Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (42)
Пошуковий запит: (<.>U=О311.18$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Стародуб І. В. 
Вплив геометричних характеристик вулично-дорожньої мережі на роботу транспортної системи міста / І. В. Стародуб // Містобудування та терит. планув. - 2005. - Вип. 20. - С. 328-334. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Приймаченко О. В. 
Теоретичні дослідження технологічного процесу прибирання дорожнього покриття міських територій / О. В. Приймаченко // Містобудування та терит. планув. - 2005. - Вип. 20. - С. 280-283. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Фурманенко О. С. 
Аномалія розвитку міських вулично-дорожніх мереж / О. С. Фурманенко // Містобудування та терит. планув. - 2003. - № 14. - С. 200-208. - укp.

Отмечено, что в условиях хронической нехватки финансовых средств развитие городских улично-дорожных сетей происходит с отклонением от норм, что в значительной мере сказывается на показателях эффективности их эксплуатации. Моделирование процесса аномального развития даных сетей имеет важное значения для практических расчетов потребности материально-технических и финансовых ресурсов; предложены модели данного процесса, выполнена его формализация. Введено показатель аномалии, который отражает невостребованность дорожных работ на текущем или перспективном этапе функционирования городских улично-дорожных сетей. Приведены формулы для определения аномалии, а также расчетных сроков и ежегодных объемов выполнения дорожных работ для её устранения и нормального развития городских улично-дорожных сетей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н820.5 + О311.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чередніченко П. П. 
Вертикальне планування вулично-дорожньої мережі міст : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. освіти / П. П. Чередніченко; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2002. - 180 c. - Бібліогр.: с. 172-179. - укp.

Висвітлено завдання та стадії розробки вертикального планування (ВП) території міст на окремих етапах містобудівельного проектування. Розглянуто особливості підрахунку обсягів земляних робіт традиційними методами, а також за допомогою ВП територій магістралей на картограмі земляних мас. Запропоновано моделі розв'язання окремих задач даного проектування. Наведено графа- та аналітичний підходи до ВП проїзної частини міських магістралей. Проаналізовано особливості ВП майданів, а також перетинів міських магістралей на різних рівнях.

Освещены задания и стадии разработки вертикального планирования (ВП) территории городов на отдельных этапах градостроительного проектирования. Рассмотрены особенности подсчета объемов земляных работ традиционными методами, а также с помощью ВП территорий магистралей на картограмме земляных масс. Предложены модели решения отдельных задач данного проектирования. Приведены графо- и аналитический подходы к ВП проезжей части городских магистралей. Проанализированы особенности ВП площадей, а также пересечений городских магистралей на разных уровнях.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18-022я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА629798 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чередніченко П. П. 
Деякі аспекти проектування вертикального планування з'їздів на перетинах міських магістралей в різних рівнях / П. П. Чередніченко // Містобудування та терит. планув. - 2002. - Вып. 11. - С. 173-180. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18-022.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Фурманенко О. С. 
Класифікація робіт з утримання міських вулиць і доріг / О. С. Фурманенко // Містобудування та терит. планув. - 2002. - № 13. - С. 235-240. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Фурманенко О. С. 
Метод оперативного корегування режимів прибирання міських вулиць та доріг / О. С. Фурманенко // Містобудування та терит. планув. - 2002. - Вып. 11. - С. 162-165. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311-082 + О311.18-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Ботвіновська С. І. 
Про утворення поверхонь примикань з'їздів до вулиць і доріг на їх пересіченнях в різних рівнях / С. І. Ботвіновська, П. П. Чередніченко // Містобудування та терит. планув. - 2003. - № 15. - С. 25-28. - укp.

Розглянуто доцільность вибору напрямних лінії для утворення поверхонь примикань з'їздів на пересіченнях міських вулиць і доріг у різних рівнях, які проходять вздовж ліній розміщення лотків.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Пеньков В. А. 
Условия водоотвода на подрабатываемых городских дорогах при образовании уступов / В. А. Пеньков // Містобудування та терит. планув. - 2002. - № 13. - С. 175-180. - рус.

Наведено принципи і основні залежності для моделювання процесів водовідведення на поверхні міських доріг, розташованих на підроблюваних територіях, що деформуються під впливом підземних гірничих робіт та за наявності локальної кривизни - уступів .


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18-043.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Приймаченко О. В. 
Аналіз технологій літнього прибирання міських вулично-дорожних мереж / О. В. Приймаченко // Містобудування та терит. планув. - 2004. - Вип. 17. - С. 264-270. - укp.

Зазначено, що дослідження насиченості пунктів обслуговування прибиральних машин і раціональне їх розміщення на міських територіях є актуальною проблемою сьогодення. Відомо, що фактор насиченості міської території пунктами обслуговування суттєво впливає на техніко-економічні показники утримання вулично-дорожньої мережі (ВДМ) для забезпечення належного санітарно-гігієнічного стану й необхідних транспортно-експлуатаційних показників міських вулиць та доріг. Аналіз технологій літнього прибирання міських ВДМ та його висновки дозволять їх подальше використання в проектуванні містобудівного середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18-082.09

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Васечкін М. В. 
Вдосконалення методики визначення параметрів локальної кривизни на міських вулицях підроблюваних територій / М. В. Васечкін, В. О. Пеньков, О. Г. Сірик // Містобудування та терит. планув. - 2004. - Вип. 17. - С. 24-31. - укp.

Викладено удосконалену методику визначення параметрів проявів локальної кривизни - уступів на поверхні покрить підроблюваних доріг за натурних досліджень. Наведено результати обробки і аналізу матеріалів, а також рекомендації щодо умов виконання і точності вимірювань.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18-022

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Киричек Ю. А. 
Исторические и природные аспекты формирования улично-дорожной сети г. Днепропетровска / Ю. А. Киричек, И. Е. Качан, Я. В. Немировская // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2003. - № 9. - С. 30-33. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Освещены исторические и природные аспекты формирования дорожной сети Днепропетровска. Рассмотрена проблема несоответствия пропускной способности магистралей города и существующей интенсивности. Указаны возможные пути ее решения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н820.5 + О311.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чередніченко П. П. 
Вертикальне планування вулично-дорожньої мережі міст : навч. посіб. / П. П. Чередніченко; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2008. - 180 c. - Бібліогр.: с. 172-179. - укp.

Висвітлено підходи до проектування вертикального планування (ВП) елементів вулично-дорожньої мережі міст. Наведено задачі вертикального проектування на деяких етапах містобудівельного проектування, розглянуто методологію проектування та моделі розв'язання задач ВП. Проаналізовано особливості проектування повздовжніх профілів (ПП) міських магістралей (ММ). Побудовано алгоритм проектування ВП територій ММ. Запропоновано математичну модель проектної лінії ПП ММ.

Освещены подходы к проектированию вертикального планирования (ВП) элементов улично-дорожной сети городов. Приведены задачи вертикального проектирования на некоторых этапах градостроительного проектирования, рассмотрены методология проектирования и модели решения задач ВП. Проанализированы особенности проектирования продольных профилей (ПП) городских магистралей (ГМ). Построен алгоритм проектирования ВП территории ГМ. Предложена математическая модель проектной линии ГМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18-022 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712775 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Приймаченко О. В. 
Визначення коефіцієнта якості прибирання міських вулиць та доріг / О. В. Приймаченко // Містобудування та терит. планув. - 2007. - Вип. 27. - С. 225-227. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

За результатами дослідження визначено основні чинники впливу на коефіцієнт якості прибиральних робіт. Зазначено, що даний коефіцієнт залежить від первісної засміченності, типу дорожнього покриття, способу його очистки, застосовуваних засобів.

По результатам исследований определены основные факторы влияния на коэффициент качества уборочных работ. Отмечено, что коэффициент качества уборки зависит от первоначальной засоренности, типа дорожного покрытия, способа его очистки, применяемых средств.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ботвіновська С. І. 
Дискретне моделювання обрисів магістральних перехрещень за керуючими чинниками параметрів натуральних рівнянь : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.01.01 / С. І. Ботвіновська; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2003. - 22 c. - укp.

Розроблено методи, алгоритми, програмне забезпечення та методики дискретного моделювання ліній магістральних перехрещень. Запропоновано методи моделювання ліній, що використовують їх натуральні рівняння як керувальні криві. Лінії з'їздів повинні задовольняти крайови умови, що складаються з кінцевих точок, дотичних та значень кривизни в них. Конструювання цих ліній у просторі виконується за допомогою поздовжнього профілю, побудова плану та профілю виконується на спільних теоретичних засадах. На базі цих методів розроблено інтерактивну програму, яка у подальшому може бути використана у загальних системах комп'ютерного моделювання перехрещень доріг різних рівнів. Виконано узагальнення: розроблено суцільну інтерполяцію, яка задовольняє не тільки вихідні крайові умови, а й умови у внутрішніх точках - дотичні та кривини в них, а також розв'язано задачу побудови просторової рівноланкової кривої за заданими крайовими умовами, що складаються із вихідних точок та заданих у них дотичних прямих, стичних площин, значень кривизн та скрутів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18-022.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327329 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Приймаченко О. В. 
Містобудівні принципи і методи утримання вулично-дорожньої мережі міста : Автореф. дис... канд. техн. наук / О. В. Приймаченко; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2007. - 16 c. - укp.

Досліджено проблему санітарного очищення як важливого засобу утримання вулично-дорожньої мережі міста та підвищення ефективності її експлуатаційних якостей. Розроблено метод оптимізації маршрутів, що є компонентою технічного процесу очищення вулично-дорожньої мережі міста за його поєднання з організацією дорожнього руху. Запропоновано містобудівні методи розрахунку параметрів розміщення технологічних пунктів. Удосконалено математичні методи планування режимів очищення покриття та об'ємів прибиральних робіт, розрахунків потреби у засобах механізації, затрат ручної праці та транспортних витрат на ділянках очищення дорожнього покриття. Удосконалено методи проектування елементів вулично-дорожньої мережі та прибудинкових територій залежно від вимог механізованого прибирання їх дорожнього покриття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351663 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Фурманенко О. С. 
Принципи та методи удосконалення технологічного процесу очищення дорожніх покриттів міських територій : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.23.20 / О. С. Фурманенко; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

Комплекс технологічного процесу очищення дорожніх покриттів розглядається як функціонування структурно-логічної системи "дорожнє покриття - прибиральна техніка - вуличний рух - кліматичні умови". Викладено теоретичні основи обгрунтування оптимального технологічного процесу, розроблено комплексне математичне забезпечення планування режимів очищення дорожніх покриттів та обсягів прибиральних робіт, розрахунків потреби в засобах механізації та затрат ручної праці, транспортних збитків на ділянках робіт. Визначено кореляційні рівняння, що відображають залежності між параметрами технологічного процесу та параметрами кліматичних, містобудівних та експлуатаційних умов, удосконалено стратегію проектування дорожніх покриттів з урахуванням вимог механізованого прибирання та організацію роботи прибиральних машин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА305707 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Думанська В. В. 
Вдосконалення технології улаштування покриттів з фігурних елементів мостіння : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.23.08 / В. В. Думанська; Одес. держ. акад. буд-ва та архіт. - О., 2011. - 20 c. - укp.

Встановлено закономірності впливу технологічних факторів на показники, що визначають якість покриттів. Визначено можливість зниження осідання покриття та збільшення несучої здатності покриття у разі зменшення кута у вершині піраміди в основі фігурного елемента мостіння. Визначено можливість зменшення товщини шару основи під покриттям за зменшення кута у вершині піраміди в основі фігурного елемента мостіння.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18-060

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384287 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Жуков О. О. 
Проектування асфальтобетонних шарів зносу для міських вулиць і доріг : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.11 / О. О. Жуков; Нац. трансп. ун-т. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Розроблено класифікацію режимів транспортного навантаження на шари зносу міських вулиць і доріг. Удосконалено метод розрахунку асфальтобетонних шарів зносу дорожнього покриття на довговічність міських вулиць і доріг з урахуванням впливу коливань температури та тривалості дії навантаження від транспортних засобів. Одержав подальшого розвитку метод досліджень термореологічних показників властивостей асфальтобетону шарів зносу дорожнього покриття, а також досліджень колійності та зчеплення шару зносу з покриттям.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18-082.04 + О311.45-082.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378368 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Роман С. В. 
Удосконалення методів обгрунтування ремонтно-експлуатаційних робіт на вулично-дорожніх мережах міських населених пунктів : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.11 / С. В. Роман; Нац. трансп. ун-т. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Наведено новий науковий підхід до планування дорожніх ремонтно-експлуатаційних робіт за міських умов. Розроблено моделі прогнозування дорожньо-транспортної собівартості на міських вулицях і дорогах різних груп залежно від транспортно-експлуатаційного стану їх проїзної частини, властивостей дорожніх конструкцій та умов їх роботи. Удосконалено математичну модель розподілу руху по ширині міських автомагістралей із шестисмуговою проїзною частиною як випадкового процесу. Скориговано базову модель прогнозування зміни рівності проїзної частини міських вулиць і доріг у часі з врахуванням впливу щільності розташування люків, колодязів, інженерних мереж їх проїзної частини.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.18-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369329 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського