Бази даних


Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (27)
Пошуковий запит: (<.>U=У521.11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
ВА835099
Смарт, Роланд.
Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу [Текст] / Роланд Смарт ; [пер. з англ. Л. Герасимчука]. - Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2019. - 206, [1] с. : мал., табл. - Бібліогр.: с. 205-206. - Пер. изд. : The Agile Marketer. Turning Customer Experience into Your Competitive Advantage / Roland Smart. - New Jersey, 2016. - 3000 прим. - ISBN 978-617-12-4659-1. - ISBN 9781119223009 (англ.)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Герасимчук, Лесь (пер.); Smart, Roland; Smart, Roland

Видання зберігається у :
Основний фонд

2.
ІВ205561
Johansson, Johny K..
Global marketing [Text] : foreign entry, local marketing and global management / J. K. Johansson. - 3. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 2000. - 604 p.: ill. - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 0-07-365863-4

Рубрикатор НБУВ:
 У50 
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

3.
ІВ210457
Tomcsanyi, P..
Goods analysis and product strategy in marketing [Text] / P. Tomcsanyi. - Budapest : Akadémiai Kiadó, 1994. - 283 p.: fig., tab. - Бібліогр.: p.265-270. - ISBN 963-05-6796-2

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :

4.
ІВ205806
Böhler, Heymo..
Marketing-Management [Text] / H. Böhler, D. Scigliano. - Stuttgart : Kohlhammer, 2005. - 205 S.: Abb. - (Grundzüge der BWL). - Бібліогр.: S. 194-200

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Scigliano, Dino

Видання зберігається у :

5.
ВА650684
Фэйлла, Дон.
MLM от А до Я [Текст] : прямые ответы на главные вопросы / Д. Фэйлла, Н. Фэйлла ; пер. с англ. Р. Захарчев. - М. : Фаир-Пресс, 2002. - 142 с. - (Серия "Библиотека MLM"). - ISBN 5-8183-0433-7

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Фэйлла, Нэнси; Захарчев, Р. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

6.
ІВ208710/CDR688
Kotler, Philip.
Principles of marketing [Text] / P. Kotler, G. Armstrong. - 9. ed. - Upper Sadle River (New Jersey) : Prentice-Hall, 2001. - XV, 785, I-16 p.: ill. + CD-ROM. - ISBN 0-13-026312-5
Z dodatkom CDR688

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Armstrong, Gary

Видання зберігається у :

7.
CDR688/ІВ208710
Kotler, Philip.
Principles of marketing: [Elektronnyj resurs] [Text] / P. Kotler, G. Armstrong. - 9 ed. - Upper Sadle River (New Jersey) : Prentice-Hall, 2001. - 1 elektron. opt. dysc CD-ROM. - ISBN 0-13-088368-9
Dodatok do knygy iB208710. - System requirements: Windows, 95, Windows 98, Windows NT. Windows

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Armstrong, Gary

Видання зберігається у :

8.
ВС41408

Product placement в средах массовой информации. Новые направления в теории и практике маркетинга, тенденции развития и эволюция этики [Текст] : пер. с англ. / ред. М. Галисиан. - М. : An Amedia Book, et cetra Prodaction, 2004. - 336 с. - ISBN 5-94983-025-3 (рус.). - ISBN 0-7890-2534-5 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Галисиан, Мэри-Лу (ред.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

9.
ІВ205594
Cravens, David W..
Strategic marketing management cases [Text] / D. W. Cravens [a. o.]. - 6. ed. - Boston : Irwin : McGraw-Hill, 1999. - XVI, 624 p.: fig. - ISBN 0-256-26125-3

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Lamb, Charles W.; Crittenden, Victoria L.

Видання зберігається у :

10.
ІР9925
Yahya, Sanan Hajiagha.
The role of marketing in the state regulation of economy [Text] : abstr. of the diss. ... Dr of Philosophy : 5308.01 / Sanan Hajiagha Yahya ; [Sci. Res. Inst. of Econ. Reforms of the Min. of Economy of the Rep. of Azerbaijan, Dep. of the "Macroeconomics"]. - Baku , 2022. - 30 p. : fig., tab.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Scientific Research Institute of Economic Reforms of the Ministry of Economy of the Republic of Azerbaijan. Department of the "Macroeconomics"

Видання зберігається у :
Основний фонд

11.
ВС66158
Уланов, Кир Юрьевич.
Генератор клиентов [Текст] : первая в мире кн.-тренинг по автоворонкам продаж / Кир Уланов. - Київ : Бомбора™ : Форс Україна, 2019. - 283, [1] с. : ил. - Назва обкл. : Генератор клиентов. Как построить автоворонку и заработать $100000+. - 1100 прим. - ISBN 978-617-7561-59-9

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Видання зберігається у :
Основний фонд

12.
ВА811722
Берґер, Йона.
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Йона Берґер ; пер. з англ. Олена Замойська. - 3-тє вид. - Київ : Наш формат, 2017. - 196, [1] с. - (Світоглядна література) (New York Times bestseller). - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Contagious. Why things catch on / Johan Berger. - 2013. - 2000 прим. - ISBN 978-617-7279-12-8 (паперове видання). - ISBN 978-617-7388-50-9 (електронне видання)

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
 366.62 
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Замойська, Олена (пер.); Berger, Johan; Berger, Johan

Видання зберігається у :
Основний фонд

13.
ВА796660
Берґер, Йона.
Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними [Текст] / Йона Берґер ; пер. з англ. Олени Замойської. - Київ : Наш Формат, 2015. - 221 с. : іл. - (New York Times bestseller). - Дод. тит. арк. англ. - Пер. изд. : Contagious / by Jonah Berger. - 2013. - ISBN 978-617-7279-12-8 (укр.). - ISBN 978-1-4516-8657-9 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Замойська, Олена (пер.); Berger, Jonah

Видання зберігається у :
Основний фонд

14.
ВА571502

Концепция маркетинга для публичных библиотек [Текст] / П. Борхард [и др.] ; пер. Е. М. Ястребова. - М. : [б.в.], 1993. - 144 с. - (Маркетинг некомерческих организаций)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Борхард, Петер; Флодель, Шарлотта; Мильц, Михаэль; Райнхард, Клаус; Райтер, Герхард; Ястребова, Е. М. (пер.); (пер. с нем.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

15.
ВС41430
Шив, Чарльз Д..
Курс MBA по маркетингу [Текст] / Ч. Д. Шив, А. У. Хайэм ; пер. с англ. Б. Зуев, А. Исаенко. - 2.изд. - М. : Альпина Паблишер, 2003. - 716 с. - ISBN 5-94599-071-X. - ISBN 0-471-19367-4 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Хайэм, Александр Уотсон; Зуев, Б. (пер. с англ.); Исаенко, А. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

16.
ВС42254

Маркетинг [Текст] : стратегии, с которыми побеждают / сост. А. Мальцева. - К. : Издательский Дом "Максимум", 2006. - 314 с. - ISBN 966-96426-5-5

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Мальцева, Алена (сост.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

17.
ВА723335
   Єранкін, Олександр Олександрович.
Маркетинг в АПК України в умовах глобалізації [Текст] : монографія / О. О. Єранкін ; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана". - К. : КНЕУ, 2009. - 419 с. - Бібліогр.: с. 395-419. - ISBN 978-966-483-180-9

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:

Географічні рубрики:
  


Дод. точки доступу:
Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

Видання зберігається у :
Основний фонд

18.
ВА839670
Котлер, Филип (1931–).
Маркетинг от А до Я. 80 концепций, которые должен знать каждый менеджер [Текст] / Филип Котлер ; пер. с англ.: [Т. В. Виноградова, А. А. Чех, Л. Л. Царук]. - Київ : Альпіна Паблішер, 2020. - 241 с. - Бібліогр. в підрядк. прим. - Пер. изд. : Marketing insights from A to Z. 80 concepts every manager needs to know / Philip Kotler. - 2003. - 2000 прим. - ISBN 978-617-7858-10-1
Дод. тит. арк. англ.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Виноградова, Т. В. (пер.); Чех, А. А. (пер.); Царук, Л. Л. (пер.); Kotler, Philip

Видання зберігається у :
Основний фонд

19.
ВА668702
Гэбэй, Джонатан.
Маркетинг: новые возможности [Текст] / Д. Гэбэй ; пер. с англ. К. Ткаченко. - М. : Издательско-торговый дом "ГРАНД" ; М. : Фаир-пресс, 2002. - 359 с. - ISBN 5-8183-0449-3 (рус.). - ISBN 0-340-57601-4 (англ.)

Рубрикатор НБУВ:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Ткаченко, К. (пер. с англ.)

Видання зберігається у :
Основний фонд

20.
ВА838835
Райс, Ел.
Маркетингові війни [Текст] / Ел Райс і Джек Траут ; [пер. з англ. В. Стельмаха]. - Харків : Фабула : Ранок, 2019. - 237, [2] с. : іл. - (#PROBUSINESS). - Пер. изд. : Marketing warfare / Al Ries, Jack Trout. - 2006. - 3000 прим. - ISBN 978-617-09-5385-8
Вид. до 20-ї річниці кн. Світ. бестселер для нової генерації маркетологів.

Рубрикатор НБУВ:
УДК:
Тематичні рубрики:


Дод. точки доступу:
Траут, Джек; Стельмах, В'ячеслав (пер.); Ries, Al; Trout, Jack

Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського