Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Миколаєнко Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Редакторський словник : навч. посіб. / уклад.: Н. М. Миколаєнко; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. - 71 c. - укp.

Вміщено основні поняття у галузі редагування матеріалів друкованих мас-медіа. Основну увагу приділено поняттям, які характеризують редакторський процес, функції та види редагування. Подано також тлумачення термінів, які відображають творчі відносини між працівниками редакторського колективу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-49

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752135 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Миколаєнко Н. 
Виникнення і розвиток дитячих освітніх видань / Н. Миколаєнко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2014. - № 3. - С. 211-220. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Охарактеризовано п’ятьперіодів розвитку дитячих освітніх видань: предтечі книготворення, виникнення та поширення друкарства, становлення, розвиток дитячих освітніх видань, дитячі освітні видання радянського періоду та розвиток дитячих освітніх видань незалежної України. Визначено значення цих періодів у формуванні професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань. Виділено позитивні тенденції розвитку видавничої справи в цілому і дитячих видань зокрема за останні десять років незалежності. Зроблено висновок, що розвиток дитячих освітніх видань – це складний різнобічний процес, і типологія, структура, тенденції розвитку дитячих освітніх видань незалежної України розширюються, одночасно формуються і компоненти професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань.

Охарактеризованы пять периодов развития детских образовательных изданий: предтечи книготворчества, возникновения и распространения книгопечатания, становление, развитие детских образовательных изданий, детские образовательные издания советского периода и развитие детских образовательных изданий независимой Украины. Определены значения этих периодов в формировании профессиональной культуры будущих редакторов детских образовательных изданий. Выделены положительные тенденции развития издательского дела в целом и детских изданий в том числе за последние десять лет независимости. Сделан вывод, что развитие детских образовательных изданий - это сложный разносторонний процесс, и типология, структура, тенденции развития детских образовательных изданий независимой Украины расширяются, одновременно формируются и компоненты профессиональной культуры будущих редакторов детских образовательных изданий.

Characterized five periods of educational children's books: forerunner of books creation, the emergence and spread of printing, formation and development of educational children's books, children's educational publication of the Soviet period and the development of children's educational publications of an independent Ukraine. Determined the significance of these periods in the formation of professional culture of future editors of children's educational publications.Highlighted positive trends in the development of publishing in general and in particular children's publications in last ten years of independence. Concluded that the development of children's educational publications is a multifaceted process and typology, structure, development trends of children's educational publications of independent Ukraine dilate and simultaneously formed components of professional culture of future children's educational publications editors.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1 г(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Миколаєнко Н. М. 
Формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань у процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Миколаєнко; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2017. - 20 c. - укp.

Здійснено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань у процесі фахової підготовки. Охарактеризовано історичний аналіз становлення та розвитку дитячих освітніх видань як теоретичне підгрунтя актуалізованої проблеми. Розглянуто вітчизняний та зарубіжний досвід книжкових заходів у контексті трансформації освітньої дитячої видавничої продукції. Здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми розвитку дитячих освітніх видань за умов сучасного книжкового ринку. Узагальнено теоретичні засади редакторської діяльності. Розроблено та науково обгрунтовано структуру формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань. Визначено критерії та показники рівня її сформованості. Розроблено модель формування професійної культури майбутніх редакторів дитячих освітніх видань у процесі фахової підготовки. Експериментально перевірено ефективність її упровадження у навчальний процес вищої школи й окреслено перспективи подальших наукових пошуків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617 р30-203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА430967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Миколаєнко Н. М. 
Інформаційно-медійний простір: до проблеми фахової підготовки журналістів / Н. М. Миколаєнко // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2021. - № 1. - С. 108-112. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Мета роботи - розкрити особливості підготовки майбутніх журналістів у межах закладу вищої освіти. Під час проведення дослідження було використано ряд загальнонаукових методів: аналізу й синтезу, порівняння, узагальнення, і які надали змогу розкрити та систематизувати інтерактивні форми організації навчального процесу в підготовці майбутніх журналістів. За допомогою описового методу та контент-аналізу розкрито особливості підготовки майбутніх журналістів у межах закладу вищої освіти, продемонстровано конкретні форми навчання медіафахівців на базі ЖДУ ім. І. Франка, що надало змогу досягти поставленої мети. За результатами дослідження встановлено, що підготовку майбутніх журналістів у ЗВО можна розглядати як освоєння особистістю професійних знань і навичок, коли вони органічно поєднуються зі знаннями соціокультурної ситуації та становлять світогляд фахівця масмедіа, а також як здатність особистості до постійного самовдосконалення, самоосвіти. Розкрито детально реалізацію інноваційних форм та методів у фаховій підготовці журналістів у межах закладу вищої освіти. Зазначено, що фахова підготовка журналістів передбачає наявність сучасного мислення: уміння адекватно, самостійно аналізувати явища та процеси, бачити головне й особливе, відмовитись від штампів та інерції мислення, швидко реагувати на суспільні процеси й оприлюднювати достовірний фактаж. Акцентовано увагу на тому, що це - системний процес, тому необхідно в межах освітньої та журналістської діяльності створити систему умов і засобів для ефективного формування й удосконалення "портрета журналіста". Наукова новизна дослідження полягає в детальному розкритті інтерактивних форм і методів фахової підготовки журналістів на базі Житомирського державного університету ім. І. Франка. Практичне значення дослідження в тому, що реалізація на фахових заняттях таких форм, як ворк-шоп, тренінг, брифінг, буктрейлер, круглий стіл, "казка", імітована редакція "Редакторська скриня" та навчального проєкту "Такого у книгах не прочитаєш", надає змогу вдосконалити професійні знання, уміння та навички.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:Соц.комун. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського