Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=О98$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Вантажно-розвантажувальні роботи: Методика розрахунку та типові норми виробітку, часу та витрат палива на вантажно-розвантажувальні роботи. Кн. 5. Ч. 2 / підгот.: В. В. Вітвіцький; Укр. центр. нормат.-дослід. ст. по праці. - К. : Юмана, 1998. - 351 c. - у.

Включені норми виробітку та витрат палива на механізовані вантажно-розвантажувальні роботи в сільському господарстві, норми часу на вагонні, автотранспортні та складські вантажно-розвантажувальні роботи, рекомендовані для сільськогосподарських, переробних, будівельних, постачальницьких та ремонтних підприємств усіх форм власності.


Індекс рубрикатора НБУВ: О98 + У9(4УКР)320-645.708.921.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342454 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Соколенко А. І. 
Моделювання процесів перевантаження пакованих виробів на приймальну площину шляхом зіштовхування / А. І. Соколенко, К. В. Васильківський, Є. В. Костюк, М. М. Хваста // Упаковка. - 2010. - № 4. - С. 51-53. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто процес перевантаження виробів з однієї площини на іншу за допомогою методів зіштовхування. Для обмеження параметрів силової взаємодії мас розроблено конструктивне рішення, яке обмежує динаміку пружного контакту і переміщення ведених мас.


Індекс рубрикатора НБУВ: О98

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Луханін М. І. 
Аналіз підходів до нормування протяжності вантажних операцій на під'їзних коліях підприємств / М. І. Луханін, М. І. Березовий, Р. В. Вернигора // Залізн. трансп. України. - 2013. - № 3/4. - С. 47-51. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Виконані дослідження та детальний аналіз роботи вантажних фронтів різних під'їзних колій показав, що під час визначення тривалості вантажних операцій, у т.ч. для розробки норм ЄТП, необхідно проводити натурні спостереження процесу навантаження або вивантаження вагонів з подальшою обробкою результатів за допомогою сучасних статистичних методів. Окрім того, встановлювати вказану норму часу необхідно окремо для теплої та для холодної пори року, коли необхідно відновлювати сипучість вантажу, а тривалість розвантаження вагонів об'єктивно більше. Слід також враховувати наступні обмежуючі фактори, що впливають на фактичну тривалість вантажних операцій: ємність приймальних та накопичувальних бункерів; продуктивність конвеєрних установок, що забезпечують відкачування вантажу із приймальних бункерів; продуктивність основного виробництва, яке використовує прибулий вантаж. Одержані в такий спосіб значення можуть стати основою для визначення реальних норм часу знаходження вагонів на під'їзних коліях, що будуть прийнятні як для залізниці, так і для підприємств. Разом з тим, необхідно зазначити, що для виключення випадків навмисного завищення норм часу перебування вагонів на під'їзних коліях до виконання хронометражних спостережень та відповідних розрахунків повинні залучатися незалежні експерти. Остаточні норми повинні узгоджуватися із представниками залізниці. Окрім того, повинна бути розроблена нова методика нормування тривалості вантажних операцій з вагонами, яка б дозволяла об'єктивно враховувати місцеві умови роботи вантажних пунктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О299 + О98

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чеклов В. Ф. 
Структура та алгоритм роботи елементів універсального транспортно-складського комплексу / В. Ф. Чеклов, В. М. Чеклова, Н. О. Криштафович // Залізн. трансп. України. - 2013. - № 3/4. - С. 73-79. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Зауважено, що в універсальному транспортно-складському комплексі (УТСК) виконуються логістичні операції з матеріальним потоком та інформаційним потоком. Запропонована структурна схема УТСК та технологія перевалки вантажу в ній забезпечать найшвидшу, безпечнішу і менш шкідливу для навколишнього середовища перевалку вантажу. Спектр додаткових послуг принесе не тільки додаткові надходження коштів, а й надасть змогу вивести з міст великоваговий автотранспорт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж604.5 + О98 + У9(4УКР)370-813

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Михайлишин Р. І. 
Обґрунтування параметрів та орієнтації струминного захоплювача маніпулятора для автоматизації вантажно-розвантажувальних операцій : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.05 / Р. І. Михайлишин; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. - Тернопіль, 2018. - 21 c. - укp.

Присвячено моделюванню та оптимізації орієнтації струминних захоплювальних пристроїв під час виконання маніпулятором вантажно-розвантажувальних операцій. Розроблено математичні моделі динамічної взаємодії струминного захоплювального пристрою з вантажем під час його транспортування по прямолінійній або гвинтовій траєкторії. Визначено оптимальну орієнтацію захоплювального пристрою, що забезпечить йому мінімальне енергоспоживання. Досліджено вплив масогабаритних параметрів вантажу та параметрів руху на силові характеристики струминного захоплювача. Досліджено енергоефективність процесу транспортування вантажу з використанням струминних захоплювальних пристроїв для різних схем вантажно-розвантажувальної операції. Запропоновано конструктивні схеми пневматичних захоплювальних пристроїв утримуючого та підтримуючого типів, які забезпечують підвищену вантажопідіймальність та стабільність утримування вантажу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О98-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА435178 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського