Бази даних

Юристам - Реферативна інформація - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Юристам - Електронний каталог НБУВ (9)
Пошуковий запит: ((<.>U=Х$<.>)+(<.>RZN=Х$<.>))*(<.>U=Ю949.244$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

1.
Галустян Ю. М. 
Проблеми дітей трудових мігрантів: аналіз ситуації : монографія / Ю. М. Галустян, І. А. Шваб, Т. О. Дорошок, К. Б. Левченко, І. М. Трубавіна; Міжнар. жіноч. правозахис. центр "Ла Страда-Україна", Укр. ін-т соц. дослідж. ім. О.Яременка, Кіровогр. юрид. ін-т Харк. нац. ун-ту внутр. справ. - К., 2006. - 64 c. - укp.

Висвітлено основні проблеми дітей трудових мігрантів. Проаналізовано вплив від'їзду батьків на психоемоційний стан і поведінку дітей, скоєння ними вчинків девіантного характеру. Увагу приділено ролі опікунів, учителів, практичних психологів і соціальних педагогів у запобіганні бездоглядності дітей трудових мігрантів.

Освещены основные проблемы детей трудовых мигрантов. Проанализировано влияние отъезда родителей на психоэмоциональное состояние и поведение детей, совершение ими поступков девиантного характера. Уделено внимание роли опекунов, учителей, практических психологов и социальных педагогов в предупреждении безпризорности детей трудовых мигрантов.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*148:Ч30 + Ю949.244 + Х809(4УКР)342 + Ч312(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705726 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


2.
Мороз Л. І. 
Професійно-психологічний тренінг : підручник / Л. І. Мороз, С. І. Яковенко; МВС України, Нац. акад. внутр. справ. - К. : Вид. Паливода А.В., 2011. - 252 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та науково-методичні засади застосування професійно-психологічного тренінгу (ППТ) як технології навчання та розвитку, а також сприяння становленню особистості професіонала. Обгрунтовано необхідність забезпечення ефективності запровадження інноваційних технологій професійно-психологічної підготовки персоналу з застосуванням тренінгових вправ і рольових ігор, перевірених на валідність і надійність. Проаналізовано принципи та методи проведення ППТ. Увагу приділено особливостям застосування ППТ в системі МВС України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 с.я73-1 + Х819(4УКР)112.010.22 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750805 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :


3.
Чегі Т. Т. 
До проблеми психологічного супроводу курсантів-правоохоронців МВ МВС України / Т. Т. Чегі // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 294-298. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проведено аналіз основних факторів психологічного супроводу курсантів-правоохоронців, Наведено різні групи діагностичних методик з метою застосування їх у психологічному супроводі навчально-службової діяльності курсантів ВНЗ МВС України.

Проведен анализ основных факторов психологического сопровождения курсантов-правоохранителей, представлены разные группы диагностических методик с целью применения их в психологическом сопровождении учебно-служебной деятельности курсантов вузов МВД Украины.

An analysis of key factors of psychological support of students, law enforcement, represent different groups of diagnostic methods in order to apply them in a psychological support educational performance of students of universities of enforcement of the Ministry of internal affairs of Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 с + Х819(4УКР)112 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

4.
Ятчук М. 
Аналіз результатів психологічного супроводження особистісного зростання курсантів ВНЗ МВС України / М. Ятчук // Наука і освіта. - 2011. - № 3. - С. 106-110. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Проаналізовано результативність різних форм та методів психологічного супроводження особистісного зростання курсантів ВНЗ МВС. Виявлено негативні тенденції розвитку особистості курсантів. Запропоновано засоби психологічного супроводження особистісного зростання. Подано таблиці відмінності курсантів за параметрами "Активне життя", "Краса природи і мистецтва", "Любов", "Суцільне визнання", "Продуктивне життя", "Життєрадісність", "Непримиренність до недоліків", "Відповідальність", Раціоналізм", "Ефективність у справах", "Залежність".

Проанализированы результативность различных форм и методов психологического сопровождения личностного роста курсантов ВУЗ МВД. Выявлено негативные тенденции развития личности курсантов. Предложены средства психологического сопровождения личностного роста. Подано таблицы различия курсантов по параметрам "Активная жизнь", "Красота природы и искусства", "Любовь", "Сплошное признание", "Продуктивная жизнь", "Жизнерадостность", "Непримиримость к недостаткам", "Ответственность", "Рационализм", "Эффективность в делах", "Зависимость".

Аnalyzed the effectiveness of various forms and methods of psychological support personal growth of students of universities of the MVD. Revealed negative trends of personality development of students. We propose a means of psychological support for personal growth. There were differences in the table of students in the parameters "Active Life", "The beauty of nature and art", "Love", "Continuous recognition", "Productive Life", "Cheerfulness", "Intolerance of shortcomings", "Responsibility", "Rationalism", "Efficiency in the affairs", "Dependence".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Х819(4УКР)112 р3:Ю9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

5.
Євдокимова Н. О. 
Психологічні засади формування майбутнього фахівця як суб'єкта правничої діяльності : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Н. О. Євдокимова; НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - К., 2013. - 43 c. - укp.

Розкрито проблеми формування суб'єкта правничої діяльності. Розширено теоретичні уявлення про психологічну структуру правничої діяльності та соціально-психологічні особливості її суб'єкта, змістову специфіку формування суб'єктності у процесі професійного навчання у ВНЗ. Надано концепцію суб'єктогенези майбутнього правника. Розглянуто питання становлення суб’єктності студента-юриста у ВНЗ як результат запровадження суб'єктно-просторової парадигми організації професійної підготовки, що передбачає утворення культуровідповідного освітнього простору навчання студентів, психолого-педагогічне проектування якого відображає всі рівні суспільної правової свідомості та діяльності. Надано модель формування суб'єктності майбутнього правника за умов ВНЗ, на основі якої розроблено технологію формування суб'єктності майбутніх правників у процесі набуття базових психологічних знань, формування професійно-психологічних компетентностей та засвоєння базових психологічних технологій правничої діяльності. Психологічними умовами формування суб'єктності майбутнього правника у ВНЗ визначено: відтворення у навчально-професійній діяльності психологічної структури правничої діяльності, побудову освітнього процесу з урахуванням якісних характеристик системи, відображення у системі освітніх задач загальної архітектоніки навчально-професійної діяльності, створення системи освітніх форм і технологій, набуття базових компетентностей, освоєння психологічних технологій правничої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-7 + Ю949.244 + Х.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА402199 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Видання зберігається у :

 
Національна юридична бібліотека
(НЮБ)

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського