Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Х830.132.61$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Зоріна Ю. І. 
Цивільно-правові відносини при здійсненні рекламної діяльності : Автореф. дис... канд. юрид. наук / Ю. І. Зоріна; Київ. нац. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - К., 2007. - 21 c. - укp.

Досліджено актуальні теоретичні та практичні питання цивільно-правових відносин, які виникають у процесі здійснення рекламної діяльності. З урахуванням сучасних можливостей реклами виділено найбільш оптимальну форму регулювання діяльності у даній сфері. Проведено порівняльний аналіз норм цивільного законодавства України з положеннями законодавства США, держав-учасниць ЄС, Російської Федерації у сфері реклами. Досліджено судову практику щодо вирішення справ, пов'язаних з рекламною діяльністю. Визначено закономірності розвитку рекламного законодавства. На підставі вивчення досвіду держав-учасниць ЄС та США визначено нові тенденції розвитку правового регулювання рекламної діяльності. Зроблено висновок про переважання у рекламі цивільно-правових відносин. Наведено рекомендації щодо покращання існуючого механізму регулювання рекламної діяльності. Розглянуто нові перспективні форми реклами, для яких сформовано понятійний апарат та механізми регулювання. Наведено пропозиції щодо удосконалення національного законодавства з питань рекламної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х830.132.61 + Х839(4УКР)-4 + Х839(4УКР)39

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348840 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Булах Т. 
Правові засади реклами / Т. Булах // Вісн. Кн. палати. - 2008. - № 5. - С. 11-15. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х830.132.61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Ольховська А. Б. 
Дослідження основних чинників недобросовісної реклами лікарських засобів в Україні та розробка пропозицій щодо їх запобігання / А. Б. Ольховська // Соц. фармація в охороні здоров'я. - 2018. - 4, № 2. - С. 37-50. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження чинників, які обумовлюють недобросовісну рекламу лікарських засобів в Україні, та розробка пропозицій щодо їх запобігання. Для досягнення окресленої мети були вирішені завдання, серед яких: аналіз основних тенденцій рекламної практики лікарських засобів в Україні та за кордоном; проведення аналізу чинників, що обумовлюють недобросовісну рекламу лікарських засобів; змістовний аналіз поширення недобросовісної реклами лікарських засобів на вітчизняному фармацевтичному ринку; розробка пропозицій щодо удосконалення інструментарію рекламної практики на фармацевтичному ринку України та запобігання недобросовісної реклами лікарських засобів. Матеріали та методи: електронна база чинного національного законодавства України в контексті досліджуваних питань; звітні матеріали Антимонопольного комітету України; наукові публікації фахового спрямування; результати проведеного анкетного опитування медичних та фармацевтичних працівників. У дослідженні використано наукові методи системного аналізу, синтезу, моніторингу, групування та узагальнення; логіко-семантичний метод і метод соціологічного дослідження. Визначено основні чинники недобросовісної реклами лікарських засобів, що мають місце в українському медійному просторі. Отримані результати дослідження дали змогу сформулювати рекомендації щодо здійснення рекламної практики на фармацевтичному ринку на засадах соціальної й етичної функцій комунікативної маркетингової політики. Висновки: проведені дослідження показали наявність достатньої бази нормативно-правового регулювання рекламної практики на фармацевтичному ринку України. Водночас отримані результати свідчать про те, що фармацевтичні компанії та рекламодавці вдаються до недобросовісної реклами, що свідчить про необхідність поєднання подальших спільних зусиль як законодавчих і регулювальних органів, так і всіх учасників фармацевтичного ринку щодо удосконалення системи протидії недобросовісній конкуренції, основою якої є недобросовісна реклама.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)861 + Х830.132.61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101342 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського