Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ШОУ$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Запитує: Добра (09.02.2011) Тема запиту: Ток-шоу на українському телебаченні |
Ключові слова: Ток-шоу -- телебачення Видання є в НБУВ: Ж68774/Літ.Журн. Вісник Дніпропетровського університету / Ред.: М.В. Поляков. — Д., 2005. — 182 с. — (Літературознавство. Журналістика; N 4, вип. 7). — укp., ВА723121 Телевізійна журналістика. Теорія і практика: навч. посіб. / А.В. Яковець. — 2-ге вид., доповн. і переробл. — К.: Києво-Могилян. акад., 2009. — 262 с. , ВА687346 . Телевізійна журналістика: теорія і практика: підруч. / А.В. Яковець. — К.: Вид. дім "Києво-Могилян. акад.", 2007. — 240 с. — Бібліогр.: с. 235-239. , РА372555 Мовленнєві чинники формування дискурсивного простору телевізійного ток- шоу (на матеріалі сучасної італійської мови): автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.05 / М.В. Крижановська; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 20 с. ТОК-ШОУ “ПОЛІТВЕЧЕРЯ” ЯК НОВИЙ ФОРМАТ ПРОГРАМИ ЗОДТРК “ЗАПОРІЖЖЯ”, РОЛЬ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНИХ ТОК-ШОУ В ПЕРЕДВИБОРЧИЙ ПЕРІОД, Карнавальні аспекти політичного ток-шоу : соціально-філософський аналіз, ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ УЧАСНИКІВ ПРЯМОГО ТЕЛЕВІЗІЙНОГО ЕФІРУ, МАНІПУЛЯТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СУЧАСНОМУ ТЕЛЕВІЗІЙНОМУ МЕДІАПРОСТОРІ, ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА «ШОУ ОКСАНИ МАРЧЕНКО» ТА «ШОУ ОПРИ ВІНФРІ»: ДО ПРОБЛЕМИ ЖАНРОВОЇ СВОЄРІДНОСТІ ТОК-ШОУ, КОМУНІКАЦІЙНІ ЕФЕКТИ ВЗАЄМОДІЇ ТЕЛЕВЕДУЧОГО З АУДИТОРІЄЮ: СУЧАСНІ УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ, ОСОБИСТІСНИЙ ПРАГМАТИЗМ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ МЕДІАПРОСТОРУ СУЧАСНОЇ УКРАЇНИ, Криза телебаченню на користь , Екранні рецепти жіночого щастя
|
| 2. |
Запитує: Оля (22.03.2013) Тема запиту: Шоу як соціокультурний феномен сучасної телевізійної культури. |
Ключові слова: шоу
Добрий день! Ознайомтеся з наступними матеріалами. Також рекомендуємо переглянути архів довідок за ключовими словами ток- шоу -- телебачення. Видання є в НБУВ: ВА723121 Яковець А.В. Телевізійна журналістика. Теорія і практика: навч. посіб. / А.В. Яковець. — 2-ге вид., доповн. і переробл. — К.: Києво-Могилян. акад., 2009. — 262 с. , РА371252 Мележик, Карина Олексіївна.Соціолінгвістична варіативність дискурсу англійського "реального" телебачення (на матеріалі реаліті шоу "Великий Брат") [Текст] : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / Мележик Карина Олексіївна ; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2010. - 21 с. , РА372520 Скрипка, Анна Олегівна. Шоу-технології як форма соціальної комунікації [Текст] : автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / Скрипка Анна Олегівна ; Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Х., 2010. - 20 с., Ж68774/Літ.Журн. Вісник Дніпропетровського університету / Ред.: М.В. Поляков. — Д., 2005. — 182 с. (Висвітлено питання історії розвитку жанру ток- шоу на українському телебаченні.), Ж23244/соц.комун. Островська Н.В. Ідентифікаційні ознаки політичних ток- шоу: погляд медіа-критиків / Н.В. Островська // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації . — 2011. — Вип. 2. — С. 72-77. , Ж70430 Яковець А. Розмовні видовища: визначення і класифікація / А. Яковець // Магістеріум . Журналістика. — 2006. — Вип. 22. — С. 29-32. (Розглянуто історичні, теоретичні та практичні аспекти такого популярного виду телепрограм, як ток- шоу, включно із жанровими особливостями, правилами організації, порадами ведучим.), Ж24479 Крячко В. Роль ток- шоу як інструментів соціодіагностики та соціотерапії / В. Крячко // Соц. психологія . — 2010. — N 5. — С. 82-90. Катаєв С. Л. Українські телешоу як засіб соціальної комунікації [Електронний ресурс] / С. Л. Катаєв, Ю. В. Мосаєв. . – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Staptp/2011_51/files/ST51_41.pdf . – Назва з екрану., Цибулько К. Реальні шоу: історія розвитку / К. Цибулько // Теле- та радіожурналістика. - Львів, 2008. - Вип. 7. - С. 123-129., Скрипка А. О. Шоу як засіб конструювання соціальної реальності [Електронний ресурс] / А. О. Скрипка. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Staptp/2009_42/files/42_23Skripka.pdf . – Назва з екрану., Дубовик Н. Шоутизация современной культуры / Н. Дубовик // МІСТ: Мистецтво, історія, сучасність, теорія. - К., 2010. — Вип. 7. — С. 224-233.
|
| 3. |
Запитує: Оля (10.04.2013) Тема запиту: Роль іміджу ведучого у шоу-програмах. |
Ключові слова: імідж -- ведучий
Добрий день. Перегляньте архів виконаних довідок (пошук за ключовим словом "імідж").
|
| 4. |
Запитує: Ірина (02.10.2017) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, знайти літературу за темою "Шоу на телебаченні - історія, розвиток та сьогодення" Заздалегідь вдячна за допомогу. |
Ключові слова: шоу
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика" та реферативною базою даних НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА723121 Яковець А. В. Телевізійна журналістика. Теорія і практика : навч. посіб. / А. В. Яковець. - 2-ге вид., доповн. і переробл. - Київ : Києво-Могилян. акад., 2009. - 262 c. (Розкрито концептуально-теоретичні засади функціонування телевізійної журналістики у системі ЗМІ. Висвітлено діяльність інформаційної служби телевізійних новин, описано структуру інформаційної редакції, технологію інформаційного телевиробництва, методи проведення інтерв'ю, наведено визначення та класифікацію ток- шоу.), РА372520 Скрипка А. О. Шоу-технології як форма соціальної комунікації : автореф. дис... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / Скрипка Анна Олегівна ; Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Харків, 2010. - 20 с., Ж68774/Літ.Журн. Вісник Дніпропетровського університету. - Сер. Літературознавство. Журналістика. - Донецьк, 2005. - Вип. 7, № 4. - 182 с. (Висвітлено питання історії розвитку жанру ток- шоу на українському телебаченні, специфіку сучасного радіомовлення та розвиток теорії радіопубліцистики.), Ж16622/мист. Голубенков А. Г. Танцевальное шоу в системе жанров сценической хореографии / А. Г. Голубенков // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Мистецтвознавство. - 2008. - 11, № 1. - С. 56-61. (Досліджено специфіку танцювального шоу як жанру сучасного хореографічного мистецтва. Проаналізовано сутність та жанротвірні ознаки шоу. Охарактеризовано витоки та соціокультурні передумови виникнення жанру, а також розглянуто сучасний етап модернізації художніх традицій танцювального шоу як процес подальшого розвитку жанру.) Мітчук О. Ток-шоу в українському ефірі як конфліктогенне середовище / О. Мітчук // Теле- та радіожурналістика. - 2013. - Вип. 12. - С. 340-345. , Станіславська К. І. Феномен талант-шоу на сучасному телебаченні / К. І. Станіславська // Культура і сучасність. - 2013. - № 2. - С. 89-96., Дергач Д. В. Мас-медійний жанр ток-шоу: природа, функції, аспектологія дослідницького пошуку / Д. В. Дергач // Актуальні проблеми української лінгвістики: теорія і практика. - 2013. - Вип. 26. - С. 41-47., Островська Н. Характерні риси і критерії моделі політичних ток-шоу / Н. Островська // Теле- та радіожурналістика. - 2014. - Вип. 13. - С. 282-290. , Цімох Н. І. Політичні ток-шоу в українському телевізійному просторі / Н. І. Цімох // Вісн. Маріупол. держ. ун-ту. Сер. Філософія, культурологія, соціологія. - 2013. - Вип. 6. - С. 106-112. , Дубовик Н. Шоутизация современной культуры / Н. Дубовик // МІСТ: Мистецтво, історія, сучасність, теорія. - 2010. - Вип. 7. - С. 224-233., Алфьорова З. І. Фантазми культури у "дзеркалі" телевізійних шоу / З. І. Алфьорова // Наук. зап. Тернопіл. нац. пед. ун-ту імені Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2012. - № 2. - С. 160-164., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 5. |
Запитує: Ірина (17.10.2017) Тема запиту: Доброго вечора! Допоможіть з пошуком літератури, для дипломної роботи на тему "Телевізійні шоу та їх учасники: засоби та аспекти". Заздалегідь вдячна за допомогу. |
Ключові слова: Телевізійні шоу
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо самостійно здійснити пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА687346 Яковець А. В. Телевізійна журналістика: теорія і практика : підруч. / А. В. Яковець. - К. : Вид. дім "Києво-Могилян. акад.", 2007. - 240 c. (Розкрито концептуально-теоретичні засади функціонування телевізійної журналістики. Висвітлено методи викладу телевізійних новин, мову, стиль і типи початків повідомлень, структуру інформаційної редакції. Проаналізовано проблеми виробництва телевізійного сюжету, викладу новин за допомогою цитування та за формулою Поля Вайта, особливості інтерв'ю, репортажу, коментару, бесіди, огляду, прес-конференції, дискусії, ток- шоу. Розглянуто концепції створення громадського телерадіомовлення в Україні.), Ж23244/соц.комун. Гоян В. В. Історія інформаційно-розважального телебачення: український досвід / В. В. Гоян, Т. А. Захарс // Держава та регіони. Сер. Соц. комунікації. - 2015. - Вип. 2. - С. 69-75. Ярошевська М. О. Основні учасники комунікативної ситуації ток-шоу (на матеріалі французьких телевізійних ток-шоу полемічного типу) / М. О. Ярошевська, Т. В. Бурмістенко // Мовні і концептуальні картини світу. - 2013. - Вип. 46(4). - С. 404-415. , Шутяк Л. М. Ток-шоу в системі жанрів телевізійної журналістики / Л. М. Шутяк // Наук. пр. Кам'янець-Подільськ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Філологічні науки. - 2011. - Вип. 25. - С. 211-214. , Клименко І. В. Психологічні особливості молодіжних аудиторій різних телевізійних шоу / І. В. Клименко, Д. Ж. Ідоятова // Укр. психолог. журнал. - 2016. - № 1. - С. 40-50., Цімох Н. І. Політичні ток-шоу в українському телевізійному просторі / Н. І. Цімох // Вісн. Маріуп. держ. університету. Сер. Філософія, культурологія, соціологія. - 2013. - Вип. 6. - С. 106-112., Грубич К. В. Комунікаційні телевізійні технології шоу-програм / К. В. Грубич // Наук. зап. [Української академії друкарства]. Сер. Соціальні комунікації. - 2015. - № 2. - С. 40-48., Цибко А. В. Комунікативні стратегії і тактики у телевізійних ток-шоу на матеріалах іспанської мови (політико-соціальний аспект) / А. В. Цибко // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. - 2015. - Вип. 28. - С. 199-211. , Дзюба Д. Історичні витоки та видова різноманітність телевізійних програм у жанрі реаліті-шоу / Д. Дзюба // Студії мистецтвознавчі. - 2015. - Число 1. - С. 69-76., Маленький Б. І. Німецьке телевізійне ток-шоу суспільно-економічної тематики: прагмалінгвістичний аналіз жанру / Б. І. Маленький // Мовні і концептуальні картини світу. - 2015. - Вип. 51. - С. 301-309., Дергач Д. В. Мас-медійний жанр ток-шоу: природа, функції, аспектологія дослідницького пошуку / Д. В. Дергач // Актуальні проблеми української лінгвістики: теорія і практика. - 2013. - Вип. 26. - С. 41-47., Скрипка А. О. Шоу-технології як форма соціальної комунікації : автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / А. О. Скрипка; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Харків, 2010. - 20 c., Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 6. |
Запитує: Сабріна Кидисюк (19.03.2018) Тема запиту: Доброго дня, Я пишу роботу на тему "Ток-шоу як жанр новинної журналістики", прошу Вас підібрати літературу для мого подальшого опрацювання. Дякую! |
Ключові слова: ток-шоу -- жанри журналістики
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: В354613/4 Актуальні питання екранної творчості : колектив. моногр. Т. 4 / [наук. ред. : О. В. Безручко, Г. О. Десятник]. - Київ, 2013. - 267 c. , ВА723121 Яковець А. В. Телевізійна журналістика. Теорія і практика : навч. посіб. / А. В. Яковець. - 2-ге вид., доповн. і перероб. - Київ : Києво-Могилян. акад., 2009. - 262 c., ВА759012 Журналістика в системі соціальних комунікацій : колект. моногр. / А. В. Валевська, Н. М. Губа, О. І. Дичко [та ін.]. - Київ : КиМУ, 2012. - 701 c. , ВА803751 Гресько О. В. Телерадіомовлення України в міжнародній комунікації / О. В. Гресько; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : Київ. ун-т, 2016. - 303 c., ВА660399 Вайшенберг З. Новинна журналістика : Навч. посіб. / З. Вайшенберг, Ю. Ракерс. - Київ : Акад. Укр. Преси, Центр віл. преси, 2004. - 262 c., Ж70430 Яковець А. Розмовні видовища: визначення і класифікація / А. Яковець // Магістеріум. - 2006. - Вип. 22. - С. 29-32. Цибко А. В. Лінгвосоціокультурні особливості теледискурсу та місце у них жанру ток-шоу / А. В. Цибко // Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики : зб. наук. праць. - Київ, 2016. - Вип. 29. - С. 277-291., Дергач Д. В. Мас-медійний жанр ток-шоу: природа, функції, аспектологія дослідницького пошуку / Д. В. Дергач // Акт. проблеми укр. лінгвістики: теорія і практика. - 2013. - Вип. 26. - С. 41-47., Дзикович О. В. Анонс ток-шоу у системі мовленнєвих жанрів / О. В. Дзикович // Філол. трактати. - 2014. - Т. 6, № 4. - С. 16-21., Шутяк Л. М. Ток-шоу в системі жанрів телевізійної журналістики / Л. М. Шутяк // Наук. пр. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Філол. науки. - Кам'янець-Подільськ, 2011. - Вип. 25. - С. 211-214., Нестеренко О. А. Жанрова природа мультимедійних історій [Електронний ресурс] / О. А. Нестеренко. - Режим доступу : URL : http://nz.uad.lviv.ua/static/media/2-53/40.pdf. - Назва з екрана., Майорова М. Є. Поняття політичного ток-шоу як розважального стилю [Електронний ресурс] / М. Є. Майорова, О. В. Чекмишев. - Режим доступу : URL : http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2016/7/79.pdf. - Назва з екрана., Книжкові видання, Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 7. |
Запитує: Марія (15.08.2019) Тема запиту: Доброго дня! Необхідна література на тему "PR-технології на політичних ток-шоу українського телебачення". Підійде література яка стосується сучасного телебачення, ток-шоу як окремого виду медіа, та інформація про PR. Дякую! |
Ключові слова: ток-шоу -- політичні ток-шоу -- телебачення -- технології PR
Добрий день! Перегляньте, будь ласка, наступні матеріали. Видання є в НБУВ: ВА787231 Зубарєва М. А. Прикладні антикризові PR-технології : навч. посіб. / Марія Зубарєва ; Нац. ун-т "Остроз. акад.", Ін-т глобал. стратегій упр. - Острог : Вид-во Нац. ун-ту "Остроз. акад.", 2014. - 161 с. , ВА629291 PR-технологии / сост. И. А. Илюшин ; Дальневосточный гос. ун-т, Институт массовых коммуникаций. - Владивосток : Издательство Дальневосточного ун-та, 2001. - 124 с. , ВА688481 Маркони Джо. PR. Полное руководство / Д. Маркони ; пер. с англ. Д. Р. Геренав, Ю. П. Леонова ; ред. пер. ЕрБ. Л. Еремин. - М. : Вершина, 2007. - 255 с. , ВА769006 Березенко В. В. PR в Україні: наукове осмислення феномену : монографія / Березенко В. В. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - К. : Академія української преси : Центр вільної преси, 2013. - 360 с. Островська Н. Характерні риси і критерії моделі політичних ток-шоу / Н. Островська // Теле- та радіожурналістика. - 2014. - Вип. 13. - С. 282-290., Косачова О. О. Специфіка ведення дискусій у політичних ток-шоу на вітчизняному телебаченні / О. О. Косачова // Культура України. - 2014. - Вип. 45. - С. 193-201., Цімох Н. І. Політичні ток-шоу в українському телевізійному просторі / Н. І. Цімох // Вісн. Маріупол. держ. університету. Сер. Філософія, культурологія, соціологія. - 2013. - Вип. 6. - С. 106-112. , Кит І. Г. Концептуальні моделі образу автора громадсько-політичного ток-шоу (на прикладі програм Л. Кінга та С. Шустера) / І. Г. Кит // Вісн. Дніпропетров. університету. Сер. Соціальні комунікації. - 2013. - Т. 21, Вип. 13. - С. 67-71. , Ісаєва Н. О. Рецептивність, емотивність та конвенціональність у драматургії політичного ток-шоу / Н. О. Ісаєва // Вісн. Дніпропетров. університету. Сер. Соціальні комунікації. - 2015. - Т. 23, Вип. 15. - С. 62-67. , Писаренко Л. М. Дискурс політичного ток-шоу як гібридний тип дискурсу / Л. М. Писаренко // Наук. вісн. Чернів. університету. Германська філологія. - 2014. - Вип. 692-693. - С. 165-169. , Цімох Н. І. Маніпуляція суспільною свідомістю в політичних ток-шоу на телебаченні України / Н. І. Цімох // Вісн. [Київ. нац. ун-ту культури і мистецтв]. Мистецтвознавство. - 2015. - Вип. 32. - С. 140-147., Майорова М. Є. Поняття політичного ток-шоу як розважального стилю / М. Є. Майорова, О. В. Чекмишев // Молодий вчений. - 2016. - № 7. - С. 335-338. , Цибко А. В. Лінгвостилістичні особливості ток-шоу як жанру телевізійного дискурсу / А. В. Цибко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2016. - Вип. 63. - С. 240-243. , Мазур В. С. PR технології – ефективний інструмент сучасного управління [Монографія] // ТНЕУ, 2017. – 18 с., Примак Т. О. PR для менеджерів і маркетологів. [Навчальний посібник] // К.: «Центр учбової літератури», 2013. – 202 с., Курбан О.В. PR у маркетингових комунікаціях. [Навчальний посібник] // К.: «Кондор-Видавництво», 2014. – 246 с., Курбан О.В. Діагностика та моделювання PR процесів. [Монографія] // К.: «Українська конфедерація журналістів», 2012. – 160 с.
|
|
|
|