Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (106)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (394)Журнали та продовжувані видання (285)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 186
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Філіна А. П. 
Рекламна діяльність в системі маркетингу - основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин / А. П. Філіна // Культура народов Причерноморья. - 2004. - № 51. - С. 65-73. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Розглянуто призначення сучасної реклами за умов ринкових відносин. Зазначено, що реклама як інструмент системи організації масового збуту є однією з рушійних сил, яка сприяє підвищенню життєвого рівня в Україні та в усьому світі. Наведено принципову схему рекламного процесу, яка складається з чотирьох ланок: рекламодавець - рекламне агентство - засоби поширення реклами - споживач. Висвітлено основні функції рекламодавця.

Рассмотрено назначение современной рекламы в условиях рыночных отношений. Отмечено, что реклама как инструмент системы организации массового сбыта является одной из движущих сил, которая благоприятствует повышению жизненного уровня в Украине и во всем мире. Приведена принципиальная схема рекламного процесса, которая состоит из четырех звеньев: рекламодатель - рекламное агентство - средства распространения рекламы - потребитель. Освещены основные функции рекламодателя.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Котик Л. Є. 
Особливості стратегії комунікації в західному рекламному менеджменті / Л. Є. Котик // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. розв. вир-ва регіону: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 31. - С. 352-358. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Ляпина Т. В. 
Бизнес и коммуникации или Школа современной рекламы : Экспресс-курс современной рекламы / Т. В. Ляпина. - К. : Альтерпрес, 2002. - 336 c. - рус.

Проанализирован и обобщен мировой опыт теории и практики рекламы. Раскрыто содержание понятия современной рекламы, приведен целостный подход к разработке и реализации комплексной рекламной кампании для обеспечения ее высокой результативности. Приведены рекомендации специалистов по созданию и размещению эффективной рекламной продукции, организации рекламных акций во всех сферах не- и коммерческой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 + Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637304 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ромат Є. В. 
Державне управління рекламою та саморегулювання у рекламній сфері : Моногр. / Є. В. Ромат. - К. : Студцентр, 2003. - 111 c. - Бібліогр.: 83 назв. - укp.

Висвітлено проблеми розвитку й сучасного стану системи громадського саморегулювання рекламної сфери в Україні. Проаналізовано її тісні взаємозв'язки із системою державного управління рекламою. Подано відомості про розвиток українського рекламного ринку. Зроблено висновки щодо основних тенденцій розвитку системи саморегулювання в рекламній сфері.

Освещены проблемы развития и современного состояния системы общественного саморегулирования рекламной сферы в Украине.Проанализированы ее тесные взаимосвязи с системой государственного управления рекламой. Даны сведения о развитии украинского рекламного рынка, выводы относительно основных тенденций развития системы саморегулирования в рекламной сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81-21 + У9(4УКР)421.0-803.81-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Белявцев М. И. 
Инфраструктура товарного рынка : Учеб. пособие для студ. вузов / М. И. Белявцев, Л. В. Шестопалова; Донец. нац. ун-т. - Донецк, 2003. - 418 c. - Библиогр.: с. 411-417 - рус.

Рассмотрены сущность, назначение и состав инфраструктуры товарного рынка, охарактеризованы основные части его инфраструктурного комплекса. Освещены специфические особенности работы оптовых посредников в современных условиях хозяйствования. Проанализированы основные этапы эффективной персональной продажи, описан механизм расчета лизинговых платежей. Раскрыта роль бирж в рыночной экономике.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321я73(4УКР) + У542.10-31я73(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА638352 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ляшенко Г. П. 
Кон'юнктурні дослідження на світових ринках : Посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г. П. Ляшенко, Л. Л. Лазебник; Держ. податк. адмін. України, Акад. держ. податк. служби України. - Ірпінь : Акад. ДСП України, 2003. - 92 c. - Бібліогр.: с. 79. - укp.

Висвітлено фактори, що впливають на загальногосподарську кон'юнктуру товарних ринків, наведено основні методичні вимоги щодо їх дослідження, а також алгоритм аналізу кон'юнктури об'єкта ліцензії. Запропоновано методику розрахунку та прогнозу цін на машини та обладнання. Визначено показники дослідження кон'юнктури ринків сировини.

Определены факторы, влияющие на общехозяйственную конъюнктуру товарних рынков. Приведены основные методические требования к их конъюнктурным исследованиям, а также алгоритм анализа конъюнктуры объекта лицензии. Предложена методика расчета и прогноза цен на машины и оборудование. Определены показатели исследования конъюнктуры рынков сырья.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-36я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Суїменко Є.  
Реклама: економічні функції та психологічний терор / Є. Суїменко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2004. - № 1. - С. 135-151. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.42-803.84 + У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Гейер Г. В. 
Брендинг в инновационной стратегии предприятия : Моногр. / Г. В. Гейер, А. В. Ландик; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк : Норд-Пресс, 2006. - 136 c. - Библиогр.: с. 125-136 - рус.

Выполнен анализ бренда и брендинга как одной из основных стратегий предприятий в условиях инновационной конкуренции и приведены пути повышения эффективности управления предприятием на основании совершенствования механизмов маркетинговой политики предприятия. Раскрыты концептуальные основы успешного управления промышленными брендами, определена стратегия бренда группы "Норд". Показана роль брендинга в маркетинговой стратегии, рассмотрены особенности его развития в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678019 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Закалюжна Л. В. 
Загальносвітова історія ідентифікаційної символіки [Електронний ресурс] / Л. В. Закалюжна // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 5. - С. 22-28. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Проаналізовано розвиток ідентифікаційної символіки. На прикладах зі світової скарбниці ідентифікаційних знаків розглянуто основні тенденції зміни графічної форми і характеру шрифту в торгових марках. Звернено увагу на роль і функції ідентифікаційної символіки в суспільстві.

Проанализировано развитие идентификационной символики. На примерах из мировой сокровищницы идентификационных знаков рассмотрены основные тенденции изменения графической формы и характера шрифта торговой марки. Уделено внимание роли и функции идентификационной символики в обществе.

The article devote to analysis of development of identification symbolics. Main tendencies of graphical form and character of type of trademark are considered on examples of best world identification signs. Also given attention to role and function ofidentification symbolics in society.


Ключ. слова: тавро, символ, герб, знак, торгова марка, шрифт
Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Панібудьласка В. Ф. 
Історія консюмеризму : опор. конспект лекцій / В. Ф. Панібудьласка, В. В. Бабич, С. В. Савойська; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2007. - 48 c. - Бібліогр.: с. 40-46. - укp.

Розглянуто історію консюмеризму. Розкрито зміст понять гуманізації, еволюції, Консюмерського Інтернаціоналу, культури, соціальної сфери. Запропоновано концепцію консюмеризму, показано його роль у системі ринкових відносин. Висвітлено напрями державно-громадської політики щодо підвищення якісних показників товарів і послуг. Розкрито правові аспекти захисту прав споживачів у розвинутих країнах світу. Проаналізовано основні історичні етапи становлення та розвитку консюмеризму. Охарактеризовано державні консюмерські організації України.

Рассмотрена история консюмеризма. Раскрыто содержание понятий гуманизации, эволюции, Консюмерского Интернационала, культуры, социальной сферы. Предложена концепция консюмеризма, показана его роль в системе рыночных отношений. Освещены направления государственно-гражданской политики повышения качественных показателей товаров и услуг. Раскрыты правовые аспекты защиты прав потребителей в развитых странах мира. Проанализированы основные исторические этапы становления и развития консюмеризма. Охарактеризованы государственные консюмерские организации Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-823.2 я73-2 + У9(4УКР)421.0-823.2 я73-2 + Х830.6 + Х839(4УКР)920.720.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р111059 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кларк Г.  
Маркетинг сервиса, приносящего прибыль = Marketing a service for profit / Г. Кларк. - К. : Знання, 2006. - 302 c. - (Европ. маркетинг). - Библиогр.: с. 289 - рус.

Освещены ключевые маркетинговые понятия, методы и стратегии, позволяющие правильно предлагать свои услуги соответствующей аудитории. Рассмотрены вопросы, касающиеся поиска своего места на рынке, направлений развития предприятия, пакетного ценообразования, тактики непрямого маркетинга, ведения переговоров, получения оплаты, управления услугами и техническими средствами обслуживания. Проанализированы распространенные недостатки маркетинга сферы услуг, особенности работы с жалобами клиентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10,2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА677345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Падерін І. Д. 
Маркетинг : навч. посіб. для студ. / І. Д. Падерін, К. В. Комарова, К. О. Сорока, С. А. Шмельова; Дніпропетр. держ. фін. акад. - Д., 2007. - 200 c. - Бібліогр.: с. 184. - укp.

Розкрито сутність і зміст основних понять маркетингу, а також сутність товарної, цінової політики та політики розподілу. Розглянуто питання реклами та стимулювання збуту. Запропоновано класифікацію ринків. Визначено внутрішні та зовнішні фактори маркетингу, показано роль його дослідницької функції. Надано оцінку ринкових можливостей фірми. Виявлено типи маркетингових систем. Проаналізовано особливості організації маркетингової діяльності, оптової та роздрібної торгівлі, регулювання діяльності учасників товароруху. Наведено методи стимулювання збуту товарів, ціноутворення на підставі рівня поточних цін.

Раскрыты сущность и содержание основных понятий маркетинга, а также сущность товарной, ценовой политики и политики распределения. Рассмотрены вопросы рекламы и стимулирования сбыта. Предложена классификация рынков. Определены внутренние и внешние факторы маркетинга, показана роль его исследовательской функции. Дана оценка рыночных возможностей фирмы. Выявлены типы маркетинговых систем. Проанализированы особенности организации маркетинговой деятельности, оптовой и розничной торговли, регулирования деятельности участников товародвижения. Приведены методы стимулирования сбыта товаров, ценообразования на основе уровня текущих цен.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У542.10,2 я73 + У9(4УКР)211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691304 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Смирнова Т. В. 
Моделювання рекламного іміджу : Навч. посіб. / Т. В. Смирнова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. - К., 2005. - 166 c. - укp.

Здійснено комплексний аналіз рекламної комунікації на засадах сучасних теорій та теоретичних відомостей щодо спонукальних мотивів, установок, стереотипів, менталітету, архетипів та властивостей масової свідомості. Розглянуто структуру, ознаки та функції іміджу об'єкта реклами як продукту рекламної комунікації. Висвітлено роль вербальних та невербальних засобів у процесі моделювання рекламного іміджу. Проаналізовано вживання метафор у рекламній комунікації на прикладах сучасних рекламних творів. Проведено порівняльний аналіз основних властивостей реклами та міфу. Проаналізовано механізми впливу реклами на цільову аудиторію.

Осуществлен комплексный анализ рекламной коммуникации на основе современных теорий и сведений о побудительных мотивах, установках, стереотипах, менталитете, архетипах и свойствах массового сознания. Рассмотрена структура, признаки и функции имиджа объекта рекламы как продукта рекламной коммуникации. Освещена роль вербальных и невербальных средств в процессе моделирования рекламного имиджа. Проанализировано употребление метафор в рекламной коммуникации на примерах современных рекламных произведений. Проведен сравнительный анализ основных свойств рекламы и мифа. Описан механизм влияния рекламы на целевую аудиторию.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81я73 + У9(4УКР)421.0-803.81я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672409 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бобер К. А. 
Наукоємні та високотехнологічні товари у структурі товарообороту в країнах різного рівня розвитку / К. А. Бобер // Екон.-мат. моделювання соц.-екон. систем. - 2006. - Вип. 11. - С. 26-32. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано внесок розвитку високих, наукоємних технологій в забезпечення довготривалого економічного зростання, а також зрушення у структурі експорту промислових виробів у країнах різного рівня розвитку. Акцентовано увагу на значенні консолідації зусиль держави та середнього і великого бізнесу для реалізації інноваційних проектів з метою поглиблення спеціалізації у виробництві високотехнологічної продукції.

Проанализирован вклад развития высоких, наукоемких технологий в обеспечение продолжительного экономического роста, а также изменения в структуре экспорта промышленных изделий в странах разного уровня развития. Акцентировано внимание на значении консолидации усилий государства и среднего и большого бизнеса для реализации инновационных проектов с целью углубления специализации в производстве высокотехнологической продукции.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Палига Є. М. 
Основи сучасного маркетингу : навч. посіб. / Є. М. Палига. - Л. : Укр. акад. друкарства, 2007. - 236 c. - Бібліогр.: с. 231-232. - укp.

Висвітлено сутність, принципи, функції, суб'єкти та процес маркетингу. Визначено фактори маркетингового середовища, викладено способи організації його вивчення та стратегії виходу на цільовий ринок. Розкрито зміст понять масового, диференційованого та цільового маркетингу, життєвого циклу товарів, реклами, особистого продажу, паблік рілейшнз, планування маркетингової діяльності, управління маркетингом. Охарактеризовано юридичні аспекти просування товару на ринок. Розглянуто питання ціноутворення, зокрема, встановлення базової та вихідної ціни.

Освещены сущность, принципы, функции, субъекты и процесс маркетинга. Определены факторы маркетинговой среды, изложены способы организации его изучения и стратегии выхода на целевой рынок. Раскрыто содержание понятий массового, дифференцированного и целевого маркетинга, жизненного цикла товаров, рекламы, личной продажи, паблик рилейшнз, планирования маркетинговой деятельности, управления маркетингом. Охарактеризованы юридические аспекты продвижения товара на рынок. Рассмотрены вопросы ценообразования, в частности, установления базовой и исходной цены.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У542.10,2 я73 + У521.11 я73 + У9(4УКР)211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691294 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Богун Л. А. 
Подходы к разработке малого бизнеса / Л. А. Богун. - О. : Астропринт, 2005. - 32 c. - Библиогр.: с. 31 - рус.

Приведен анализ зарубежного опыта в подходах к разработке идей в малом бизнесе, их легальной защите, к разрешению проблем в подготовке продавцов для успешной реализации товара. Построены взаимосвязи и предложены рекомендации по успешному сочетанию различных факторных признаков.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р107180 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Бакушевич Я. М. 
Презентації та комунікації в бізнесі з використанням Power Point : Навч. посіб. / Я. М. Бакушевич. - Т. : ТІСІТ, 2007. - 174 c. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Висвітлено психологічні та морально-етичні аспекти підготовки презентацій та успішного виступу, а також технічні аспекти застосування програми Power Point для приготування презентації.

Освещены психологические и морально-этические аспекты подготовки презентаций и успешного выступления, а также технические аспекты применения программы Power Point для приготовления презентации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.8ф121я7 + Ю953.3я73 + Ю751.4я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА684056 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Джефкінс Ф.  
Реклама = Advertising : практ. посіб. / Ф. Джефкінс. - 2-ге укр. вид., виправл. і доповн. - К. : Знання, 2008. - 565 c. - укp.

Розглянуто історію розвитку реклами, визначено причини її виникнення й особливості реалізації. Розкрито функції та структуру маркетингу, висвітлено його комунікативний аспект, встановлено сферу дії реклами продукту. Описано механізм впливу рекламної ідеї, проаналізовано взаємодію вербальних і невербальних символів з метою передачі змісту реклами. Наведено ефективні комунікативні технології, охарактеризовано основні типи рекламної діяльності. Розглянуто завдання, засоби й особливості масової, індустріальної, торговельної, роздрібної, фінансової та кадрової реклами. Наведено відомості про формування та функціонування рекламних агенств, висвітлено питання планування, розробки та проведення рекламних кампаній. Розглянуто основні етапи розвитку незалежних медіа-агенств, визначено чинники їх успіху. Охарактеризовано різні типи реклами, засоби її реалізації та механізм дії. Розкрито роль преси, радіо, телебачення (зокрема, альтернативного), кіно у здійсненні рекламних кампаній. Встановлено характерні особливості зовнішньої реклами та реклами на транспорті, наведено методи рекламних досліджень. Проаналізовано правові й етичні аспекти рекламної справи, розглянуто основні законодавчі акти, що регулюють діяльність у даній сфері.

Рассмотрена история развития рекламы, определены причины ее возникновения и особенности реализации. Раскрыты функции и структура маркетинга, освещен его коммуникативный аспект, установлена сфера действия рекламы продукта. Описан механизм влияния рекламной идеи, проанализировано взаимодействие вербальных и невербальных символов с целью передачи содержания рекламы. Приведены эффективные коммуникативные технологии, охарактеризованы основные типы рекламной деятельности. Рассмотрены задания, средства и особенности массовой, индустриальной, торговой, розничной, финансовой и кадровой рекламы. Даны сведения о формировании и функционировании рекламных кампаний. Рассмотрены основные этапы развития независимых медиа-агенств, определены факторы их успеха. Охарактеризованы различные типы рекламы, средства ее реализации и механизм действия. Раскрыта роль прессы, радио, телевидения (в частности, альтернативного), кино в осуществлении рекламных кампаний. Установлены характерные особенности внешней рекламы и рекламы на транспорте, приведены методы рекламных исследований. Проанализированы правовые и этические аспекты рекламного дела, рассмотрены законодательные акты, регулирующие деятельность в данной сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 я73(4ВЕЛ) + У9(4ВЕЛ)421.0-803.81 я73 + Ч620.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Соболь О. А. 
Ринок рекламних послуг України в контексті світових тенденцій розвитку / О. А. Соболь // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період: Зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 2. - С. 611-619. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Зирка В. В. 
Словарь рекламных терминов: русско-украинско-английский / В. В. Зирка, С. П. Кожушко, Л. П. Столярова; НАН Украины. Киев. ин-т переводчиков, Днепропетр. ун-т экономики и права. - Д., 2006. - 128 c. - рус.

Приведено около 800 рекламных терминов и терминологических сочетаний на русском, украинском и английском языках, дано их толкование. Раскрыта сущность таких понятий, как авиареклама, авторское право, вторичная информация, выкупная компенсация, каннибализм оборотов, картуш, квазиденьги, кейс-метод, медиа-байер, рекламная пирамида, суверенитет потребителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-434:У + У542.10-803.81я21 + У9(4УКР)421.0-803.81я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694539 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського