Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (21)
Пошуковий запит: (<.>U=И131.02$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 76
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Денис Б. Д. 
Регульований привід бурової лебідки / Б. Д. Денис, Б. С. Калужний // Вісн. Держ. ун-ту "Львів. політехніка". Електроенерг. та електромех. системи. - 2000. - № 400. - С. 38-43. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Запропоновано метод регулювання швидкості підіймального вала бурової лебідки. Одержано формули для діапазону регулювання швидкості полем двигуна та передатних чисел редуктора, формулу для еквівалентного струму регульованого двигуна в режимі сталої потужності.


Індекс рубрикатора НБУВ: И131.02-5-041.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Крижанівський Є. І. 
Стрічково-колодкові гальма : Моногр.: в 2-х т. Т. 1 / Є. І. Крижанівський, М. О. Вольченко, Д. О. Вольченко, В. В. Дячук, М. П. Пургал; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. - Івано-Франківськ, 2004. - 230 c. - Библиогр.: 138 назв. - укp.

Висвітлено результати теоретичних досліджень динамічної і теплової навантаженості нових фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм бурових лебідок, описано методику розрахунку параметрів різних типів їх фрикційних вузлів. Проаналізовано вплив на рівень експлуатаційних параметрів фрикційних вузлів гальм конструктивних та експлуатаційних параметрів пар тертя, жорсткості гальмівної стрічки на параметри гальма. Наведено оцінку інтенсивності теплообміну під час природного охолодження фрикційних вузлів гальма.

Освещены результаты теоретических исследований динамической и тепловой нагрузки новых фрикционных узлов ленточно-колодочных тормозов буровых лебедок, описана методика расчёта параметров разных типов их фрикционных узлов. Проанализированы влияние на уровень эксплуатационных параметров фрикционных узлов тормозов конструктивных и эксплуатационных параметров пар трения, жесткости тормозной ленты на параметры тормоза. Приведена оценка интенсивности теплообмена при природном охлаждении фрикционных узлов тормоза.


Індекс рубрикатора НБУВ: И131.02-5-041.67

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348051 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Блинцов В. С. 
Система автоматического управления установившимся движением однозвенной подводной буксируемой системы с подъемным аппаратом [Електронний ресурс] / В. С. Блинцов, Тьен Лонг. Тьен Лонг Нгуен // Електромашинобуд. та електрообладн.. - 2006. - Вип. 65. - С. 29-33. - Библиогр.: 6 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/

Предложена структура системы автоматического управления установившимся движением однозвенной подводной буксируемой системы с подъемным аппаратом. Синтезированы законы управления приводом кабельной лебедки и приводом угла поворота несущих поверхностей подводного аппарата.

The structure of automatic control system, that is installed movement single-mess underwater towed system with the elevating device is offered. The control rules of the drive cable of winch and the turn corner of a carrying surface of the underwater device are synthesized.


Індекс рубрикатора НБУВ: И131.02-5 + О427.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Крижанівський Є. І. 
Стрічково-колодкові гальма : Моногр.: В 2-х т. Т. 2 / Є. І. Крижанівський, М. О. Вольченко, Д. О. Вольченко, Я. Б. Сторож; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. - Івано-Франків., 2007. - 215 c. - Библиогр.: с. 211-215 - укp.

Наведено результати теоретичних і експериментальних досліджень динамічної та теплової навантаженості багатопарних і фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм бурових лебідок. Проаналізовано вплив конструктивних параматрів фрикційного вузла на деформації та згинальні моменти гальмівної стрічки, умови працездатності зовнішніх і внутрішніх пар тертя. Розглянуто питання щодо теплової навантаженості та втрати енергії гальмівним шківом. Розкрито особливості роботи багатоструменевих систем охолодження.

Приведены результаты теоретических и экспериментальных исследований динамической и тепловой нагруженности многопарных и фрикционных узлов ленточно-колодочных тормозов буровых лебедок. Проанализорованы влияние конструктивных параметров фрикционного узла на деформации и сгибающие моменты тормозной ленты, условия работоспособности внешних и внутренних пар трения. Рассмотрены вопросы, касающиеся тепловой нагруженности и потери энергии тормозным шкивом. Раскрыты особенности работы многоструйных систем охлаждения.


Індекс рубрикатора НБУВ: И131.02-5-041.67

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348051 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Журавльов Ю. В. 
Оцінка силової навантаженості стрічково-колодкового гальма з фрикційними накладками, рухомо з'єднаними зі шківом / Ю. В. Журавльов, О. Ю. Журавльов // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2005. - № 12. - С. 186-191. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто стрічково-колодкове гальмо, в якому фрикційні накладки не з'єднані зі стрічкою, а рухомо розміщені на циліндричній поверхні шківа. Накладки утримуються на барабані за допомогою напрямних, які гвинтами кріпляться до шківа. У результаті теоретичних досліджень одержано залежності для визначення тривалості періодів гальмування фрикційними парами шків-накладка та накладка-стрічка, а також основні силові залежності, необхідні для оцінки силової навантаженості гальма в різні періоди процесу гальмування.


Індекс рубрикатора НБУВ: И131.02-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Криштопа Л. І. 
Автоматизація процесу гальмування під час циклу опускання колони бурильних труб / Л. І. Криштопа, Я. І. Савчук // Нафтогаз. енергетика. - 2007. - № 4. - С. 51-54. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Удосконалено спуско-підіймальні операції шляхом автоматизації процесів гальмування на основі широкого впровадження електричних, електронних систем та комп'ютерних технологій для забезпечення мінімізації витрат часу у процесі керування. Запропоновано та розроблено систему автоматизації процесу гальмування для стрічково-колодкових гальм бурової лебідки. Обгрунтовано актуальність досліджень у разі використання під час третього етапу циклу опускання, як комплексного показника різних чинників, гальмівного шляху колони бурильних труб. Проаналізовано результати експериментальних досліджень на лабораторній моделі бурової лебідки з електричним гальмівним приводом та електронною системою керування.


Індекс рубрикатора НБУВ: И131.02-5-041.67

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25772 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Вольченко Д. О. 
Взаємодія пар тертя в різних типах фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм бурових лебідок / Д. О. Вольченко, В. М. Воробйов, І. О. Бекіш // Наук. вісн. Івано-Франків. нац. техн. ун-ту нафти і газу. - 2006. - № 2. - С. 64-70. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Рассмотрены особенности взаимодействия пар трения фрикционных узлов ленточно-колодочных тормозов буровых лебедок в серийном и нетрадиционном вариантах их исполнения.


Індекс рубрикатора НБУВ: И131.02-5-041.67

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24005 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вольченко Д. О. 
Оптимальне проектування фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм бурових лебідок / Д. О. Вольченко, М. О. Вольченко, Д. Ю. Журавльов // Нафтогаз. енергетика. - 2007. - № 3. - С. 84-89. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто багатокритеріальну задачу оптимального проектування фрикційних вузлів стрічково-колодкового гальма бурової лебідки повторно-короткочасного режиму роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: И131.02-5-041.67

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25772 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вольченко Д. О. 
Температурний аналіз гальмівних шківів бурових лебідок / Д. О. Вольченко, М. М. Стебелецький // Розвідка та розробка нафт. і газ. родовищ. - 2006. - № 4. - С. 27-34. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Рассмотрено стабилизационное тепловое состояние обода шкива ленточно-колодочного тормоза буровой лебедки в диапазоне температур выше допустимой для материала фрикционной накладки.


Індекс рубрикатора НБУВ: И131.02-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Вольченко О. І. 
Вирівнювання навантаженості в різних типах фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм бурових лебідок / О. І. Вольченко, Д. О. Вольченко, І. О. Бекіш, Н. М. Стебелецька // Розвідка та розробка нафт. і газ. родовищ. - 2007. - № 2. - С. 27-34. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто вирівнювання динамічної навантаженості у серійних і багатопарних фрикційних вузлах стрічково-колодкових гальм бурових лебідок.


Індекс рубрикатора НБУВ: И131.02-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Крижанівський Є. І. 
Деформація гальмівної стрічки і розподіл сил у контакті "стрічка - фрикційна накладка" стрічково-колодкових гальм / Є. І. Крижанівський, Б. Д. Сторож, Д. О. Вольченко, Я. Б. Сторож // Розвідка та розробка нафт. і газ. родовищ. - 2007. - № 3. - С. 40-45. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проведено експериментальні і теоретичні дослідження деформації гальмівної стрічки на ділянках над фрикційною накладкою та між сусідніми накладками і розподіл сил у контакті "стрічка - фрикційна накладка в широкому діапазоні навантажень і параметрів конструкції стрічково-колодкових гальм бурових лебідок". Установлено закономірності впливу відстані між сусідніми фрикційними накладками і товщиною гальмівної стрічки на її деформацію та нерівномірність розподілу сил у її контакті з накладкою. Встановлено зв'язок між коефіцієнтом нерівномірності розподілу контактного зусилля та деформацією гальмівної стрічки.


Індекс рубрикатора НБУВ: И131.02-5-041.67

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Камінський А. В. 
Дослідження динамічних процесів автоматичного регулятора швидкості барабана лебідки / А. В. Камінський, В. В. Ступницький // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 588. - С. 36-43. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто динамічні процеси, що відбуваються під час використання пристроїв з автоматичним регулюванням швидкості опускання вантажу. Запропоновано конструктивну схему пристрою, проаналізовано її переваги та недоліки, вказані перспективні напрями розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: И131.02-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Вольченко О. І. 
Моделювання деформації гальмівної стрічки і розподілу сил у контакті "стрічка - фрикційна накладка" стрічково-колодкових гальм / О. І. Вольченко, Б. Д. Сторож, Я. Б. Сторож // Розвідка та розробка нафт. і газ. родовищ. - 2007. - № 4. - С. 92-96. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проведено теоретичні дослідження деформації гальмівної стрічки (на ділянці над фрикційною накладкою та між сусідніми накладками) і розподілу сил в контакті "стрічка - фрикційна накладка" у широкому діапазоні навантажень і параметрів конструкції стрічково-колодкового гальма бурових лебідок. Одержано поліноміальні моделі другого порядку, які пов'язують вказані параметри.


Індекс рубрикатора НБУВ: И131.02-5-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Вольченко Д. О. 
Особливості конструкцій та режими роботи двоступеневих стрічково-колодкових гальм бурових лебідок / Д. О. Вольченко // Розвідка та розробка нафт. і газ. родовищ. - 2007. - № 1. - С. 5-9. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто конструкції та режими роботи стрічково-колодкових гальм бурових лебідок, першою степінню яких є пари "внутрішня поверхня гальмівної стрічки - випуклі поверхні фрикційних елементів", а другою - "ввігнуті поверхні фрикційного елемента - металічний або фрикційний елемент, розміщений на поверхні пневмокамери".


Індекс рубрикатора НБУВ: И131.02-5-041.67

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Вольченко Д. О. 
Експериментальні дослідження багаторядних стрічково-колодкових гальм бурових лебідок / Д. О. Вольченко, Д. Ю. Журавльов, А. В. Ліщишин // Наук. вісн. Івано-Франків. нац. техн. ун-ту нафти і газу. - 2008. - № 1. - С. 68-75. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто результати експериментальних досліджень багаторядних (два бандажі з накладками на шківі і над ними - гальмівна стрічка) стрічково-колодкових гальм бурових лебідок.


Індекс рубрикатора НБУВ: И131.02-5-041.67

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24005 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Волощук В. В. 
Моделювання теплового стану механізмів з підвищеними робочими навантаженнями / В. В. Волощук // Наук. вісн. Івано-Франків. нац. техн. ун-ту нафти і газу. - 2009. - № 1. - С. 96-102. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Представлено математичні моделі теплових процесів, що відбуваються в деталях механізмів, що працюють за умови підвищених робочих навантажень (шків стрічково-колодкового гальма бурової лебідки і барабан барабанно-колодкового гальма автомобіля), розроблені шляхом дискретизації параметрів рівняння теплового балансу. Створені моделі дозволяють комплексно дослідити вплив різноманітних чинників на тепловий стан механізмів.


Індекс рубрикатора НБУВ: И131.02-5-01 с116

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24005 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Вольченко Д. О. 
Оцінка динамічної навантаженості багатопарних фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм / Д. О. Вольченко, І. О. Бекіш, І. В. Бачук // Розвідка та розробка нафт. і газ. родовищ. - 2009. - № 1. - С. 59-63. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Оцінено нормальну результуючу силу, яка виникає від натягів набігаючої і збігаючої гілок гальмівної стрічки, яка діє на підйомний вал бурової лебідки. Встановлено вплив реактивних сил рухомих фрикційних накладок, що знаходяться на гальмівному шківі, на величину нормальної результуючої сили.


Індекс рубрикатора НБУВ: И131.02-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Криштопа Л. І. 
Навантаженість багатопарних фрикційних вузлів гальмівних систем бурових лебідок : Автореф. дис... канд. техн. наук / Л. І. Криштопа; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. - Івано-Франківськ, 2006. - 19 c. - укp.

Показано можливість зниження динамічної та теплової навантаженості стрічково-колодкових гальм лебідок бурових установок за рахунок використання нового типу фрикційного вузла стрічково-колодкового гальма. Виконано математчний опис динамічних процесів на першій та другій стадіях гальмування нового типу фрикційного вузла та одержано аналітичні залежності для визначення його основних експлуатаційних і конструктивних параметрів сил тертя, зусиль натягів набігаючої та збігаючої гілок стрічки, гальмівних моментів, радіуса та ширини ободу гальмівного шківа. Розроблено метод для визначення теплових втрат від поверхонь гальмівних шківів. На підставі результатів проведених експериментальних досліджень нового багатопарного фрикційного вузла гальма встановлено закономірності зміни питомих навантажень, поверхневих температур, коефіцієнтів тертя, зношування зовнішніх і внутрішніх поверхонь фрикційних вузлів гальма. Визначено закономірності впливу статичного та динамічного коефіцієнтів взаємного перекриття зовнішніх і внутрішніх пар тертя на величини сил тертя, його коефіцієнти, поверхневі температури та тривалість гальмування на різних стадіях. Для зниження теплової навантаженості фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм бурових лебідок розроблено конструкцію охолодження гальмівного шківа за рахунок використання термоелектричного ефекту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И131.02-5-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345008 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Вольченко Д. О. 
Обгрунтування методів та засобів покращення експлуатаційних параметрів стрічково-колодкових гальм бурових лебідок : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.12 / Д. О. Вольченко; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. - Івано-Франківськ, 2004. - 20 c. - укp.

Уперше запропоновано методики розрахунку основних експлуатаційних параметрів (зусиль натягів і деформацій гальмівної стрічки, загальної деформації елементів гальмівної системи, відстані між накладками, охопленими і неохопленими гальмівною стрічкою під час завершення процесу гальмування) гальма з рухомими фрикційними накладками. Установлено закономірності зміни експлуатаційних параметрів гальма з рухомими фрикційними накладками залежно від їх ширини. Розвинуто елементи теорії перерозподілу питомих навантажень та вирівнювання теплонавантаженості в парах тертя набігаючої та збіжної гілки стрічки серійного гальма. Удосконалено та запропоновано пристрої для підвищення ефективності затягування гальмівної стрічки, а також збільшення коефіцієнта взаємного перекриття пар тертя та високоефективного їх охолодження.


Індекс рубрикатора НБУВ: И131.02-5-041.67

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330268 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Сторож Я. Б. 
Стабілізація навантаженості фрикційних вузлів стрічково-колодкових гальм бурових лебідок : Автореф. дис... канд. техн. наук / Я. Б. Сторож; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. - Івано-Франківськ, 2006. - 19 c. - укp.

Розв'язано статично невизначувану задачу щодо напружено-деформованого стану (НДС) ділянки гальмівної стрічки над і між фрикційними накладками, створено її математичну модель. Одержано залежності розподілу сил у контакті "стрічка - накладка", згинальних моментів і еквівалентних напружень від силової навантаженості та конструктивних особливостей ділянки фрикційного вузла. Змодельовано НДС фрикційної накладки та зношування її робочої поверхні, аналітично оцінено розподіл сил у контакті "накладка - гальмівний шків" за умов її зношування від силової навантаженості, коефіцієнта тертя й особливостей конструкції ділянки фрикційного вузла на стадіях припрацювання й усталеної роботи фрикційної пари. Одержано залежності розподілу питомого навантаження у контакті "накладка - шків" від зміни навантаженості ділянки фрикційного вузла та її конструкції. Створено модель деформації фрикційного вузла у розімкненому стані та на початку гальмування. Установлено взаємозв'язок між розміщенням і силовою дією пристроїв регулювання зазора між парами тертя та зношуванням накладок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И131.02-5-041.67

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345097 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського