Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>TJ=Наука і освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 62
Представлено документи з 1 до 20
...

1.
Горелов І. Ю. 
Взаємозвязок саморегуляції працівників міліції з рівнем їх психологічної готовності до застосування вогнепально-силового впливу / І. Ю. Горелов // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 136-138. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Наведено результати наукового дослідження взаємозв'язку стильових особливостей саморегуляції працівників міліції зі ступенем їх психологічної готовності до застосування силового впливу та вогнепальної зброї. Доведено, що стильові особливості саморегуляції впливають на ступінь психологічної готовності працівників міліції діяти в екстремальних ситуаціях.

Приведены результаты научного исследования взаимосвязи стилевых особенностей саморегуляции сотрудников милиции к применению силы и огнестрельного оружия. Доказано, что стилевые особенности саморегуляции влияют на степень психологической готовности сотрудников милиции действовать в экстремальных ситуациях.

The article deals with the results of scientific research of interrelation of style features of self-control of employees of militia to application of force and fire-arms. It is proved, that style features of self-control influence a degree of psychological readiness of employees of militia to operate in extreme situations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947.29 + Х819(4УКР)112.010.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

2.
Глущук Ю. О. 
До проблеми підготовки державних службовців в Україні / Ю. О. Глущук // Наука і освіта. - 2007. - № 6/7. - С. 58-61. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Наведено результати аналізу проблем підготовки державних службовців в Україні. Репрезентовано рекомендації щодо вдосконалення системи їх професійної підготовки.

Представлены результаты анализа проблем подготовки государственных служащих в Украине. Репрезентованы рекомендации по усовершенствованию системы их профессиональной подготовки.

It is presented the results of analysis of the problems of training employees in Ukraine. It suggests some recommendations on improvement of the system of professional training of employees in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

3.
Богінська Ю. В. 
Історичні аспекти розвитку опіки дітей у Криму / Ю. В. Богінська // Наука і освіта. - 2006. - № 1/2. - С. 61-62. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено розвиток системи опіки та піклування в Україні та Криму в XIX ст. Проаналізовано форми опіки й установи соціального захисту. Доведено, що суспільна опіка у XIX ст. здійснювалася земськими та міськими установами, а також за рахунок приватної благодійності.

Рассмотрено развитие системы опеки и попечительства в Украине и в Крыму в XIX ст. Проанализировано формы опеки и наличие учреждений социальной защиты. Доказано, что общественное попечительство в XIX ст. исполнялось земскими и городскими учреждениями, а также за счет частной благотворительности.

The author analyses development of the system of guardianship and patronage in Ukraine and Crimea in the XIX century. The article presents some forms of guardianship and activity of special organizations of social guardianship. It is proved, that public guardianship in XIX item was executed земскими and city establishments, and also due to private alms.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5 + Х2(4УКР-6КРМ)5-623.011.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

4.
Спринська З. В. 
Порівняльна характеристика прояву форм агресивної поведінки у юнаків школи та ВТК / З. В. Спринська // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4. - С. 55-58. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто сенс поняття "агресія", "агресивність", "агресивна поведінка". Наведено порівняльну характеристику пояснень детермінант і механізмів агресії, а також результати аналізу емпіричного дослідження форм і проявів агресивної поведінки у юнаків школи та виправно-трудових колоній.

Рассмотрен смысл понятия "агрессия", "агрессивность" , "агрессивное поведение". Дана сравнительная характеристика объяснений детерминант и механизмов агрессии. Проведен анализ эмпирического исследования форм и проявлений агрессивного поведения у юношей школы и исправительно-трудовых колоний.

The article presents the sense of concept "aggression", "aggression", " aggressive behaviour ". The comparative characteristic of explanations a determinant and mechanisms of aggression is given. The analysis of empirical research of forms and displays of aggressive behaviour at young men of school and juvenile delinquents is given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-953.6 + Ч421.334 + Х884.9(4УКР)024

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

5.
Ващенко І. В. 
Проблеми професійного самовизначення курсантів спеціалізованих навчальних закладів на сучасному етапі / І. В. Ващенко, І. І. Ханенко // Наука і освіта. - 2007. - № 3. - С. 11-15. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто ефективність традиційної системи професійного відбору працівників МВС. Запропоновано нові напрями досліджень за даного відбору. Розкрито значення професійного самовизначення абітурієнтів ВНЗ.

Рассмотрена эффективность традиционной системы профессионального отбора служащих органов внутренних дел. Предложены новые направления исследований при профессиональном отборе. Раскрыто значение профессионального самоопределения абитуриентов ВУЗ.

The article deals with the efficiency of traditional system of professional selection of serving law-enforcement bodies. The corresponding scientific literature on this problematics is analysed. New directions of researches are offered at professionalselection. Value of professional self-determination of entrants of the supreme is opened.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19:Х + Х819(4УКР)112.01р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

6.
Титаренко Л. М. 
Професійність фахівців державного управління за умов становлення громадянського суспільства (особливості підготовки кадрів) / Л. М. Титаренко // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 101-105. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено світоглядні аспекти формування демократії в українському суспільстві на основі культурно-гуманітарної професійної підготовки управлінських кадрів. Наголошено на взаємозв'язку соціальних, політичних та економічних досягнень в країні від професійності державного службовця.

Исследованы мировоззренческие аспекты формирования демократии в украинском обществе на основе формирования культурно-гуманитарной профессиональной подготовки административных кадров. Отмечена взаимосвязь между социальными, политическими экономическими достижениями в стране и профессионализмом государственного служащего.

The article deals with the world outlook aspects of formation of democracy in the Ukrainian society on the basis of formation of cultural - humanitarian vocational training the administrative staff. The interrelation between social, political economicachievements in the country and professionalism of the civil servant is underlined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)р3 + Х819(4УКР)012р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

7.
Філіпова Т. В. 
Процесуальні компоненти особистісно орієнтованої технології формування професійного менталітету державних службовців / Т. В. Філіпова // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 118-121. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Висвітлено проблему вивчення професійного менталітету та створення особистісно орієнтованої технології формування професійного менталітету державних службовців у системі післядипломної освіти.

Освещена проблема изучения профессионального менталитета и создания индивидуально ориентированной технологии формирования профессионального менталитета государственных служащих в системе последипломного образования.

The article deals with the problem of studying of professional mentality and creation of individually focused technology of formation of professional mentality of civil servants in system postgraduate educations. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

8.
Прудка Л. М. 
Психологічні чинники, що впливають на професійну усталеність працівників оперативних підрозділів ОВС / Л. М. Прудка // Наука і освіта. - 2007. - № 1/2. - С. 29-32. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти професійної усталеності працівників оперативних підрозділів ОВС.

Рассмотрены теоретические и практические аспекты профессиональной устойчивости работников оперативных подразделений МВД.

The article demonstrates some theoretical and practical aspects of factors constituting professional stability of employers of operative subdivisions of MIA.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-68:Х + Х819(4УКР)112.010.22п

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

9.
Бурлакова О. О. 
Розвиток ступеневої освіти у відповідності до вимог Болонської конвенції / О. О. Бурлакова // Наука і освіта. - 2006. - № 1/2. - С. 63-65. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено реалізацію вимог Болонської конвенції в контексті реформи вищої освіти. Проаналізовано вітчизняні нормативно-правові документи для створення гнучкої ступеневої структури освітньо-кваліфікаційних рівнів. Розглянуто й охарактеризовано теоретичні рекомендації Болонської конвенції щодо реформи освіти та практичні кроки української влади щодо їх реалізації. Доведено, що закріплення демократичних принципів і форм організації управління вищою освітою в законодавчих і нормативних документах є важливим кроком у процесі модернізації системи вищої освіти.

Рассмотрена реализация требований Болонской конвенции в контексте реформы высшего образования. Проанализировано отечественную нормативно-правовую базу для создания гибкой ступенчатой структуры образовательно-квалификационных уровней. Дана характеристика теоретическим рекомендациям Болонской конвенции по поводу реформы образования и практическим действиям украинской власти по их реализации. Доказано, что утверждение демократических принципов и форм организации управления высшим образованием в законодательных и нормативних документах является важным шагом в процессе модернизации системы высшего образования.

Realization of requirements of the Bolonian convention in a context of reform of higher education is considered. It is analysed domestic legal base for creation of flexible step structure of educational and qualifying levels. The characteristic is given to theoretical recommendations of the Bolonian convention concerning reform of education and to practical actions of the Ukrainian authority on their realization. It is proved, that the statement of democratic principles and forms of the organization of management of higher education in legislative documents is the important step during modernization of system of higher education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)к + Х819(4УКР)132.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

10.
Тепляков Н. Н. 
Роль временной перспективы в структуре личностных и профессиональных качеств курсантов института МВД / Н. Н. Тепляков, К. С. Левая // Наука і освіта. - 2006. - № 5/6. - С. 102-104. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Подано результати досліджень впливу тимчасової перспективи (її нівелювання) на трансформацію особових характеристик, моральних цінностей, професійних якостей і систему міжособистісних відносин курсантів інституту МВД. Показано, що з нівелюванням тимчасової перспективи значно ускладнюється когнітивна складність ряду сфер свідомості особи, і руйнує ціннісні парадигми, що склалися в повсякденному житті. Висвітлено перспективу для подальших досліджень з метою підвищення ефективності підготовки офіцерських кадрів МВД.

Приведены результаты исследований влияния временной перспективы на трансформацию личностных характеристик, моральных ценностей, профессиональных качеств и систему межличностных отношений курсантов. Нивелировка временной перспективы на порядок усложняет когнитивную сложность сознания и разрушает сложившиеся в повседневной жизни ценностные парадигмы. Обозначена перспектива для дальнейшего исследования с целью повышения эффективности подготовки офицерских кадров.

Demonstrates the results of research on influence of temporal prospect (its leveling) on transformation of personal features, moral values, professional qualities and the system of interpersonal relations of students of institutions of ministry of home affairs. It was proved that leveling of temporal prospect considerably complicates cognitive complex of some spheres of personal consciousness and destroys the examinees' value paradigms formed in everyday life. A prospect was outlined for further research aimed at increase of efficiency of training officers' personnel of ministry of home affairs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942-7 + Х819(4УКР)112.010.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

11.
Павлова В. В. 
Стан нормативно-правового та організаційно-педагогічного забезпечення процесу підготовки магістрів і аспірантів гуманітарних спеціальностей до застосування засобів математичної статистики / В. В. Павлова // Наука і освіта. - 2006. - № 5/6. - С. 139-142. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто стан підготовки магістрів і аспірантів гуманітарних спеціальностей до застосування засобів математичної статистики. Зіставлено освітні стандарти після вузівської професійної освіти кадрів вищої кваліфікації Росії й України, а також вимоги до відповідності науково-дослідної підготовки магістрантів і аспірантів гуманітарних спеціальностей.

Рассмотрено состояние подготовки магистров и аспирантов гуманитарных специальностей к применению средств математической статистики. Сопоставлены образовательные стандарты послевузовского профессионального образования кадров высшей квалификации России и Украины, а также требования к соответствию научно-исследовательской подготовки магистрантов и аспирантов гуманитарных специальностей.

Demonstrates the state of preparation of undergraduate and post-graduate students of humanitarian specialities to application of means of mathematical statistics. There are compared educational standards of vocational training of personnel of higher qualification in Russia and Ukraine, and the requirement to adequacy of research preparation of undergraduate and post-graduate students of humanitarian specialities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132.1р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

12.
Пасько О. М. 
Професійно важливі якості як структурний компонент компетентності фахівця органів внутрішніх справ / О. М. Пасько // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9. - С. 82-86. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Узагальнено існуючий стан наукової розробки структурних компонентів компетентності та визначено професійно важливі якості, що сприяють формуванню компетентного слідчого (мотивація; інтелектуальні, моральні, вольові, ділові, комунікативні, психофізіологічні якості). Розглянуто стан наукової розробки професійно важливих якостей у загальній системі наук. Встановлено структурні компоненти професійно важливих якостей як підгрунтя формування компетентного фахівця органів досудового слідства. Визначено перелік професійно важливих якостей, необхідних для розвитку компетентності слідчого. Компетентність подано як суб'єктивний фактор фахівця, пов'язаний із сумою необхідних знань, вмінь і навичок, спроможністю їх застосування в професійної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19:Х + Х819(4УКР)112.010.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

13.
Глущук Ю. О. 
Технологія вимірювання рівня готовності державних службовців до аналітичної діяльності / Ю. О. Глущук // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9. - С. 226-231. - укp.

Розкрито критерії та показники структури готовності державних службовців до аналітичної діяльності. Подано результати рівня готовності державних службовців до даної діяльності.

Раскрыты критерии и показатели структуры готовности государственных служащих к аналитической деятельности. Даны результаты уровня готовности государственных служащих к даной деятельности.

It is demonstrated some criteria and indicators of the structure of government employeesТ readiness for analytical activity. It is presented the results of establishment of the level of their readiness for analytical activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)012.1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

14.
Азарова Н. В. 
Використання інноваційних технологій навчання у формуванні комунікативної компетенції майбутніх правників / Н. В. Азарова // Наука і освіта. - 2009. - № 7. - С. 12-16. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

За допомогою наукових джерел з проблем формування комунікативної компетенції фахівця досліджено ігрові, діалогові інноваційні технології навчання та їх вплив на формування комунікативної компетенції майбутніх правників. Акцентовано увагу на комунікативній компетенції у межах компетенцій у спілкуванні, що охоплюють усне, писемне спілкування, діалог, монолог, сприйняття тексту; знання і дотримання традицій, ритуалу, етикету, крос-культурне спілкування; ділове листування, діловодство.

С помощью научных источников по проблемам формирования коммуникативной компетенции специалиста исследованы игровые, диалоговые инновационные технологии обучения и их влияние на формирование коммуникативной компетенции будущих юристов. Акцентировано внимание на коммуникативной компетенции в пределах компетенции общения. Последняя охватывает устное, письменное общение, диалог, монолог, восприятие текста; знание и соблюдение традиций, ритуал, этикет, кросс-культурное общение; деловую переписку, делопроизводство.

With the help of scientific sources on the formation of communicative competence specialist investigated gaming, interactive innovative learning technologies and their impact on the formation of communicative competence of future lawyers. The attention to communicative competence within the competence of communication, covering oral, written communication, dialogue, monologue, reading of the text, knowledge and respect for tradition, ritual, etiquette, cross-cultural communication, business correspondence, business correspondence, and so on. It was found that the use in combination with traditional innovative technologies contribute to the formation of future lawyers of competence, and are a key component of a comprehensive training specialist higher education institution, ready to carry out their professional duties.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913.33 + Ч311,01 + Х8 р(4УКР)3:Ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

15.
Яворська Г. Х. 
Діагностика стану готовності майбутніх правників до профілактично-педагогічної роботи з підлітками девіантної поведінки / Г. Х. Яворська // Наука і освіта. - 2010. - № 7. - С. 275-279. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано стан підготовки майбутніх працівників правоохоронних органів у навчально-виховному процесі ВНЗ МВС України до організації профілактично-педагогічної роботи з підлітками девіантної поведінки.

Проанализировано состояние подготовки будущих сотрудников правоохранительных органов в учебно-воспитательном процессе ВУЗ МВД Украины к осуществлению профилактически-педагогической работы с подростками девиантного поведения.

Analyzed the state of readiness of future employees of law-enforcement bodies for realization of prophylactic and pedagogical work with teenagers with employees of law-enforcement bodies for realization of prophylactic and pedagogical work with teenagers with deviant behavior.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

16.
Чегі Т. Т. 
До проблеми психологічного супроводу курсантів-правоохоронців МВ МВС України / Т. Т. Чегі // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 294-298. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проведено аналіз основних факторів психологічного супроводу курсантів-правоохоронців, Наведено різні групи діагностичних методик з метою застосування їх у психологічному супроводі навчально-службової діяльності курсантів ВНЗ МВС України.

Проведен анализ основных факторов психологического сопровождения курсантов-правоохранителей, представлены разные группы диагностических методик с целью применения их в психологическом сопровождении учебно-служебной деятельности курсантов вузов МВД Украины.

An analysis of key factors of psychological support of students, law enforcement, represent different groups of diagnostic methods in order to apply them in a psychological support educational performance of students of universities of enforcement of the Ministry of internal affairs of Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 с + Х819(4УКР)112 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

17.
Токарєва С. В. 
Законодавча база фізкультурно-спортивної клубної роботи загальноосвітньої школи / С. В. Токарєва // Наука і освіта. - 2010. - № 7. - С. 248-251. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто нормативно-правову базу, яка регулює формування фізкультурно-спортивних клубів, досліджено пріоритетні напрями фізкультурно-спортивної клубної роботи. Проаналізовано можливі шляхи розвитку фізкультурно-спортивного клубного руху.

Рассмотрена нормативно-правовая база, регулирующая формирование физкультурно-спортивных клубов, исследованы приоритетные направления физкультурно-спортивной клубной работы. Проанализированы возможные пути развития физкультурно-спортивного клубного движения.

Is considered legal and regulatory framework governing the formation of sports clubs, studied priority sports and the sports club work. It's analyzed possible ways of development of physical culture and sports club movement.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР)77 к + Х819(4УКР)13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

18.
Калінічева Г. 
Імплементація європейської системи забезпечення якості вищої освіти в Україні: досвід і перспективи / Г. Калінічева // Наука і освіта. - 2009. - № 4. - С. 66-70. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано процес імплементації європейської системи якості вищої освіти (ВО) в Україні, досліджено механізми, напрями та специфіку її впровадження в контексті модернізації національної системи ВО. Зазначено, що процес імплементації як фактичного виконання державами міжнародних правових норм, втілення зобов'язань, узятих державами у міжнародних договорах, у норми внутрішнього національного законодавства, у вузькому сенсі передбачає транспонування актів законодавства Європейського Союзу, а в широкому сенсі цей процес включає також тлумачення, практику застосування, забезпечення дотримання та виконання органами державної влади цих правових норм. Висвітлено історію формування на європейських теренах єдиної системи інституційної оцінки діяльності освітніх установ і стан імплементації цієї системи в Україні. Розкрито невикористані резерви національної освіти щодо імплементації системи забезпечення її якості.

Проанализирован процесс имплементации европейской системы качества высшего образования (ВО) в Украине, исследованы механизмы, направления и специфика ее введения в контексте модернизации национальной системы ВО. Отмечено, что процесс имплементации как фактического исполнения государствами международных правовых норм, воплощение обязательств, взятых государствами в международных договорах, в нормах внутреннего национального законодательства, в узком смысле предусматривает транспонирования актов законодательства Европейского Союза, а в широком смысле этот процесс включает также толкования, практику применения, обеспечения исполнения органами государственной власти этих правовых норм. Освещена история формирования на европейской территории единой системы институционной оценки деятельности образовательных учреждений и состояние имплементации этой системы в Украине. Раскрыты неиспользованные резервы национального образования в отношении имплементации системы обеспечения ее качества.

The article analyzes the process of implementing the European system of higher education quality (UI) in Ukraine, studied the mechanisms, directions and specific features of its introduction in the context of the modernization of the national system of BO. It is noted that the process of implementation as the actual performance of States with international legal standards, the embodiment of the commitments made by States in international treaties into domestic national law, in the narrow sense involves the transposition of legislative acts of the European Union, but in a broader sense, this process also includes the interpretation, the practice of , enforcement of state authorities of the law. The history of the formation of the European territory of a unified system of institutional evaluation of educational institutions and the state of implementation of this system in Ukraine. Discovered untapped reserves of National Education in order to implement a system to ensure its quality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) к1 + Ч484(4УКР) к1 + Х819(4УКР)132.1-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

19.
Цільмак О. М. 
Кар'єра як етапи професіогенезу працівників ОВС / О. М. Цільмак // Наука і освіта. - 2009. - № 9. - С. 117-121. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Встановлено соціально-психологічні мотивовані чинники кар'єрного зростання (професіогенези) працівників Органів внутрішніх справ України (ОВС) та кадрову проблему в ОВС, зокрема професійно-психологічної придатності персоналу; запропоновано шляхи її вирішення (ретельніше вивчати мотиваційну сферу кандидата, його спрямованість, професійно-важливі якості). Відзначено, що вивченню кар'єри працівників ОВС приділяється недостатньо уваги, ніж того потребують кадрово-управлінські завдання цієї системи. Уточнено поняття "кар'єра", розглянуто її види. З'ясовано, що для працівників ОВС можливі професійний, посадовий, званнєвий та науковий види кар'єри. Виділено етапи кар'єрного зростання працівників ОВС (підготовчий, адаптаційний, просування по службі, переміщення по службі, завершальний, пенсійний). Розглянуто види ставлення до власної кар'єри серед працівників ОВС (позитивне, пасивне, індиферентне). Наведено результати дослідження 185 осіб керівного складу ОВС для з'ясування соціально-психологічних детермінант кар'єрного росту та фактичних чинників призначення на керівну посаду в ОВС. Встановлено суб'єктивні та суб'єктивно-об'єктивні чинники професіогенези працівників ОВС. Підсумовано, що кар'єрне становлення працівника міліції стимулює зростання професійної активності, прискорює процеси кадрових переміщень, сприяє професіогенезу особистості.

Установлены социально-психологические мотивационные факторы карьерного роста (профессиогенезы) работников Органов внутренних дел Украины (ОВД) и кадровая проблема в ОВД - проблема профессионально-психологической пригодности персонала; предложены пути ее решения (более тщательно изучать мотивационную сферу кандидата, его направленность, профессионально-значимые качества) Отмечено, что изучению карьеры работников ОВД уделяется недостаточно внимания, чем того требуют кадрово-управленческие задания этой системы. Уточнено понятие "карьера", рассмотрены её виды. Выяснено, что для работников ОВД возможны профессиональный, должностной, званиевый и научный виды карьеры. Выделены этапы карьерного роста работников ОВД (подготовительный, адаптационный, продвижения по службе, завершающий, пенсионный). Приведены результаты исследования 185 лиц руководящего состава ОВД для выяснения социально-психологических детерминант карьерного роста и фактических факторов назначения на руководящую должность в ОВД. Установлены субъективные и субъективно-объективные факторы профессиогенезы работников ОВД. Подытожено, что карьерное становление работника милиции стимулирует рост профессиональной активности, ускоряет процессы кадровых перемещений, содействует профессиогенезе личности.

The article suggests classification of career types, and describes some stages of career professiongenesis of the staff of the internal affair section.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1-7 + Х819(4УКР)112.010.22 + С5*342*151.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

20.
Пасько О. М. 
Компетентнісна модель фахівців органів досудового слідства / О. М. Пасько // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2. - С. 107-111. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Узагальнено існуючий стан наукової розробки сутності компетентності слідчого як набору ключових компетентностей, що сприяють успішній адаптації в суспільстві. Запропоновано єдиний зразок класифікації ключових компетентностей (особистісна, соціально-психологічна, професійна); їх типів, видів і підвидів. Визначено перелік ключових компетентностей слідчого, як модель розвитку висококваліфікованого фахівця. Встановлено, що підготовка фахівців досудового слідства в компетентнісному напрямку сприяє підвищенню їх професійної майстерності.

Обобщено существующее состояние научной разработки сущности компетентности следователя как набора ключевых компетентностей, которые способствуют успешной адаптации в обществе. Предложен единый образец классификации ключевых компетентностей (личностная, социально-психологическая, профессиональная); их типов, видов и подвидов. Определен перечень ключевых компетентностей следователя, как модель развития высококвалифицированного специалиста. Установлено, что подготовка специалистов досудебного следствия в компетентностном направлении способствует повышению их профессионального мастерства.

The article suggests a model of classifying key competences (personal, social, psychological, professional ones), their types and subtypes; presents a built up model of an investigator.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947.293 + Х893.9(4УКР)72 п

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського