. і доповн. - Донецьк : Норд-Прес, 2010. - 279 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 233-238. - 300 прим. - ISBN 978-966-380-408-8

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Леонова, Галина Дмитрівна; Зайцева, Анна Михайлівна

Видання зберігається у :
Основний фонд
Універсальний підсобний фонд

10.
ВА735230
Біловодська, Олена Анатоліївна.
Маркетингова політика розподілу [Текст] : навч. посіб. / О. А. Біловодська. - К. : Знання, 2011. - 496 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 492-495. - ISBN 978-966-346-665-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ВА747964
Біловодська, Олена Анатоліївна.
Маркетинговий менеджмент [Текст] : навч. посіб. / О. А. Біловодська. - К. : Знання, 2010. - 332 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 330-332. - 300 прим. - ISBN 978-966-346-657-6

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
ВА736597
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Маркетинг відносин [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, С. В. Чернишева ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : [ДонНУЕТ], 2010. - 380 с. : рис., табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 337-349. - 300 прим. - ISBN 978-966-385-203-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Чернишева, Світлана Вікторівна; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
ВА732639
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Маркетинг підприємства [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Балабанова Л. В., Холод В. В., Балабанова І. В. ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Шк. маркетинг. менедж. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2010. - 599 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 578-583. - 500 прим. - ISBN 978-966-385-179-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. Школа маркетингового менеджменту

Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
ВА747317
Балабанова, Людмила Веніамінівна.
Маркетинг підприємства [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т економіки і упр., Каф. маркетинг. менедж. - К. : Центр учбової літератури, 2012. - 612 с. : рис., табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 594-598. - ISBN 978-611-01-0337-4

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингового менеджменту

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
ВА813260
   Бондаренко, В. М.
Маркетинговий менеджмент [Текст] : навч. посіб. / В. М. Бондаренко, І. І. Поліщук, В. В. Шарко ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Вінниц. торг.-екон. ін-т. - Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ, 2016. - 224 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 215-221. - 300 прим. - ISBN 978-966-629-774-0

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Поліщук, І. І.; Шарко, В. В.; Київський національний торговельно-економічний університет. Вінницький торговельно-економічний інститут

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
ВА664197
Брагин, Дмитрий Анатольевич.
Маркетинг товара [Текст] : учеб. пособие / Д. А. Брагин [и др.] ; Донецкий гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк : ООО "Юго-Восток, ЛТД", 2005. - 255 с.: рис. - Библиогр.: в конце тем. - ISBN 966-374-005-1

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:


Дод. точки доступу:
Баширов, Ислам Халидович; Лазебник, Роман Маркович; Донецкий государственный университет экономики и торговли имени М. Туган-Барановского

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ВА757024
Буднік, Ольга Миколаївна.
Маркетинг [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. М. Буднік ; Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : Житомирський національний агроекологічний університет, 2012. - 227 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 217-226. - 300 прим. - ISBN 978-966-8706-62-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Житомирський національний агроекологічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
ВА661926
   Вісящев, Володимир Андрійович.
Маркетинговий менеджмент [Текст] : навч. посібник для студ. вищих навч. закл. / В. А. Вісящев [и др.]. - Донецьк : НОРД-ПРЕС, 2005. - 440 с. - Бібліогр.: с. 439-440. - ISBN 966-8085-16-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Антошкіна, Лідія Іванівна; Тарлопов, Ігор Олегович

Видання зберігається у :
Основний фонд

19.
ВА753613
   Васюткіна, Наталія Володимирівна.
Маркетинг [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Н. В. Васюткіна ; Європ. ун-т. - К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2011. - 247 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 242-245. - 1000 прим. - ISBN 978-966-301-137-0

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Європейський університет (Київ)

Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
ВА794628
Вершигора, Є. Ю.
Маркетингова товарна політика [Текст] : навч. посіб. для студентів ВНЗ / Є. Ю. Вершигора ; Хмельниц. екон. ун-т. - Тернопіль : Астон, 2015. - 407 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 405-407. - 300 прим. - ISBN 978-966-308-588-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Хмельницький економічний університет

Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського