Бази даних

Наукова електронна бібліотека - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (27)Автореферати дисертацій (404)Реферативна база даних (3193)Книжкові видання та компакт-диски (277)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>K=КОМУНІКАТИВНА$<.>+<.>K=КОМПЕТЕНТНІСТЬ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

   Тип видання:   методичний посібник   
1.

Маслова, В. А.
Современные направления в лингвистике [Електронний ресурс] : учебное пособие / В. А. Маслова. - М. : Издательский центр "Академия", 2007. - 272 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Данное пособие знакомит студентов с новыми лингвистическими направлениями второй половины XX - начала XXI в., их истоками, особенностями формирования, перспективами дальнейшего развития. В этот период языкознание вступило на качественно новый уровень, что нашло отражение в пособии: здесь представлена лингвистика текста, лингво-культурология, когнитивная, коммуникативная и компьютерная лингвистика, а также новая литература к каждой теме, представляющая возможность дальнейшего углубления знаний. Для студентов, аспирантов и преподавателей филологических специальностей вузов.



Кл.слова:
парадигматика -- комунікативна лінгвістика -- когнітивна лінгвістика -- комп'ютерна лінгвістика -- лінгвокультурологія -- лінгвополітологія

   Тип видання:   навчальний посібник   
2.

Пономарев, Николай Филиппович.
Связи с общественностью: социально-психологические аспекты [Електронний ресурс] : учебное пособие / Н. Ф. Пономарев. - СПб. : Питер, 2008. - 208 с.. - (Учебное пособие)

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


В учебном пособии описываются социально-психологические закономерности и медиаэффекты, лежащие в основе связей с общественностью как планируемой коммуникативной деятельности. Объединив знания различных гуманитарных наук, автор раскрывает проблему функционирования и регулирования социальных коммуникаций. Издание предназначено для студентов, обучающихся по специальностям «Связи с общественностью», «Журналистика», «Политология», «Маркетинг», «Менеджмент», а так- же для практикующих специалистов в области социальных коммуникаций.



Кл.слова:
комунікативна діяльність

   Тип видання:   монографія   
3.

Пиз, А.
Почему мужчины хотят секса, а женщины любви [Електронний ресурс] / А. Пиз, Б. Пиз. - М. : Эксмо, 2009. - 165 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Ни для кого не секрет, что в одинаковых ситуациях мужчины и женщины чаще всего ведут себя совершенно по-разному. Когда же дело касается интимной жизни, различия в поведении и в отношении к одним и тем же вещам могут достигать просто космических масштабов, что отнюдь не способствует укреплению взаимопонимания и, более того, реально мешает получать удовольствие от естественных радостей жизни! Почему так происходит и как этого избежать - в новой книге всемирно известных психологов Аллана и Барбары Пиз. Авторы знаменитого "Языка телодвижений" предлагают свою помощь в решении самых острых коммуникационных проблем, возникающих между близкими людьми. А попутно отвечают на вопросы: почему мужчины и женщины воспринимают любовь по-разному? Чего на самом деле хотят мужчины? Что их больше всего возбуждает? Какие мужские качества ценятся женщинами? Почему у нас иногда бывает случайный секс? Как найти идеального партнера? Почему секс - отличное средство от головной боли? Как раз и навсегда улучшить свою личную жизнь?



Кл.слова:
інтимна поведінка -- інтимна психологія -- комунікативна проблема

   Тип видання:   підручник   
4.

Єрмоленко, А. М.
Комунікативна практична філософія [Електронний ресурс] / А. М. Єрмоленко. - К. : Лібра, 1999

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ

Ч. ІІ : Вибрані тексти. - С. 230 - 254


Підручник присвячено висвітленню проблем сучасної практичної філософії як прикладної етики, які розробляють на засадах комунікативної парадигми К. -О. Апель, Ю. Габермас, Д. Бьолер, В. Кульман, П. Ульріх, В. Гьосле. Це проблеми дискурсивного обгрунтування принципів моралі, взаємовідношення універсалістських норм з цінностями традиційних етосів соціокультурних життєвих форм, функціонування моральних належностеи у системах сучасного суспільства — політиці, економіці, науці тощо. Зміст комунікативної теорії розкривається у порівнянні з класичною філософією моралі, а також на тлі дискусій її представників з теоретиками постмодернізму, неоконсерватизму, комунітаризму, неомарксизму, системної теорії тощо. Обґрунтовується значення комунікативної етики відповідальності для ціннісної переорієнтації та духовно-морального оновлення суспільства, розв'язання політичних та етнічних конфліктів, вирішення екологічних проблем. Праця містить також переклади статей провідних представників комунікативної філософії К. -О. Апеля, Ю. Габермаса, В. Гьосле. Підручник розраховано на студентів та аспірантів, які вивчають практичну та соціальну філософію, політологію, соціологію, етику. Книга адресована усім, хто цікавиться питаннями філософії моралі та етики.



Кл.слова:
політичний устрій -- етика

   Тип видання:   науково-популярне видання   
5.

White, S. K.
The Cambridge companion to Habermas [Electronic resource] / S. K. White. - New York : Cambridge University Press, 1995. - 354 p.. - (The Cambridge Companion)
Переклад назви: Кембриджський компаньйон Хабермас

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Jurgen Habermas is unquestionably one of the foremost philosophers writing today. His notions of communicative action and rationality have exerted a profound influence within philosophy and the social sciences. This volume examines the historical and intellectual contexts out of which Habermas' work emerged, and offers an overview of his main ideas, including those in his most recent publication. Amongst the topics discussed are his relationship to the Frankfurt School of critical theory and Marx, his unique contributions to the philosophy of the social sciences, the concept of 'communicative ethics', and the critique of post-modernism. New readers and non-specialists will find this the most convenient, accessible guide to Habermas currently available. Advanced students will find a conspectus of recent developments in the interpretation of Habermas.



Кл.слова:
публікація -- комунікативна етика

   Тип видання:   навчальний посібник   
6.


Комунікативна німецька мова [Електронний ресурс] : навч. посібник з німецької мови / ред. В. Задорожний [та ін.]. - Л. : Бак, 1998. - 162 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Навчальний посібник орієнтований на студентів вищих навчальних закладів України.



Кл.слова:
лінгвістика -- мовознавство

   Тип видання:   навчальний посібник   
7.

Бондарчук, Олена Іванівна.
Експериментальна психологія [Електронний ресурс] : курс лекцій / О. І. Бондарчук ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - К. : [б. в.], 2003. - 120 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


У пропонованому курсі лекцій розкрито особливості використання експериментального методу в психології, охарактеризовано основні етапи експериментального дослідження психіки, а також можливості квазіексперименту й кореляційного підходу у виявленні закономірностей психічної реальності. Для студентів — майбутніх психологів, викладачів і всіх, хто бажає підвищити компетентність у психологічному експериментуванні.



Кл.слова:
квазіексперимент -- кореляційний підхід

   Тип видання:   наукове видання   
Категорія: Соціологія   
8.

Романов, Артемий Юрьевич.
Межпоколенческая коммуникация [Електронний ресурс] / А. Ю. Романов. - Москва : Либроком, 2009. - 256 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Настоящая книга знакомит читателя с проблематикой межпоколенческих коммуникативных исследований, вводит в курс теоретических моделей, используемых при описании коммуникативного взаимодействия людей разного возраста. Впервые на русском языке приводится подробный анализ факторов, которые влияют на межпоколенческую коммуникацию внутри и вне семьи. Читатель познакомится с результатами проведенных автором социолингвистических опросов, проливающих свет на коммуникативное поведение россиян и их восприятие общения с людьми разного возраста. В работе приводятся многочисленные примеры общения между поколениями, как внутри семьи: между родителями и детьми, бабушками, дедушками и их внуками, тещами и зятьями, свекровями и невестками; так и вне семейного круга. Предлагаются практические рекомендации и советы, позволяющие решать задачи повышения уровня эффективности коммуникации между представителями разных поколений. Книга адресована специалистам, интересующимся проблемами социолингвистики и речевой коммуникации, студентам, аспирантам и преподавателям вузов, социальным работникам и всем, чья профессиональная или общественная деятельность связана с коммуникацией между людьми разного возраста.



Кл.слова:
вікова психологія -- психологія спілкування -- соціолінгвістика -- комунікативна поведінка

   Тип видання:   науково-популярне видання   
9.
 


Колризер, Джордж.
Спасти заложника. Как управлять эмоциями, оказывать влияние на людей и разрешать конфликты [Електронний ресурс] : практические советы от опытного переговорщика : пер. с англ. / Д. Колризер. - Москва : Манн, Иванов и Фербер, 2014. - 336 с.

Рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Джордж Колризер - психолог с большим опытом работы в клинике и в полиции, в прошлом специалист по ведению переговоров об освобождении заложников, а ныне профессор бизнес-школы IMD и консультант по вопросам лидерства и управления, уверен, что рано или поздно каждый из нас становится заложником. "Быть заложником", по Колризеру, значит чувствовать себя несвободным, загнанным в ловушку. Мы часто становимся заложниками своих начальников, коллег и даже членов семьи, когда действуем в соответствии с их ожиданиями, но в ущерб себе. Иногда мы неосознанно становимся заложниками собственных мыслей, которые не позволяют нам в полной мере раскрыть свой потенциал и получать удовольствие от жизни. Книга Колризера удивительно глубока и многогранна, как и ее автор. Это одновременно и пособие по личностной психологии, и практические советы о том, как вести переговоры и разрешать конфликты, и руководство по лидерству в бизнесе.



Кл.слова:
комунікативна психологія -- бізнес-перемовини -- конфліктні ситуації -- самомотивація

   Тип видання:   монографія   
10.


Innovative processes in education [Електронний ресурс] : collective monograph / science edit. S. I. Drobyazko. - Łódź : Ameet, 2017. - 256 S.
Переклад назви: Інновативні процеси в освіті

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 2.65 Мб


Modern educational system is characterized by dramatic changes in all of its links, aimed at achieving a new quality of education. The concept of modernization of education and strategy define the main priorities of these changes - update the objectives and content of education, educational methods and technologies based on the latest achievements of science teaching and innovative approaches to improve it. The book This textbook contains material that reveals the reasons for the need of educational innovations and their implementation in a professional school in modern conditions; the basic concepts, theories and concepts on which they are based; the nature and patterns of pedagogical innovations. Collective monograph is intended for politicians, scientists, entrepreneurs, teachers, postgraduate students, students, in the field of educational technology specialists.



Кл.слова:
педагогічна компетентність -- модульне навчання -- облік успішності

   Тип видання:   зб. статей   
11.


Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця [Електронний ресурс] : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 трав. 2013 р. / голов. ред. Т. В. Колбіна ; Харківський національний економічний університет. - Харків : ХОГОКЗ, 2013. - 494 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 4.25 Мб


До збірника увійшли кращі статті з науково-теоретичних і практичних питань педагогіки та психології, які подано до участі в міжнародній науково-практичній конференції “Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця“, Харків, 15 – 16 травня 2013 р. Адресований науковцям, викладачам ВНЗ, аспірантам, працівникам галузі педагогіки та психології, а також широкому кругу фахівців.



Кл.слова:
інформаційна компетентність -- міжкультурна комунікація -- інтерактивні освітні технології

   Тип видання:   зб. статей   
12.


Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця [Електронний ресурс] : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 11-12 черв. 2014 р. / Харківський національний економічний університет ; голова ред. кол. Т. В. Колбіна. - Харків : ХОКОГЗ, 2014. - 378 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

  Текст у форматі PDF 5.65 Мб


До збірника увійшли кращі статті з науково-теоретичних і практичних питань педагогіки та психології, які подано до участі в міжнародній науково-практичній конференції “Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця“, Харків, 11 – 12 червня 2014 р. Адресований науковцям, викладачам ВНЗ, аспірантам, працівникам галузі педагогіки та психології, а також широкому кругу фахівців.



Кл.слова:
дистанційне навчання -- міжкультурна комунікація -- комунікативна компетентність

   Тип видання:   навчальний посібник   
13.

Дерев'янко, Світлана Петрівна.
Феноменологія емоційного інтелекту [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / С. П. Дерев'янко. - Чернігів : Видавець Лозовий В. М., 2016. - 312 с.

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 7.36 Мб


Емоційний інтелект є чинником соціально-психологічної адаптації особистості та являє собою двохкомпонентний конструкт, який складається з внутрішньоособистісного (здатність до розуміння та управління власними емоціями) та міжособистісного (здатність до розуміння та управління емоціями інших) компонентів. Роль емоційного інтелекту в соціально-психологічній адаптації виявляється в усвідомленні емоційних переживань, що супроводжують процес міжособистісної взаємодії. Особливості впливу емоційного інтелекту проявляються у когнітивній (уявлення про себе та про інших), емоційній (емоційне самопочуття), поведінковій (комунікативна поведінка) сферах соціально-психологічної адаптації особистості до студентського середовища. У сфері внутрішньоособистісних (суб'єктивних) уявлень рівень емоційного інтелекту впливає на ступінь узгодженості уявлень про себе і про інших: студенти з високим рівнем емоційного інтелекту характеризуються більш конгруентною системою уявлень, ніж студенти з середнім та низьким рівнями емоційного інтелекту. У сфері емоційного самопочуття емоційний інтелект виконує регулятивну роль в стресогенні періоди навчання студенти з високим рівнем емоційного інтелекту характеризуються більш вираженою комфортністю емоційних станів. У сфері комунікативної поведінки вплив емоційного інтелекту є неоднозначним: з одного боку, встановлено, що високий рівень здатності до розуміння власних емоцій пов’язаний зі зниженням популярності у студентській групі, і поряд із тим, отримано дані, що підвищення загального рівня емоційного інтелекту сприяє стабільності статусних позицій особистості у групі, стійкості системи взаємовиборів.



Кл.слова:
емпатія -- стрес -- самоконтроль -- емоційні реакції

   Тип видання:   навчальний посібник   
14.


Електронне урядування та електронна демократія [Електронний ресурс] : навчальний посібник : у 15 ч. / Національна академія державного управління при Президентові України ; за заг. ред. А. І. Семенченка, В. М. Дрешпака. - Ч. 12. Стратегії управління людськими ресурсами, формування та розвиток навичок електронного урядування. - Київ : ФОП Москаленко, 2017. - 64 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:

  Повний текст доступний у читальних залах НБУВ


Видання містить навчальні матеріали для викладання теми «Стратегії управління людськими ресурсами, формування та розвиток навичок електронного урядування», а також самостійної роботи тих, хто навчається. Розкрито поняття: компетенція, компетентність, модель компетенцій, європейська рамка е-компетенцій, європейська рамка кваліфікацій, національної рамки кваліфікацій, європейські ІКТ-профілі. Аналізується стратегія управління трудовими ресурсами як управління компетенціями, взаємодоповнюючі концепції: Європейська рамка е-компетенцій, Європейська рамка кваліфікації, Європейські ІКТ-профілі, та співвідношення їх з національної рамкою кваліфікації. Узагальнено на базі світового досвіду підходи до формування та розвитку навичок електронного урядування у публічних службовців. Описано кваліфікаційні вимоги до інформаційної компетентності публічних службовців. Для студентів і слухачів спеціальності «Публічне управління та адміністрування», слухачів курсів підвищення кваліфікації державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування, студентів, що опановують питання електронного врядування та електронної демократії.



Кл.слова:
е-компетенції -- електронний документообіг -- адміністративні послуги

   Тип видання:   зб. статей   
15.


Psychological and pedagogical problems of modern specialist formation [Electronic resource] : сollected articles / ed. Yu. B. Melnyk. - Warsaw : Anagram, 2017. - 151 p.
Переклад назви: Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця

Рубрики:

  Текст у форматі PDF 4.42 Мб


The collection is placed in the international scientometric databases, repositories and search engines.



Кл.слова:
професійне вигорання -- соціальна мобільність -- дискурсивна компетентність -- педагогічна етика

   Тип видання:   монографія   
Категорія:    
16.

Хижняк, І. А.
Теорія і практика підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності [Електронний ресурс] : монографія / І. А. Хижняк ; ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет». - Слов’янськ : ДВНЗ «ДДПУ», 2016. - 381 с.

  Текст у форматі PDF 10.36 Мб


У монографії розкрито теоретичні та практичні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності, зокрема схарактеризовано професійну компетентність вчителя початкової школи, подано її предметно-ієрархічну структуру, де окреслено місце й роль лінгвометодичної компетентності педагога, визначено концептуально-методологічні засади її формування під час навчання у виші, описано вплив на цей особистісний феномен освітніх інновацій інформаційного суспільства ХХІ ст. У цьому зв’язку автор визначає історичні та теоретичні підвалини електронної лінгвометодики як інноваційної галузі методичної науки, аргументує важливість її опанування майбутніми фахівцями початкової освіти й теоретично обґрунтовує експериментальну систему їхньої підготовки до використання засобів електронної лінгвометодики в професійній діяльності, що становить органічний взаємозв’язок трьох основних блоків: концептуально-цільового, змістово-процесуального та результативно-оцінного.

Монографію адресовано науковцям, викладачам вишів, учителям початкової школи, здобувачам ступенів вищої освіти бакалавра і магістра зі спеціальності «Початкова освіта».



Кл.слова:
вчителі -- ступені вищої освіти -- лінгвометодика
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського