Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (21)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.202$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Булгакова Н. Б. 
Пропедевтическая подготовка в техническом вузе / Н. Б. Булгакова; Киев. междунар. ун-т гражд. авиации. - К., 1999. - 177 c. - Библиогр.: 199 назв. - рус.

Сформулированы концептуальные аспекты создания целостной системы пропедевтической подготовки иностранных студентов в техническом вузе на основе анализа закономерностей природных систем и обоснования выбора природной системы в качестве аналоговой модели системы высшего технического образования. Рассмотрены особенности пропедевтической подготовки формирования предметных знаний и обобщенных умений у студентов-иностранцев на основе единства личности, мотивации и деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Творча особистість у системі неперервної професійної освіти : Матеріали Міжнар. наук. конф. 16 - 17 трав. 2000 р. / ред.: С. О. Сисоєв, О. Г. Романовський; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Х., 2000. - 434 c. - укp.

Наведено результати досліджень провідних вітчизняних та іноземних учених - філософів, психологів, педагогів, економістів, соціологів та управлінців-практиків щодо проблем філософії освіти на порозі ХХІ ст., формування творчої особистості, пошуку, виховання і професійної підготовки лідерів, впровадження особистісно орієнтованих освітніх технологій. Проаналізовано актуальні питання педагогіки і психології національної вищої школи, гуманізації та гуманітаризації вищої інженерної освіти, охарактеризовано модель фахівця ХХІ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202 я431(4УКР) + Ж.р(4УКР)32 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600013 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Фундаменталізація вищої технічної освіти - необхідна умова випуску конкурентоспроможних фахівців : Матеріали міжнар. наук.-метод. конф., 11 - 13 квіт. 2001 р. / Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2001. - 354 c. - укp.

Наведено системний підхід до інформатизації освіти. Висвітлено сучасні методи навчання математики із застосуванням персонального комп'ютера. Досліджено проблеми та визначено перспективи підготовки інженерів-хіміків, графічної підготовки інженерних кадрів. Визначено цілі та завдання підготовки майбутнього інженера до управлінської діяльності. Описано модель функціонування метакогнітивних знань у межах гуманістичної технології саморозвитку. Викладено концепцію гуманітаризації освіти ХХІ ст. Проаналізовано роль гуманітаризації інженерно-економічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202я431(4УКР) + Ж.р3 я431(0)

Шифр НБУВ: ВА609830 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Інженерна освіта на межі століть: традиції, проблеми, перспективи : Праці міжнар. наук.-метод. конф., 28 - 30 берез. 2000 р. / Харк. держ. політехн. ун-т. - Х., 2000. - 336 c. - укp.

Розглянуто проблеми реструктуризації підготовки спеціалістів вищих навчальних закладів на підставі аналізу перспективних напрямків розвитку економіки України та удосконалення управління вищим навчальним закладом. Проаналізовано ключові аспекти філософії освіти нового тисячоліття, економічної та менеджерської освіти у вищому технічному навчальному закладі. Висвітлено проблеми і перспективи підготовки фахівців машинобудування, інженерної освіти в галузі хімічних технологій та обладнання, методичні аспекти підготовки фахівців за новими спеціальностями, прогресивні інформаційні технології в освіті. Окрему увагу приділено особливостям підготовки інженерів-електриків за нових економічних умов, лінгвістичним аспектам навчання фахівців з інженерно-технічних спеціальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202 я431(4УКР) + Ж.р(4УКР)3 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599527 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 10 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2005. - 314 с. - рус.

Висвітлено концепцію професійно-педагогічної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Розглянуто питання забезпечення дистанційного підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів, удосконалення психолого-педагогічної підготовки інженерів-педагогів шляхом впровадження інноваційних технологій навчання, використання сучасних технологій у професійній підготовці інженерів-педагогів. Проаналізовано шляхи підвищення якості правової освіти в педагогічних університетах, особливості модульної системи організації навчального процесу у ВНЗ. Описано інноваційні технології навчання за умов підготовки кваліфікаційних робітників у системі професійно-технічної освіти. Викладено методичний підхід до побудови кредитно-модульної системи організації навчального процесу у військовому ВНЗ.

Освещена концепция профессионально-педагогической подготовки студентов инженерно-педагогических специальностей. Рассмотрены вопросы обеспечения дистанционного повышения квалификации руководяших и педагогических кадров, усовершенствования психолого-педагогической подготовки инженеров-педагогов путем внедрения инновационных технологий обучения, использования современных технологий в профессиональной подготовке инженеров-педагогов. Проанализированы пути повышения качества правового образования в педагогических университетах, особенности модульной системы организации учебного процесса в ВУЗ. Представлены инновационные технологии обучения в условиях подготовки квалификационных рабочих в системе профессионально-технического образования. Изложен методический подход к построению кредитно-модульной системы организации учебного процесса в военном ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3 я54 + Ч481.202 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 9 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2005. - 253 с. - рус.

Розглянуто питання фундаменталізації професійної підготовки у вимірі європейського освітнього простору. Висвітлено концептуальні засади підготовки інженерів-педагогів до виховної діяльності в ПТУ. Проаналізовано основні напрямки науково-дослідних робіт з проблем інженерно-педагогічної освіти, комунікативну складову інженерно-педагогічної діяльності. Розкрито педагогічні основи використання комп'ютерних технологій у процесі навчання іноземній мові студентів ВНЗ технічного профілю, психологічні аспекти управління процесом творчої діяльності студентів.

Рассмотрены вопросы фундаментализации профессиональной подготовки в измерении европейского образовательного пространства. Освещены концептуальные основы подготовки инженеров-педагогов к воспитательной деятельности в ПТУ. Проанализированы основные направления научно-исследовательских работ по проблемам инженерно-педагогического образования, коммуникативная составная инженерно-педагогической деятельности. Раскрыты педагогические основы использования компьютерных технологий в процессе обучения иностранному языку студентов ВУЗ технического профиля, психологические аспекты управления процессом творческой деятельности студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3 я54 + Ч481.202 я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 4 / ред.: С. Ф. Артюх; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2003. - 184 с. - рус.

Освещены этапы развития кибернетической педагогики. Проанализирована познавательная самостоятельность студентов в условиях информатизации образования как объект педагогических исследований. Описана система высшего образования и приведена оценка её качества. Рассмотрены принципы подготовки современного руководителя социальной системы, проблемы непрерывной экономической подготовки кадров, вопросы совершенствования инженерно-педагогического образования. Представлены модель мониторинга готовности будущих инженеров-педагогов к профессионально-педагогической деятельности, информационная модель педагогической системы, а также модель выбора средства реализации педагогической направленности учебного процесса по информатике.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : Зб. наук. пр. N 7 / ред.: С. Ф. Артюх; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2004. - 256 с. - укp.

Висвітлено організаційно-економічні принципи обгрунтування нових профілів підготовки інженерно-педагогічних кадрів, переваги використання корпоративних Web-технологій під час розробки інформаційно-адміністративної системи ВНЗ. Викладено діяльнісний підхід до структурування змісту професійного навчання. Наведено структурно-функціональний аналіз системи професійних умінь студентів у курсі загальної хімічної технології. Розглянуто проблеми тестування у процесі педагогічного контролю, якості засвоєння іншомовного тексту студентами інженерно-педагогічних спеціальностей. Визначено педагогічні напрямки підготовки магістрів в Українській інженерно-педагогічній академії.

Освещены организационно-экономические принципы обоснования новых профилей подготовки инженерно-педагогических кадров, преимущества использования корпоративных Web-технологий при разработке информационно-административной системы ВУЗ. Изложен деятельностный подход к структурированию содержания профессионального обучения. Приведен структурно-функциональный анализ системы профессиональных умений студентов в курсе общей химической технологии. Рассмотрены проблемы тестирования при педагогическом контроле, качества усвоения иноязычного текста студентами инженерно-педагогических специальностей. Определены педагогические направления подготовки магистров в Украинской инженерно-педагогической академии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202 + Ж.р я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : Зб. наук. пр. Вип. 3(7) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2004. - 351 с. - укp.

Розглянуто сучасну філософію освіти і проблеми формування національної еліти. Висвітлено актуальні проблеми стандартизації та диверсифікації підготовки фахівців з державного управління. Розкрито психолого-педагогічні аспекти формування особистості керівника школи, акмеологічні аспекти формування професійної культури фахівця. Наведено рекомендації з психологічного добору фахівців.

Рассмотрены современная философия образования и проблемы формирования национальной элиты. Освещены актуальные проблемы стандартизации и диверсификации подготовки специалистов по государственному управлению. Раскрыты психолого-педагогические аспекты формирования личности руководителя школы, акмеологические аспекты формирования профессиональной культуры специалиста. Приведены рекомендации по психологическому подбору специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : Зб. наук. пр. Вип. 4(8) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2004. - 343 с. - укp.

Розглянуто питання підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів вищої школи. Описано соціально-педагогічні технології роботи з молоддю у полікультурному суспільстві. Розкрито зміст особистісно орієнтованих технологій як дидактичного аспекту підготовки вчителя, концептуальний аспект культури управління навчальною діяльністю студентів, а також гуманітарні та культурологічні аспекти підготовки спеціалістів соціального управління.

Рассмотрены вопросы подготовки и повышения квалификации педагогических кадров высшей школы. Описаны социально-педагогические технологии работы с молодежью в поликультурном обществе. Раскрыты содержание личностно ориентированных технологий как дидактического аспекта подготовки учителя, концептуальный аспект культуры управления учебной деятельностью студентов, а также гуманитарные и культурологические аспекты подготовки специалистов социального управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Тархан Л. З. 
Дидактическая компетентность инженера-педагога: теоретические и методические аспекты : монография / Л. З. Тархан. - К. : Крымучпедгиз; Симф., 2008. - 424 c. - Библиогр.: с. 360-393 - рус.

Освещены вопросы формирования и развития дидактической компетентности будущих инженеров-педагогов в процессе обучения в ВУЗ. Предложена концепция обновления обучения будущих инжеренов-педагогов на основе компетентностно-деятельностного подхода. Раскрыты и теоретически обоснованы компоненты ключевых, базовых и профессиональных компетенций. Определены основные конструкты профессиональной компетентности, понятие дидактической компетентности и ее структурное и содержательное наполнение.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702277 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. N 18 - 19 / ред.: О. Е. Коваленко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2007. - 352 с. - рус.

Розглянуто питання реалізації концепції розвитку інженерно-педагогічної освіти в Україні, удосконалення правової підготовки інженерів-педагогів для підвищення якості професійної діяльності у відповідності до вимог сучасної освіти. Розкрито теоретичні засади формування системи спільної діяльності фахівців з економіки підприємств у процесі їх професійної підготовки. Проведено моніторинг якості професійної підготовки інженерів-технологів. Викладено компетентнісний підхід у навчанні інформатики та комп'ютерної техніки студентів економічних ВНЗ. Висвітлено проблему формування професійної готовності вчителів інформатики до оцінювання навчальних досягнень учнів.

Рассмотрены вопросы реализации концепции развития инженерно-педагогического образования в Украине, усовершенствования правовой подготовки инженеров-педагогов для повышения качества профессиональной деятельности в соответствии с требованиями современного образования. Раскрыты теоретические основы формирования системы общей деятельности специалистов по экономике предприятий в процессе их профессиональной подготовки. Проведен мониторинг качества профессиональной подготовки инженеров-технологов. Изложен компетентностный подход в обучении информатике и компьютерной техники студентов экономических ВУЗ. Освещена проблема формирования профессиональной готовности учителей информатики к оценке учебных достижений учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202 я43 + Ж.р(4УКР)3-2 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Калюжна Т. М. 
Організаційно-педагогічні умови застосування освітньо-наукового порталу в системі екстернатної підготовки фахівців у технічному університеті : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. М. Калюжна; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретичні основи запровадження системи безперервної освіти у технічному університеті. Проаналізовано особливості формування такої вітчизняної системи у контексті Болонської конвенції. Запропоновано схему організації безперервної освіти у технічному унверситеті: довузівська підготовка - додипломна освіта - післядипломна освіта. Обгрунтовано роль і місце сучасних інформаційно-комунікаційних систем у навчальному процесі вищої технічної школи. Визначено переваги інформаційних освітньо-наукових порталів. Запропоновано підходи, які базуються на принципах декомпозиції виділення окремих компонент готовності майбутнього випускника до виконання професійних функцій. Досліджено особливості організації екстернатної підготовки фахівців у технічному університеті та сформульовано положення педагогічної концепції дистанційного доступу екстернів до освітньо-наукових ресурсів ВНЗ. Розроблено вимоги до організаційного та програмно-методичного супроводу порталу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.65 + Ч481.202 + Ж.р(4УКР)3-366

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362849 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Даньшева С. О. 
Професійне самовиховання студентів технічних вузів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. О. Даньшева; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2000. - 16 c. - укp.

Досліджено сутність та особливість професійного самовиховання студентів технічних вузів. Розроблено способи та відповідні форми, методи педагогічного керівництва. Визначено етапи здійснення керівництва роботою студентів над собою. Встановлено залежність між рівнями професійного самовиховання та якістю підготовки студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328 + Ч481.202

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Лазарєв М. І. 
Теоретичні і методичні засади моделювання змісту загальноінженерних дисциплін для технологій навчання студентів : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / М. І. Лазарєв; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2004. - 37 c. - укp.

Проаналізовано проблеми та шляхи підвищення ефективності навчання в інженерній вищій школі. Запропоновано концепцію забезпечення інтенсифікації навчальної діяльності студентів за допомогою дидактичних засобів змісту загальноінженерних дисциплін. Обгрунтовано зміст загальноінженерних дисциплін для створення технологій навчання як системи поліізоморфних моделей знань про предметні галузі. Розроблено дидактичні, філософські, загальнонаукові та психологічні засади теорії поліізоморфного змісту навчальних дисциплін для технологій навчання. Теоретично обгрунтовано поліізоморфні методи та моделі подання змісту загальноінженерних дисциплін. Створено та експериментально перевірено нові класи дидактичних засобів - поліізоморфні моделі подання змісту: інтегративно-логічні моделі з подвійною образною інтеграцією, адаптивні імітаційні моделі та лінійні моделі навчального матеріалу, що дають змогу підвищити інтенсивність та якість навчальної діяльності студентів. Наведено методики створення поліізоморфних дидактичних засобів змісту загальноінженерних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330422 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Тархан Л. З. 
Теоретичні і методичні основи формування дидактичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. З. Тархан; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К., 2008. - 40 c. - укp.

Розроблено теретичні та методичні основи компетентнісного підходу у професійній підготовці студентів інженерно-педагогічних ВНЗ. Розкрито його вплив на модернізацію освіти. Проаналізовано суть і тлумачення понять "компететність", "компетенція", "дидактична компетентність". Визначено освітні конструкти професійної освіти. Виділено основні компетенції для здійснення особистісної та продуктивної діяльності, що має соціальне значення. Обгрунтовано специфіку компетентнісно-діяльнісного підходу до навчання майбутнього інженера-педагога, теоретичні аспекти професійної компетентності педагога. Визначено функції компетентностей та їх структурні компоненти. Розглянуто зміст, розкрито особливості, значення та критерії оцінювання даної компетентності, складовими якої є психолого-педагогічна, дидактична, спеціальна, методична, інформаційна, управлінська, загальнокультурна, комунікативна, науково-дослідницька та рефлексивна компетентності. Теоретично обгрунтовано модель дидактичної компетентності майбутнього інженера-педагога. Розроблено шляхи її формування з використанням інноваційних технологій як основи інтегральних знань. На підставі результатів проведеного педагогічного експерименту з'ясовано ефективність запропонованих підходів до реалізації навчального процесу, спрямованого на формування дидактичної компетентності даних студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360758 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Коваленко О. Е. 
Методика професійного навчання : навч. посіб. Ч. 1. Дидактичне проектування / О. Е. Коваленко, Н. О. Брюханова, Н. В. Корольова, Є. В. Шматков; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - 263 c. - Библиогр.: 55 назв. - укp.

Викладено основні теоретичні положення та системний підхід у методиці професійного навчання, загальну характеристику дидактичного проектування. Описано методики аналізу і конструювання змісту освіти, прогнозування мети навчання, діагностики стану навчального процесу, проектування дидактичних матеріалів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202я75

Шифр НБУВ: В352788/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мелецинек А. 
Сотрудничество ВТШ России с международным обществом по инженерной педагогике / А. Мелецинек, В. М. Приходько, В. М. Жураковский, И. В. Федоров, В. Б. Борисевич, Г. К. Ипполитова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 20. - С. 29-41. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Узагальнено досвід і результати співробітництва вищої технічної школи Росії з Міжнародним товариством із інженерної педагогіки. Розкрито цілі, задачі, організаційну структуру й основні напрямки діяльності IGIP. Особливу увагу приділено роботі Російського моніторингового комітету IGIP, формуванню Реєстру "ING-PAED IGIP" і кваліфікації "Міжнародний викладач інженерного вузу", діяльності й програмі навчання російських центрів інженерної педагогіки, а також новим критеріям IGIP акредитації інженерно-педагогічної освіти.

Обобщены опыт и результаты сотрудничества высшей технической школы России с Международным обществом по инженерной педагогике (IGIP). Раскрыты цели, задачи, организационная структура и основные направления деятельности IGIP. Особое внимание уделено работе Российского мониторингового комитета IGIP, формированию Регистра "ING-PAED IGIP" и квалификации "Международный преподаватель инженерного вуза", деятельности и программе обучения российских центров инженерной педагогики, а также новым критериям IGIP аккредитации инженерно-педагогического образования.

The experience and the results of cooperation of the higher technical school of Russia with the International Society of Engineering Pedagogies (IGIP) are generalized in the paper. The purposes, problems, organizational structure and basic directions of IGIP activities are described. A special attention in the paper is paid to the activity of Russian Monitoring Committee of IGIP, to the formation of the Register "ING-PAED IGIP " and the qualification "International Engineering Educator", the activity and the curricula of Russian Centers for engineering pedagogics, as well as to the new IGIP accreditation criteria of engineering-pedagogic education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202(4РОС) + Ж.р(4РОС)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Тріщ Г. 
Навчання майбутніх інженерів-педагогів проектуванню систем управління якістю / Г. Тріщ // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 3. - С. 73-79. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто роль дидактичних засобів у навчанні майбутніх інженерів-педагогів проектуванню систем управління якістю. Запропоновано комплекс дидактичних засобів.

Рассмотрена роль дидактических средств в обучении будущих инженеров-педагогов проектированию систем управления качеством. Предложен комплекс дидактических средств.

The role of didactic facilities in teaching future engineers-teachers' training to plan quality managemant systems is examined. The complex of didactic facilities is offered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бобало Ю. 
Майбутнє "Львівської політехніки" - дослідницький університет / Ю. Бобало // Вища шк.. - 2008. - № 10. - С. 8-23. - укp.

Викладено інтерв'ю ректора найстарішого в Україні та Східній Європі технічного університету "Львівська політехніка" Ю.А. Бобала. Розкрито відповіді ректора на питання щодо ідеї незалежного зовнішнього оцінювання, попиту абітурієнтів на напрями підготовки у "Львівській політехніці", профорієнтаційної роботи, структури університету та реорганізації факультетів у навчально-наукові інститути, особливостей організації та змісту навчання у "Львівській політехніці", напрямків інформатизації навчального процесу тощо. Акцентовано увагу на питаннях: ставлення ректора до ідеї створення дослідницьких університетів, перспективах Львівської політехніки стати дослідницьким університетом. Розглянуто бачення ректора щодо основних чинників інтеграційних процесів у сфері вищої освіти та запровадження в Україні Європейської системи перезарахування кредитів (ECTS). Вміщено доповіді на питання, пов'язані з міжнародною діяльністю університету, працевлаштуванням випускників, реалізацією програми інтеграції освіти і науки тощо.

Изложено интервью ректора самого давнего на Украине и в Восточной Европе технического университета "Львовская политехника" Ю.Я. Бобало. Раскрыты ответы ректора на вопросы относительно: идеи независимого внешнего оценивания, спроса абитуриентов на направления подготовки в университете, профориентационной работы, структуры университета и реорганизации факультетов в учебно-научные институты, особенностей организации и содержания обучения во "Львовской политехнике", направлений информатизации учебного процесса. Акцентировано внимание на вопросах: отношение ректора к идее создания исследовательских университетов; перспективы Львовской политехники стать исследовательским университетом. Рассмотрено видение ректором факторов интеграционных процессов в сфере высшего образования и внедрения в Украине Европейской системы перезачетов кредитов (ECTS). Помещены также ответы на вопросы, связанные с международной деятельностью университета, трудоустройством выпускников, реализацией программы интеграции науки и образования и т.п.

Principal of the oldest Ukraine's and Eastern Europe's technical university "L"viv Polytechnica", informs as to which steps are made and planned for nearest future by the higher educational establishment to gain the status of the research university.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.202 + Ж.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського