Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>TJ=Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14

1.
Астахова М. С. 
Механізми формування якості освіти в галузі охорони праці та безпеки життєдіяльності / М. С. Астахова, Н. В. Середа // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 1. - С. 79-85. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто існуючі підходи щодо оцінювання якості освіти, яка є базою успішного розвитку суспільства у різних галузях. Запропоновано механізми удосконалення управління освітньою системою з метою забезпечення якості та безпечних умов діяльності учасників навчально-виховного процесу. Зазначено про важливість якісної професійної підготовки, розкрито основні принципи організаційно-професійної діяльності керівників навчальних закладів у галузі охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Рассмотрены существующие подходы к оцениванию качества образования как основы успешного развития общества в различных отраслях. Изложены механизмы усовершенствования управления системой образования с целью обеспечения качества и безопасных условий деятельности участников учебно-воспитательного процесса. Подчеркнута важность качественной профессиональной подготовки и охарактеризованы основные принципы организационно-профессиональной деятельности руководителей учебных заведений в области охраны труда и безопасности жизнедеятельности.

The articles is devoted to actual problems of introduction of the administrative mechanisms of development of education quality. Administrative activity, vocational training and main principles of organizational-pedagogical activity of heads of educational establishments in sphere of a labour and ability to live sfety is analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21 + Х879(4УКР)821

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

2.
Коваленко Н. О. 
Психолого-педагогические проблемы формирования международной правовой культуры летных экипажей / Н. О. Коваленко // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4. - С. 127-132. - Библиогр.: 20 назв. - рус.

Определены причины понижения уровня безопасности полетов на международных рейсах в контексте недостаточной профессиональной подготовки будущих пилотов в области международного воздушного права. Обоснована необходимость разработки методики формирования международной правовой культуры будущих пилотов в процессе обучения в профильных учебных заведениях.

Встановлено причини зниження рівня безпеки польотів на міжнародних рейсах у контексті недостатньої професійної підготовки майбутніх пілотів у галузі міжнародного повітряного права. Обгрунтовано необхідність розробки методики формування міжнародної правової культури майбутніх пілотів у процесі навчання у профільних навчальних закладах.

The article deals with the reasons of downturn of a level of safety of flights on the international flights in a context of insufficient vocational training the future pilots in the field of the international air law. It is underlined, that the important question of aviation pedagogics at the present stage is development of a technique of formation of the international legal culture of the future pilots during training in profile educational institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: О5р(0)3 + Х916.415

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

3.
Лозовой В. О. 
Формування правової культури населення у системі соціального управління Японії / В. О. Лозовой // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 1. - С. 52-59. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено досвід правового виховання та формування правової культури населення Японії, яка має найнижчий рівень злочинності серед індустріально розвинутих країн. Встановлено, що забезпечення правопорядку в країні побудовано на неформальному соціальному контролі, системі сімейного та шкільного виховання законослухняної особистості відповідно до соціальних поведінкових стереотипів, а також застосуванні комплексного підходу держави та суспільства щодо профілактики запобігання злочинності, ефективної кримінальної державної політики та ресоціалізації злочинців.

Рассмотрен опыт правового воспитания и формирования правовой культуры населения Японии, в которой самый низкий уровень преступности среди индустриально развитых стран. Выявлено, что обеспечение правопорядка в стране построено на неформальном социальном контроле, системе семейного и школьного воспитания законопослушной личности в соответствии с социльными поведенческими стереотипами, комплексном подходе государства и общества к профилактике предупреждения преступности, а также эффективной государственной криминальной политике и ресоциализации преступников.

The article generalizes the unique experience of legal education of the population that has been accumulated in Japan. It contains the informal social control, the interaction of the state structures with the wide society, the system of family and school education based on the individual approach. Its purpose is to form law-obedience of different age groups of the society.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х002.03 + Х883.9(5ЯПО)7:С5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

4.
Чуносов М. О. 
Модель індивідуально-групової діяльності соціального педагога у сфері профілактики правопорушень / М. О. Чуносов // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2010. - № 2. - С. 117-122. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

На підставі аналізу різноманітних підходів щодо процесу організації поведінки людини визначено компоненти діяльності соціального педагога у сфері профілактики правопорушень. Узагальнено тезу про те, що процес формування поведінки, який має розгорнені тимчасові характеристики та визначається індивідуально-психологічними особливостями особи, складається з чотирьох етапів: оцінка наявної ситуації, програмування діяльності, ухвалення рішення, ініціація програми діяльності. Розглянуто генезис феномену "профілактичний ефект". Наведено модель діяльності соціального педагога у сфері профілактики правопорушень, яка складається з трьох етапів: перший - підготовчий, спрямований на проведення організаційних заходів, другий - здійснення практичних профілактичних заходів стосовно логіки дій, що забезпечує формування умов появи "профілактичного ефекту", третій етап - завершальний, на якому здійснюється перевірка результативності виконаної роботи.

Раскрыты особенности проявления профилактического эффекта, обоснованы факторы, влияющие на процесс оценки сложившейся ситуации, показана модель деятельности социального педагога в сфере профилактики правонарушений.

The features of appearance of prophylactic effect open up in the factors, influencing on the process of estimation of the folded situation, are grounded, the model of activity of social teacher is rotined in the field of prophylaxis of offences.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Х883.9(4УКР)718

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

5.
Лапузіна О. М. 
Педагогічна проблема формування наукової інформаційної етики у студентів / О. М. Лапузіна, К. В. Лапузіна // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2009. - № 3. - С. 118-123. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто формування та розвиток норм наукової інформаційної етики сучасного студентства, яке пов'язане, зокрема, із захистом прав інтелектуальної власності та плагіатом в Інтернеті. Проаналізовано шляхи розробки стандартів з інтелектуальної власності в середовищі інформаційних технологій у сучасного студентства як психолого-педагогічної проблеми. Виокремлено поняття фабрикації, фальсифікації, плагіату. Розкрито вплив етичного кодексу вчених, прийнятого в 18-ти європейських країнах і США, на стан наукового шахрайства. Охарактеризовано один із шляхів розв'язання проблеми в Україні - складання реєстру наукових, дипломних і курсових робіт, що дасть можливість фіксувати факт присвоєння частки інтелектуальної власності або її крадіжку в повному обсязі. Акцентовано увагу на спеціалізованих програмах, призначених для пошуку плагіату.

Рассмотрено формирование и развитие норм научной информационной этики современного студенчества, связанное, в частности, с защитой прав интеллектуальной собственности и плагиатом в Интернете. Проанализированы пути разработки стандартов по интеллектуальной собственности в среде информационных технологий у современного студенчества как психолого-педагогической проблемы. Выделены понятия фабрикации, фальсификации, плагиата. Раскрыто влияние этического кодекса ученых, принятого в 18-ти европейских странах и США, на состояние научного мошенничества. Охарактеризован один из путей решения проблемы в Украине - составление реестра научных, дипломных и курсовых работ, что позволит фиксировать факт присвоения доли интеллектуальной собственности или ее краже в полном объеме. Сосредоточено внимание на специализированных программах, предназначенных для поиска плагиата.

Rassmotreno formation and development of the norms of scientific ethics of the modern student information relating to, inter alia, the protection of intellectual property rights and plagiarism in the Internet. Explored how the development of standards for intellectual property in a medium of information technology in modern student body as a psychological and educational problems. Concepts are distinguished fabrication (invention of data), falsification (manipulating the data to create bogus scientific results), plagiarism (the submission of work by other researchers as their own). Described one of the ways to solve problems in Ukraine - an inventory of research, degree and course work that will fix the fact of assigning the share of intellectual property or theft in its entirety. Focuses on specialized programs designed to search for plagiarism.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю703.71 + Х833.06 + Х840.506

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

6.
Резнік С. М. 
Педагогічні умови управлінської підготовки магістрів адміністративного менеджменту / С. М. Резнік // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2009. - № 3. - С. 94-100. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему вдосконалення управлінської підготовки фахівців, зокрема використання можливості отримати другу вищу освіту за спеціальністю "Адміністративний менеджмент". Обгрунтовано педагогічні умови удосконалення управлінської підготовки магістрів адміністративного менеджменту, а саме: рівень мотивації студентів до навчання, реалізація особистісного й діяльнісного підходів під час управлінської підготовки, забезпечення розуміння та критичного осмислення магістрами навчального матеріалу. Акцентовано, що тільки активна особистісна позиція суб'єкта навчання може сприяти розвитку відповідних управлінських здібностей, навичок і умінь. Розкрито значення розвитку у студентів навичок критичного аналізу наукових теорій, що вивчаються ними.

Рассмотрена проблема совершенствования управленческой подготовки специалистов, в частности, использование возможности получить второе высшее образование по специальности "Административный менеджмент". Обоснованы педагогические условия усовершенствования управленческой подготовки магистров административного менеджмента, а именно: уровень мотивации студентов к обучению, реализация личностного и деятельностного подходов во время управленческой подготовки, обеспечение понимания и критического осмысления магистрами учебного материала.

The problem of improving the management training, in particular the use of opportunities to obtain a second degree, specializing in Administrative Management. The pedagogical conditions for improving the management of Master's administrative management, namely: level of motivation of students to teaching, the implementation of personal and activity approaches during management training, understanding and critical thinking masters of teaching material, which is being studied. Uncover the significance of the students' skills of critical analysis they are studying. scientific theories.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

7.
Мілорадова Н. Е. 
Професійний стаж як чинник зміни ставлення працівників органів внутрішніх справ до своєї кар'єри / Н. Е. Мілорадова // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2010. - № 4. - С. 55-62. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Виокремлено особливості ставлення до кар'єри працівників органів внутрішніх справ (ОВС) з різним стажем професійної діяльності. На основі проведеного анкетування даних працівників (120 правоохоронців, поділені на групи: перша - до п'яти років, друга - від п'яти до десяти років, третя - більше десяти років) проаналізовано особливості їх відношення до своєї кар'єри. Встановлено, що працівники ОВС, які потрапили до першої групи, приділяють більше уваги кар'єрному зростанню, заради чого вони можуть поступатися інтересами сім'ї; у представників другої та третьої груп значно знижений рівень бажання кар'єрного зростання, професійна діяльність базується на розумінні своїх обов'язків і функцій. Зроблено висновок, що використання кар'єрного потенціалу працівниками ОВС значно знижується після п'яти років служби, що є негативним чинником для зростання загального професійного рівня правоохоронців, і може стати в подальшому перспективним напрямом досліджень.

Выделены особенности отношения к карьере сотрудников органов внутренних дел (ОВД) с разным стажем профессиональной деятельности. На основе проведенного анкетирования данных сотрудников (120 правоохранителей поделены на группы: первая - до пяти лет, вторая - от пяти до десяти лет, третья - более десяти лет) проанализированы особенности их отношения к своей карьере. Установлено, что сотрудники ОВД, которые попали в первую группу, уделяют больше внимания карьерному росту, ради чего они могут поступаться интересами семьи; у представителей второй и третьей групп значительно снижен уровень желания карьерного роста, профессиональная деятельность значительной части базируется на понимании своих обязанностей и функций. Сделан вывод, что использование карьерного потенциала сотрудниками ОВД значительно снижается после пяти лет службы, что является негативным фактором для роста общего профессионального уровня правоохранителей, и может стать в дальнейшем перспективным направлением исследований.

The article shows the results of studying of specific features of attitude of domestic affairs' employees to their career. It also tells about their career orientations and changes in these orientations depending on experience.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01 п

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

8.
Чуносов М. А. 
Психологические особенности ранней профилактики правонарушений в социуме / М. А. Чуносов // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2009. - № 3. - С. 47-52. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Рассмотрены пути снижения роста преступлений среди молодежи и повышение эффективности их профилактики. Для эффективного разрешения данной проблемы предложено использование категорий психологической модели формирования "правоприемлемого поведения" и разработку на ее основе эффективных методик социально-педагогической профилактики правонарушений. Рассмотрены направления организации мероприятий социально-профилактической ориентации, а также структурные компоненты данной выше модели. Указан методический арсенал профилактической деятельности социального педагога: словесные, наглядные и практические группы методов. Отмечено, что использование психологической модели формирования профилактического эффекта позволяет разрабатывать эффективные методики профилактического воздействия.

Розглянуто шляхи зниження зростання злочинів серед молоді та підвищення ефективності їх профілактики. Для ефективного вирішення даної проблеми запропоновано використання категорій психологічної моделі формування "правоприйнятної поведінки" та розробки на її підставі ефективних методик соціально-педагогічної профілактики правопорушень. Розглянуто напрямки організації заходів соціально-профілактичної орієнтації, а також структурні компоненти даної вище моделі. Виокремлено методичний арсенал профілактичної діяльності соціального педагога. Відзначено, що використання психологічної моделі формування профілактичного ефекту дозволяє розробляти ефективні методики профілактичного впливу.

Is considered one of the areas of social and educational activities - finding ways to reduce the growth of crime among young people and improve their prevention. To effectively resolve this problem suggested the use of categories of psychological models of formation of "pravopriemlemogo of behavior and development on its basis, effective methods of social and educational crime prevention. We consider the direction the organization of social activities and preventive orientation, as well as structuralcomponents of the above models. Specified methodological arsenal of preventive social work educator: verbal, visual and practical method group. It is noted that the use of psychological models of the formation of a preventive effect allows us to develop effective methods of preventive action.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.241 + С5*1 + Х883.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

9.
Tylec G. 
Remuneration for use of the work in the Polish copyright law / G. Tylec // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 4. - С. 109-114. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.

It is examined the Polish legislator has achived much in area of copyright. As a result of introduced measures infringement of creators' and producers' of intellectual works interests has been considerably limited. Still a num,er of issues need to be dealt with and reconsidered, provisions on royalties, among them.

Проанализирована практика вознаграждения в авторском праве Польши. Рассмотрены прямые и косвенные формы вознаграждения. Показано, что новое законодательство существенно ограничило нарушения в области интеллектуальной собственности, усилив защиту авторских прав. Отмечена необходимость дальнейшего совершенствования законодательства в части выплаты авторских гонораров.

Проаналізовано практику винагороди в авторському праві Польщі. Розглянуто прямі та непрямі форми винагороди. Показано, що нове законодавство істотно обмежило порушення у сфері інтелектуальної власності, підсиливши захист авторських прав. Відзначено необхідність подальшого вдосконалення законодавства в частині виплати авторських гонорарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4ПОЛ)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

10.
Черкашин А. І. 
Проблема професійно орієнтованого виховання майбутніх працівників органів внутрішніх справ у педагогічній теорії / А. І. Черкашин // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 3. - С. 40-48. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проаналізовано стан розробки проблеми професійно орієнтованого виховання майбутніх співробітників органів внутрішніх справ у педагогічній теорії. Визначено внесок вчених-педагогів у вивчення зазначеної проблеми. Констатовано, що питанням вдосконаленняорганізації виховної роботи у ВНЗ МВС України приділяється значна увага. Зазначено, що поза зором дослідників залишилась проблема професійно орієнтованого виховання майбутніх співробітників ОВС у ВНЗ МВС України. Зроблено висновок про те, що перспективним напрямком вирішення проблеми є розробка системи, форм і методів професійно орієнтованого виховання курсантів у ВНЗ МВС України.

Проанализировано состояние разработки проблемы профессионально ориентированного воспитания будущих сотрудников органов внутренних дел в педагогической теории. Определен вклад ученых-педагогов в изучение данной проблемы. Констатировано, что вопросам совершенствования организации воспитательной работы в ВУЗ МВД Украины уделено значительное внимание. Указано, что вне поля зрения исследователей осталась проблема профессионально ориентированного воспитания будущих сотрудников ОВД в ВУЗ МВД Украины. Сделан вывод о том, что перспективным направлением решения проблемы является разработка системы, форм и методов профессионально ориентированного воспитания курсантов в ВУЗ МВД Украины.

The state of development of the problem-oriented vocational training of future police officers in educational theory. The contribution of scientists and educators to study the problem. It was stated that the improvement of the organization of educational work in the higher educational institutions of the Ministry of Internal Affairs received considerable attention. Indicated that out of the view of researchers was a problem professionally oriented education of future police officers in higher education Ministry of Internal Affairs. It is concluded that a promising solution to the problem area is the development of forms and methods of career-education students in higher educational institutions of Ministry of Internal Affairs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

11.
Научитель О. Д. 
Особливості прояву організаційної культури держслужбовців відповідно до провідного типу їхньої особистості / О. Д. Научитель, Ю. І. Гулий, І. Г. Васильєва // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 3. - С. 93-99. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Здійснено порівняльний аналіз особливостей прояву організаційної культури держслужбовців з урахуванням провідного типу їхньої особистості. З’ясовано, яким чином тип особистості держслужбовця виявляється у разі вибору ним певного типу організаційної культури. Визначено найбільш позитивні структурні елементи організаційної культури для держслужбовця. Встановлено, що в системі структурних елементів організаційної культури є як спільні риси, так і відмінності. Розкрито характер взаємозв’язків між різними типами організаційної культури та елементами організаційної культури.

Проведен сравнительный анализ особенностей проявления организационной культуры государственных служащих с учетом ведущего типа их личности. Выяснено, каким образом тип личности государственного служащего проявляется при выборе им определенного типа организационной культуры. Определены наиболее положительные структурные элементы организационной культуры для государственного служащего. Установлено, что в системе структурных элементов организационной культуры имеются как общие черты, так и отличия. Раскрыт характер взаимосвязи между различными типами организационной культуры и элементами организационной культуры.

A comparative analysis of the features of manifestation of the organizational culture of public servants with the leading type of personality. Find out how personality type of civil servant appears when you select them some type of organizational culture. Identified the most positive structural elements of organizational culture for a public servant. Found that the system of structural elements of organizational culture are both similarities and differences. Disclose the nature of the relationship between different types of organizational cultures and the elements of organizational culture.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

12.
Микитюк С. 
Ресурсний підхід у формуванні правосвідомості майбутніх учителів через зміст правознавчих дисциплін / С. Микитюк // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 4. - С. 54-61. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Викладено окремі позиції щодо використання потенціалу змісту правознавчих дисциплін для формування правових знань, оцінок, установок, питання залучення студентів педагогічних навчальних закладів до правової просвіти населення у межах проектного вивчення правознавчих дисциплін. Вказано, що ресурсний підхід змінює стратегію педагогічного процесу, а саме - орієнтує на поширення активних форм і методів навчання. З’ясовано, що ресурсний підхід в системі підготовки майбутніх учителів передбачає розкриття питань про організацію професійної освіти, зорієнтованої на пошук і розвиток потенційних можливостей кожного студента – майбутнього вчителя.

Раскрыто значение подхода в формировании правосознания будущих учителей. Изложены отдельные позиции по использованию потенциала содержания правоведческих дисциплин для формирования правовых знаний, оценок, установок, вопросы привлечения студентов педагогических учебных заведений к правовому просвещению населения в пределах проектного изучения правоведческих дисциплин. Указано, что ресурсный подход меняет стратегию педагогического процесса, а именно ориентирует на распространение активных форм и методов обучения. Выяснено, что ресурсный подход в системе подготовки будущих учителей предполагает раскрытие вопросов об организации профессионального образования, ориентированного на поиск и развитие потенциальных возможностей каждого студента - будущего учителя.

Discloses the value of the approach in the formation of future teachers of justice. Line items presented on the use of building maintenance jurisprudential disciplines to provide a legal knowledge, assessment, facilities, and issues involving student teachers to the legal education of the population within the project study jurisprudential disciplines. Stated that the resource-based strategy shifts the educational process, namely focuses on the distribution of the active forms and methods. Found thatthe resource-based approach in the training of future teachers requires disclosure on the organization of vocational education-oriented search and development of the potential of each student - future teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19 + Ч489.511.352.26 + Х0 р(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

13.
Черкашин А. І. 
Сучасні освітні парадигми формування особистості працівників органів внутрішніх справ у вищих навчальних закладах Міністерства внутрішніх справ України / А. І. Черкашин // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 1. - С. 69-77. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто формування особистості працівників органів внутрішніх справ у ВНЗ МВС України у контексті антропологічної, гуманістичної та суб’єктно-вчинкової парадигми. Зазначено, що сутність упровадження вказаних парадигм полягає у переорієнтації навчально-виховного процесу на формування особистості курсантів як унікальної цілісної творчої індивідуальності, всебічне врахування індивідуально-психологічного чинника у процесі передавання від покоління до покоління соціокультурного досвіду, активної участі молодої людини у формуванні власного морально-духовного світу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 

14.
Бойко-Бузиль Ю. Ю. 
Професійно важливі якості в контексті професіоналізму керівника правоохоронних органів України / Ю. Ю. Бойко-Бузиль // Теорія і практика упр. соц. системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2. - С. 79-84. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено професійно важливі якості керівників правоохоронних органів України як основного суб’єкта управління діяльністю організації. Наведено основні концептуальні засади розуміння професіоналізму як свідчення того, що якість праці, професійна компетентність та спроможність є визначальним чинником результативності та успішності функціонування керівної ланки правоохоронних органів України. Обгрунтовано особистісно-діяльнісну парадигму, компетентнісний та проактивний підходи, що обумовлюють ефективну індивідуальну професіоналізацію керівників правоохоронних органів України. Надано тлумачення професійно важливих якостей. Розкрито головні якості сучасного керівника. Окреслено вектори модусу професіоналізму керівників правоохоронних органів України.

Освещены профессионально важные качества руководителей правоохранительных органов Украины как основного субъекта управления деятельностью организации. Приведены основные концептуальные основы понимания профессионализма как свидетельство того, что качество труда, профессиональная компетентность и способность является определяющим фактором результативности и успешности функционирования руководящего звена правоохранительных органов Украины. Обоснована личностно-деятельностная парадигма, компетентностный и проактивный подход, которые обусловливают эффективную индивидуальную профессионализацию руководителей правоохранительных органов Украины. Предоставлено толкование профессионально важных качеств. Раскрыты главные качества современного руководителя. Определены векторы модуса профессионализма руководителей правоохранительных органов Украины.

The questions professionally important qualities of heads of law enforcement bodies of Ukraine as the main subject of the management of the organization. The basic understanding of the conceptual foundations of professionalism as evidence that the quality of work, professional competence and ability is a determining factor in the effectiveness and success of the operation managers of law enforcement bodies of Ukraine. Grounded personality-activity paradigm, competence and proactive approach to determine effective individual professionalization of law enforcement bodies of Ukraine. Given the interpretation of professionally important qualities. Disclosed the main qualities of a modern leader. Defined vectors modus professionalism of law enforcement bodies of Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01 п

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського