Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (31)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>K=ПОКУПЕЦ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

   Тип видання:   методичний посібник   
1.

Добротворский, И. Л.
Практика продаж [Електронний ресурс] / И. Л. Добротворский. - М. : ПРИОР, 2006. - 748 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Умеете ли вы добиваться желаемого и УБЕЖДАТЬ людей в правильности вашей точки зрения? Часто ли окружающие прислушиваются к вашему мнению? Отвечая на эти вопросы, вы определяете, насколько велико ваше умение продавать не только товары, но и цели, идеи, убеждения другим людям. Эта уникальная книга откроет вам все СЕКРЕТЫ успешной торговли, научит общению с людьми, настроит на достижение успеха, поможет овладеть инициативой в торговле, завершить сделку и стать Великим Мастером своего дела.



Кл.слова:
бізнес -- товар -- покупець

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Бєлявцев, М. І.
Інфраструктура товарного ринку [Електронний ресурс] / М. І. Бєлявцев, Л. В. Шестопалова. - К. : Центр навчальної літератури, 2005. - 416 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Навчальний посібник складений відповідно до програми дисципліни "Інфраструктура товарного ринку". У посібнику розглянуті суть, призначення і склад інфраструктури товарного ринку, характеризуються складові частини інфраструктурного комплексу товарного ринку. Особлива увага приділена специфічним особливостям роботи оптових посередників в сучасних умовах господарювання. Матеріал викладений логічно і послідовно, представлені основні поняття і терміни. Навчальний посібник призначений для навчальних цілей і адресований, студентам, аспірантам, викладачам вузів економічного профілю, практичним працівникам, фахівцям у сфері товарного обігу, комерційної діяльності, маркетингу.



Кл.слова:
продавець -- покупець -- асортимент -- конкуренція

   Тип видання:   науково-популярне видання   
3.

Дымшиц, Михаил.
Потребительная лояльность [Електронний ресурс] : механизмы повторной покупки / Михаил Дымшиц. - М. : Вершина, 2007. - 27 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Лояльный покупатель – кто он и как сделать остальных потенциальных покупателей «лояльными»? Автор предлагаемой вниманию читателей книги исходит из убеждения, что только конкретное поведение и суммы, потраченные повторно на тот же товар или в том же месте, могут рассматриваться как измеримый и контролируемый параметр потребительского поведения. Заинтересованность только в непосредственном поведении и практически полное игнорирование «потенциальных» клиентов – такой подход автор считает наиболее эффективным. В книге описывается механизм первичной и повторной покупок, приводятся методики по оценке факторов, влияющих на осведомленность покупателя о цене и его мотивацию. Автор также подробно рассматривает способы формирования устойчивого потребительского предпочтения. В первую очередь книга будет полезна специалистам отделов продаж и поможет им вывести свою работу на новый уровень.



Кл.слова:
маркетинг -- покупець
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського