Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=КОМУНІКАТИВНО$<.>+<.>K=КОГНІТИВНЕ$<.>+<.>K=НАВЧАНН$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 112
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Запитує: КАТЯ (11.04.2011) Тема запиту: допоможіть будь-ласка знайти інформацію по темі ДІАЛОГ-ДИСКУСІЯ(МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У 10-11 КЛАСАХ) |
Ключові слова: діалог- дискусія -- методика викладання англійської мови -- інтерактивні методи навчання
Перегляньте наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВА589844 Педагогіка, мистецтвознавство та культура: Зб. наук. пр. / Ред.: Г.Є. Гребенюк; Харк. облдержадмін. упр. культури, Обл. метод. каб. учб. закл. мистец. та культури. — К., 1998. — 51 с., ВА581497 Ващенко, Григорій. Загальні методи навчання [Текст] : підручник для педагогів / Г. Ващенко ; Всеукраїнське Педагогічне Товариство ім. Г.Ващенка. - К. : [б.в.], 1997. - 410 с, ВА573919 Настольная книга преподавателя иностранного языка [Текст] : справ. пособие / Е. А. Маслыко [и др.]. - 2.изд., перераб. и доп. - Минск : Вышейшая шк., 1996. - 522 с., ВА636948 Мисечко, Ольга Євгенівна.Методика навчання англійської мови в середній школі [Текст] : посібник-практикум для студ. вищ. навч. закладів / О. Є. Мисечко ; Житомирський держ. педагогічний ун-т ім. І.Я.Франка. - Житомир : Полісся, 2002. - 256 с., ВА574748 Сучасна технологія навчання іншомовного матеріалу в середніх навчальних закладах [Текст] / підгот. Н. К. Скляренко [та ін.] ; ред. С. Ю. Ніколаєва. - К. : Ленвіт, 1996. - 96 с. Сучасні технології формування англомовної компетенції в говорінні в учнів основної і старшої школи, КРЕАТИВНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ, Використання англомовних журнальних статей на уроках англійської мови, ТЕХНОЛОГІЇ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ, РОЛЬ ГРИ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
|
| 2. |
Запитує: Оксана (22.04.2011) Тема запиту: Чи не могли б Ви мені допомогти знайти інформацію по темі "Етапи навчання діалогічного мовлення в школі".(бажано не книжні джерела)Щиро дякую!Зі святом! |
Ключові слова: діалогічне мовлення
Шановна Оксано! Сподіваємось, підібрані нами матеріали Вам допоможуть. Дякуємо за привітання! Звертайтеся до нас надалі. Успіхів! Видання є в НБУВ: РА323683 Ляшкевич, Антоніна Іванівна. Наступність і перспективність формування діалогічного мовлення учнів початкових і 5 класів загальноосвітньої школи [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ляшкевич Антоніна Іванівна ; Херсонський держ. ун-т. - Херсон, 2003. - 18 с., ВА641805 Палихата, Елеонора Ярославівна. Методика навчання українського усного діалогічного мовлення учнів основної школи [Текст] / Е. Я. Палихата. - Т. : ТДПУ ім. Володимира Гнатюка, 2002. - 272 с. РОЗВИТОК НАВИЧОК ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ІНШОМОВНІЙ АУДИТОРІЇ, СИТУАТИВНІСТЬ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ В ЛІНГВОДИДАКТИЧНОМУ АСПЕКТІ, Врахування індивідуальних особливостей учнів у навчанні діалогічного мовлення в умовах сільської школи, РОЗВИТОК ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПЕРШИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ ЗАСОБАМИ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ, НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ, Внутрішня контрастивність діалогічного мовлення: до вибору параметрів аналізу , ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УСНОГО ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ, ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ДІАЛОГІЧНОГО ТА МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ, Діалогічне мовлення, Особливості діалогічного мовлення та його функції
|
| 3. |
Запитує: Івнова Світлана (27.04.2011) Тема запиту: Організаційно-педагогічні умови формування емоційно-вольової готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у школі. |
Примітка: навчальна Ключові слова: емоційно-вольова сфера -- дитина дошкільного віку
Добрий день! Рекомендуємо переглянути наступні джерела. Бажаємо успіхів! Видання є в НБУВ: РА376109 Замрозевич, Світлана Романівна. Формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі у процесі фізичного виховання [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Замрозевич Світлана Романівна ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". - О., 2010. - 21 с, ВА692332 Сисоєнко, Надія Василівна. Методика визначення функціональної готовності дітей до навчання в школі [Текст] : навч.-метод. посібник для мед.-пед. персоналу шкіл та студентів / Н. В. Сисоєнко, Л. В. Сєрих ; Черкаський національний ун-т ім. Б.Хмельницького. Кафедра вікової фізіології та валеології, Лабораторія гігієни навчальної діяльності дітей Інституту гігієни та медичної екології ім. О.М.Марзеєва. - Черкаси ; К. : [б.в.], 2007. - 52 с., РА300295 Ле Тхань Ван Педагогічні умови формування функціональної готовності дітей старшого шкільного віку до початку систематичного навчання у школі [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ле Тхань Ван ; Інститут педагогіки АПН України. - К., 1998. - 16 с., РА320616 Прокопенко, Валентина Іванівна. Підготовка дітей шостого року життя до навчально-пізнавальної діяльності у школі (на матеріалі роботи навчально-виховного комплексу дошкільний заклад - загальноосвітня школа І ступеня - гімназія) [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Прокопенко Валентина Іванівна ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 20 с., Ж70586 . Розвиток емоційної сфери та вольових якостей дитини, як умова готовності до школи / Н. С. Славіна // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти. — 2008. — Вип. 41. — С. 170-172.( - Зазначено, що в дошкільному віці починає реально формуватись особистість дитини, даний процес тісно пов'язаний з розвитком емоційно-вольової сфери. Наголошено, що у дитини в процесі виховання і навчання, під впливом вимог дорослих і дітей формується можливість підкоряти свої дії тій чи іншій задачі, досягати цілі. Доведено, що оволодіння дитиною умінням довільно керувати своїми рухами та діями є найбільш суттєвим показником її загального розвитку і свідчить про готовність дитини до навчання у школі.), ВА653567 Вікова психологія: Курс лекцій / Е.У. Гуцало; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. Каф. психології. — Кіровоград, 2004. — 187 с. , Ж14642 Розвиток емоційно-вольової регуляції в дошкільників / Н.В. Сидячева // Педагогіка і психологія. — 2007. — N 4. — С. 100-105. (Наведено результати апробації розробленої психокорекційної програми розвитку вольової та емоційної сфер дошкільнят. Розкрито мету та завдання експерименту. Розглянуто ігри, завдання та вправи, використані під час виконання програми.), ВА688360 Основи психології та педагогіки: конспект лекцій та навч.-метод. забезп. / С.М. Білоус; Федер. профспілок України, Ін-т туризму. — К., 2007. — 240 с. (Викладено питання розвитку психіки та свідомості, психології пізнавальних процесів особистості, емоційно-вольової сфери особистості, психології спілкування) Психологічні особливості мотиваційної готовності до школи дитини старшого дошкільного віку, Психомоторний стан як фактор адаптації учнів початкових класів до умов навчання в школі, Психолого-педагогічна корекція низького рівня шкільної готовності старших дошкільників, ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЕРСПЕКТИВНОСТІ І НАСТУПНОСТІ В НАВЧАННІ МАЛЮВАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО І МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
|
| 4. |
Запитує: Василь Суходольський (28.04.2011) Тема запиту: У бібліотеці є ця дисертація у електронному варіанті? - Лінгво-методичні засади навчання орфографії української мови в основній школі [Текст] : дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Хом'як Іван Миколайович ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 412 арк.: схеми, табл. - арк. 376-412 |
Ключові слова: Хом'як Іван Миколайович
Добрий день! На жаль у фондах НБУВ дисертації у електронному вигляді не зберігаються. Ознайомитися з оригіналом дисертації Ви можете тільки у читальному залі обслуговування дисертаціями та документами на мікроносіях Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського . Це спеціалізований зал Бібліотеки, з правилами роботи якого ознайомтесь за наступним посиланням: Видання є в НБУВ: ДС75247 Хом'як, Іван Миколайович. Лінгво-методичні засади навчання орфографії української мови в основній школі [Текст] : дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Хом'як Іван Миколайович ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 412 арк.: схеми, табл. - арк. 376-412 Читальний зал обслуговування дисертаціями та документами на мікроносіях
|
| 5. |
Запитує: Наталія (04.05.2011) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть знайти інформацію з питань розвитку засобів навчання на Україні. Дякую |
Ключові слова: розвиток засобів навчання
Добрий день! Зверніть увагу на наступні джерела. Видання є в НБУВ: РА376437 Міщенко, Ольга Анатоліївна. Розвиток мультимедійних засобів навчання в загальноосвітній школі [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Міщенко Ольга Анатоліївна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Х., 2010. - 20 с., ВА607503 Засоби навчання загальноосвітніх навчальних закладів (теоретико-методологічні основи) [Текст] : навч. посіб. для студ. вищих пед. навч. закл. та слухачів системи післядипломної освіти / А. М. Гуржій [и др.] ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : [б.в.], 2001. - 96 с., ВА693636 Бонч-Бруєвич, Г. Ф. Технічні засоби навчання з використанням інформаційних комп`ютерних технологій [Текст] : навч. посібник / Г. Ф. Бонч-Бруєвич ; Київський міський педагогічний ун-т ім. Б.Д.Грінченка. Кафедра інформатики та фізико-математичних дисциплін. - К. : КМПУ ім. Б.Д.Грінченка, 2007. - 64 с., ВА641147 Візуальні та аудіовізуальні засоби навчання [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів, вчителів та слухачів системи підвищення кваліфікації керівних кадрів освіти / А. М. Гуржій [и др.] ; Інститут педагогіки АПН України. Науково-методичний центр організації розробки та виробництва засобів навчання, Переяслав-Хмельницький педагогічний ун-т ім. Г.Сковороди. - К. : [б.в.], 2002. - 173 с., РА315198 Радельчук, Галина Іванівна. Засоби, моделі та технологія автоматизованого групового навчання [Текст] : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Радельчук Галина Іванівна ; НАН України, Інститут проблем моделювання в енергетиці ім. Г.Є.Пухова. - К., 2001. - 19 с.: рис. ЕВОЛЮЦІЯ ЗАСОБІВ ТА ПІДХОДІВ ДО МОДЕЛЮВАННЯ ЗНАННЯ У СФЕРІ ОСВІТИ, РІВНИЙ ДОСТУП ДО ІКТ В ОСВІТІ – СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, Засоби організації процесу навчання., ІНФОРМАЦІЙНО-ПРЕДМЕТНЕ СЕРЕДОВИЩЕ НАВЧАННЯ, ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМКИ АВТОМАТИЗАЦІЇ НАВЧАННЯ, РОЗШИРЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ТЕХНІЧНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ ТА ЇХ КЛАСИФІКАЦІЯ, Н. П. Волкова Педагогіка Засоби навчання
|
| 6. |
Запитує: Валентин (08.05.2011) Тема запиту: Смалько О.А. Комп'ютеризована підтримка факультативних та позакласних занять з математики в старшій школі//Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання: Збірник наукових праць.-К.:НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2003.-Вип. 6. |
Примітка: шифр
Шановний Валентин, цей збірник є у фонді НБУВ. Скористайтесь наступною інформацією. Видання є в НБУВ: ВА604744 Смалько О. А. Використання комп'ютера на уроках математики в школі : Метод. рек. / О. А. Смалько. - К. : НПУ ім.М.П.Драгоманова, 2000. - 118 с., Ж70520/2003/6 Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання [Текст] : збірник наукових праць/ Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова. - К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2003, Вип. 6 Адреса збірника "Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання" в Електронному каталозі НБУВ
|
| 7. |
Запитує: Тимчук Тетяна Василівна (01.06.2011) Тема запиту: література по темі |
| 8. |
Запитує: Ярослава (21.06.2011) Тема запиту: Доброго дня! Я шукаю зразки та примірники документів, що мають бути надані міністерству освіти і науки України щодо наданння ліцензії на професійно-технічне навчання зварників(можна за іншими професіями). Я вам буду дуже і дуже вдячна!!+)) |
| 9. |
Запитує: Мар"яна (03.10.2011) Тема запиту: Доброго дня! Тема моєї дисертації :"Просодичне оформлення комунікативної стратегії ухилення в англомовному телеінтерв"ю". Чи не могли б Ви допомогти з підбором необхідної літератури для написання дисертації. Дякую. |
Примітка: література Ключові слова: англомовне телеінтерв'ю -- комунікативна стратегія
Доброго дня! Ознайомтеся з наступними матеріалами. Бажаємо успіху! Видання є в НБУВ: РА324555 Калита, Алла Андріївна. Система фонетичних засобів актуалізації смислу висловлювання (експериментально-фонетичне дослідження англійського емоційного мовлення) [Текст] : автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.02.04 / Калита Алла Андріївна ; Київський національний лінгвістичний ун-т. - К., 2003. - 32 с., Ступин Л. П., Игнатьев К. С. Современный английский речевой этикет. − Л. : Изд-во Ленингр. ун-та, 1980. − 144 с. , ВА629449 Алексієвець, Оксана Миколаївна. Просодичні засоби інтенсифікації висловлювань сучасного англійського мовлення [Текст] / О. М. Алексієвець ; Київський національний лінгвістичний ун-т. - Т. : Економічна думка, 2002. - 201 с.: іл. - Бібліогр.: с. 174-198. ЛІНГВІСТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ АНГЛОМОВНОГО ІНТЕРВ’Ю, Дискурсивно-концептуальні особливості категорії саморепрезентації (на матеріалі англомовного інтерв’ю), ТИПИ КОМУНІКАТИВНОЇ КООРДИНАЦІЇ В АНГЛОМОВНОМУ ДІЛОВОМУ ДІАЛОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ, САМОПРЕЗЕНТАЦІЯ ЯК ХАРАКТЕРНА РИСА ЖАНРУ ТЕЛЕВІЗІЙНОГО ІНТЕРВ'Ю, Просодична інтерференція в англомовному дискурсі (експериментально-фонетичне дослідження мовлення арабо-англійських білінгвів): Автореф. дис... канд. філол. наук / Ю.М. Захарова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 20 с. — укp., ФУНКЦІЇ ІНТОНАЦІЇ В АКТУАЛІЗАЦІЇ ВИСЛОВЛЕНЬ ПОЗИТИВНОЇ ТА НЕГАТИВНОЇ ОЦІНКИ В АНГЛОМОВНОМУ РАДІОДИСКУРСІ, Соціолінгвістичні аспекти просодичної організації англійського поздоровлення, СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС ЯК ЧИННИК ВПЛИВУ НА ПРОСОДИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ВИГУКІВ, ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ІНТОНАЦІЙНОГО ОФОРМЛЕННЯ ОЦІННИХ ВИСЛОВЛЕНЬ В АНГЛОМОВНОМУ ДІАЛОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ, Апалат.Г.П. Особливості аргументації в тексті-інтерв'ю сучасної англомовної преси.
|
| 10. |
Запитує: Віра (14.11.2011) Тема запиту: Допоможіть будь-ласка з пошуком матеріалу на тему: "Особливості формування комунікативної компетенції учнів початкової школи на уроках англійської мови". Дякую! |
Ключові слова: викладання англійської мови -- початкова школа -- комунікативна компетенція учнів
Добрий день! Прогляньте, будь ласка, наступну інформацію: Видання є в НБУВ: ВА634610 Семова, Светлана Вадимовна Английский язык для младших классов [Текст] : читаем, пишем, говорим / С. В. Семова. - Донецк : БАО, 2002. - 80 с - Основний фонд, Зимняя И.А. Психология обучения иностранным языкам в школе , Панова Л.С. Обучение иностранному языку в школе , ВА671284 Роман, Світлана Володимирівна. Методика навчання англійської мови у початковій школі [Текст] : навч. посіб. / С. В. Роман. - К. : Ленвіт, 2005. - 208 с. , ВА678783 Комунікативний підхід до навчання іноземної мови учнів початкової школи: Навч.-метод. посіб. / Уклад.: Т.В. Зубенко; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. — Миколаїв, 2006. — 120 с. - (Викладено методологічні та теоретичні засади комунікативного підходу до навчання іноземної мови учнів початкової школи. Розглянуто особливості організації комунікативно орієнтованого навчання, розвитку іншомовної комунікативної компетенції молодшого школяра. Наведено рекомендації щодо організації комунікативно орієнтованого уроку іноземної мови у початковій школі. Запропоновано методики проведення комунікативних, рольових і дидактичних ігор.), ВА713748 Комунікативно-ігровий метод навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи (теоретико-методологічний аспект): монографія / О.О. Паршикова; Макіїв. екон.-гуманіт. ін-т. — Донецьк: Вебер, 2009. — 295 c. - (Проаналізовано наукові засади комунікативно-ігрового методу навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи, який грунтується на врахуванні взаємодії вікових характеристик молодших школярів і процесів засвоєння ними мови у динаміці розвитку. Визначено та науково обгрунтовано рівні елементарної іншомовної комунікативної компетенції, відповідно до яких встановлено етапи навчання іноземної мови у початковій школі, конкретизовано їх цілі, об'єкти, зміст, запропоновано схеми іншомовно-мовленнєвої діяльності учнів і способи її моделювання на кожній стадії засвоєння іноземної мови. Подано опис розробленої концепції комунікативно-ігрового навчання, яке забезпечує ефективне і в той же час радісне та ненапружене оволодіння іноземною мовою учнями початкової загальноосвітньої школи.) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА: МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНШОМОВНОГО ДІАЛОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В УМОВАХ КОЛЕКТИВНО-УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА АНГЛОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ, ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ ШВЕЦІЇ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПРАКТИЦІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ, Застосування інформаційно- комунікаційних технологій у викладанні англійської мови, Сучасні технології навчання англійської мови у початковій школі, ВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ, МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ ШКІЛ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ, ІНОЗЕМНІ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ ШКОЛАХ ПОЛЬЩІ: ЗМІНИ ДО ПРОГРАМНОЇ РЕФОРМИ, НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ПИСЬМІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ, Формування у старшокласників комунікативної компетенції в процесі вивчення іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук / Ю.П. Федоренко; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 20 с. — укp., Теоретичні основи навчання іноземної мови учнів початкової загальноосвітньої школи: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / О. О. Паршикова; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2010. — 44 с. — укp.
|
| 11. |
Запитує: Ірина (17.02.2012) Тема запиту: Навчання продуктивним видам діяльності як засіб корекційно-педагогічної роботи для дітей з обмеженими можливостями |
Ключові слова: корекційно-педагогічна робота -- продуктивна діяльність -- обмежені можливості
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористуватись інформацією у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: ВА694382 Холковська, Ірина Леонідівна. Корекційна педагогіка [Текст] / І. Л. Холковська ; Вінницький держ. педагогічний ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця : ВДПУ, 2007. - 328 с. , Ж72350 Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Зб. наук. пр. Вип. 1(3) / Ред.: П.М. Таланчук; Відкр. Міжнар. ун-т розв. людини "Україна", Ін-т вищ. освіти АПН України, Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2004. — 580 с. , ВА665945 Корекційна робота в системі освіти дітей з вадами розумового розвитку: Навч.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М.П. Матвєєва, С.П. Миронова; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. — Кам'янець-Поділ., 2005. — 164 с. , ВА739525 Основи корекційної педагогики: навч.-метод. посіб. / О. В. Мартинчук; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Пед. ін-т. — К., 2010. — 287 с. , ВА691012 Основи соціально-педагогічної діяльності: навч. посіб. / С.А. Литвиненко; Півден. наук. центр АПН України. — О., 2007. — 187 с., ВА746127 Педагогічна практика у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для глухих дітей: навч. посіб. / Г. Г. Маланчук, І. Б. Грибовська; Ред.: О. Борис; Є. Лупиніс. — Л.: ЛДУФК, 2011. — 136 с., Ж15708 Програма з трудового навчання для спеціальних загальноосвітніх шкіл інтенсивної педагогічної корекції / О. Чеботарьова // Дефектологія. — 2008. — N 4. — С. 3-8. — укp., Ж71961 Формування графо-моторних навичок у дітей з церебральним паралічем / Ю. Лянной, Н. Кукса // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди": Наук.-теорет. зб. — 2008. — Вип. 14. — С. 296-299. ШЛЯХИ АДАПТАЦІЇ ТА ІНТЕГРАЦІЇ В ГРОМАДУ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ, ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТИВНИХ СТОСУНКІВ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ З ОТОЧЕННЯМ, ОБРАЗОТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЙНО- ВИХОВНОЇ РОБОТИ З РОЗУМОВО ВІДСТАЛИМИ ДОШКІЛЬНИКАМИ, АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ВАДАМИ ЗОРУ В ІНТЕГРОВАНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ, РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ РОБОТИ НАД ТЕМАТИЧНИМ МАЛЮНКОМ, ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ В УМОВАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ, ОСНОВИ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ РОБОТИ ІЗ ДІТЬМИ З ДЕПРИВАЦІЯМИ ЗОРУ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ
|
| 12. |
Запитує: Олена (05.03.2012) Тема запиту: Формування граматичних навичок в учнів 5-9 класів за допомогою комп'ютерних технологій. |
Ключові слова: мультимедіа -- мультимедійні засоби навчання -- комп'ютерізація навчання -- інформатизація навчання -- граматичні навички -- технічні засоби навчання
Доброго дня! Пропонуємо ознайомитися з наступними матеріалами стосовно Вашої теми: Видання є в НБУВ: ВА614944 Коджаспирова, Галина Михайловна. Технические средства обучения и методика их использования [Текст] : учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Г. М. Коджаспирова, К. В. Петров. - М. : ACADEMIA, 2001. - 255 с., ВС39859 Сучасні тенденції комп'ютерізації процесу навчання іноземних мов: Зб. наук. пр. / Ред.: О.П. Голубенко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля, Донбас. гірн.-металург. ін-т, Луган. ін-т післядиплом. пед. освіти. — Луганськ, 2004. — 190 с. — укp. - (Рассмотрены особенности дидактического и методического оформления учебного материала для дистанционного обучения, а также использования возможностей мультимедиа на занятиях по латинскому языку. Охарактеризованы современные тенденции в компьютеризированном обучении иностранным языкам. Показана роль компьютерных технологий в учебном процессе. Освещены проблемы "Групп риска" в работе социальных педагогов, а также дистанционной и заочной форм образования в США. Описаны традиционные и эвристические методы обучения иностранному языку.), ВА743506 Інформаційні технології та технічні засоби навчання: курс лекцій / О. П. Буйницька; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. — Кам'янець-Поділ., 2010. — 180 с., ВА644526 Современные образовательные технологии: Учеб. пособие / Ред.: М.А. Хайруддинов; Э.Р. Аметова. — Симф.: Тарпан, 2003. — 127 с. , ВА693636 Технічні засоби навчання з використанням інформаційних комп`ютерних технологій: навч. посіб. / Г.Ф. Бонч-Бруєвич; Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б.Д.Грінченка. — К., 2007. — 64 с. — Бібліогр.: с. 52. — укp., Ж15708 Новітні засоби корекції та розвитку мовлення учнів із ТВМ / О.Б. Качуровська // Дефектологія. — 2006. — N 2. — С. 46-49. — укp. - (Наголошено на психологічних особливостях дітей з тяжкими вадами мовлення (ТВМ) та своєрідності формування у них мовленнєвих висловлювань. Охарактеризовано наявні комп'ютерно-розвивальні програми. Визначено місце комп'ютерних засобів у процесі навчання та сім їх основних функціональних можливостей: інформаційно-довідковий засіб; пакет програмних засобів моделюючого типу та інші. Звернено увагу на доцільність застосування комп'ютерних програм на різних етапах уроку залежно від дидактичної мети заняття. Наведено вимоги щодо безпеки роботи за комп'ютером, метою яких є зниження його негативного впливу на психічне і фізичне здоров'я дітей. Обгрунтовано часові, технічні та організаційні умови досягнення позитивного ефекту використання інформаційних технологій. Проаналізовано результати дослідження застосування інформаційних технологій у школах для дітей з ТВМ за напрямами: наявність комп'ютерного класу; рівень (новітність) комп'ютерів; чинники, що перешкоджають впровадженню комп'ютерних технологій тощо.), Ж21367 Использование интерактивных технологий для развития творческих способностей учащихся на уроках русского языка / С. С. Якимчук // Нaша шк. — 2009. — N 3. — С. 49-53. — рус., Ж14441 Использование компьютерных средств коммуникации при обучении правилам переписки на английском языке / О. Фесенко // Київ. старовина. — 2006. — N 2. — рус. Балуєва Ю., Нікітіна А. Психолого-педагогічні чинники застосування мультимедійних засобів навчання української мови у старших класах, ИСПОЛЬЗОВАНИЕ КОМПЬЮТЕРНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ И МЕТОДОВ ОБУЧЕНИЯ В ПРЕПОДАВАНИИ РУССКОГО ЯЗЫКА И ЛИТЕРАТУРЫ В РАМКАХ ШКОЛЬНОЙ ПРОГРАММЫ, Степаненко Д. О. INTERNET-ТЕХНОЛОГИИ КАК СРЕДСТВО ФОРМИРОВАНИЯ КОММУНИКАТИВНЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА, ПРИМЕНЕНИЕ КОМПЬЮТЕРНЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННЫМ ЯЗЫКАМ, ДОСЛІДЖЕННЯ НОВИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ КОМП'ЮТЕРИЗОВАНИХ ІНТЕРАКТИВНИХ ЗАСОБІВ, ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРОДУКТІВ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ, АЛГОРИТМ ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ, Ю. Балуєва ІСТОРІЯ ВИНИКНЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ ТА ЇХ УПРОВАДЖЕННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
|
| 13. |
Запитує: Аронова Ріма Семенівна (12.03.2012) Тема запиту: Управління самостійною навчальною діяльністю студентів заочної форми навчання ВНЗ І-ІІ р.а. |
Примітка: перелік періодичних фахових та наукових видань з теми Ключові слова: самостійна робота студента -- заочна форма навчання
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВО134988 Руфин И.И. О самостоятельной работе студента , Ж14683 Активізація самостійної роботи студентів-стоматологів за допомогою комп'ютерного програмного забезпечення / Л.Д. Чулак, В.Г. Шутурмінський, А.О. Бас, В.В. Вальда // Вісн. стоматології. — 2005. — N 2. — С. 92-94., Ж23380 Аналіз сучасного стану сформованості вмінь і навичок самостійної роботи з іноземною фаховою літературою у майбутніх інженерів / М. Гордієнко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. — 2007. — N 3/4. — С. 70-88., ВА711388 Бібліотечно-інформаційне забезпечення самостійної роботи студентів / Н.П. Пасмор. — К.: Кондор, 2007. — 116 с., Ж69358 Вибір шкали оцінок знань при контролі самостійної роботи студентів / Н.В. Скробач // Галиц. лікар. вісн. — 2003. — 10, N 1, [ч. 1]. — С. 116-117., Ж69411 Визначення сутності та змісту самостійної роботи студентів у вищих навчальних закладах / А.В. Котова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2008. — N 3. — С. 92-95., ВА674238 Використання комп'ютерних технологій в самостійній роботі студентів / Л.І. Титова // Документознавство. Бібліотекознавство. Інформаційна діяльність: Проблеми науки, освіти, практики: Зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. — К., 2006. — С. 173-176. — укp., Ж71542 "Вільна діяльність" як основа ініціативності студентів / Н.С. Журавська // Пробл. інж.-пед. освіти. — 2007. — N 16. — С. 333-346. — Бібліогр.: 19 назв. — укp., В351840/7 Густосологія: навч. посіб: в 10 т. Т. 7. Самостійна робота - потужний засіб сучасної освіти і виховання / Н.Г. Калашник, В.Л. Вертегел; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. — Х.: Колегіум, 2009. — 318 с., Ж22469 Дидактична система організації самостійної роботи студентів / О. Демченко // Рідна шк. — 2006. — N 5. — С. 68-70., Ж22469 Дидактичні умови організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів / А. Петрова // Рідна шк. — 2006. — N 7. — С. 16-19., Ж69299 Дистанційне навчання як сфера самостійної роботи студентів / В.Л. Левченко // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. — 2001. — Вип. 27. — С. 200-203. , Ж23773 Керування тематичною самостійною роботою студентів / М. Чепига // Вища шк. — 2008. — N 5. — С. 25-32. МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ САМОСТІЙНО-ПІЗНАВАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ, УПРАВЛІННЯ САМОСТІЙНОЮ РОБОТОЮ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ», Деякі питання організації самостійної роботи студентів заочної форми навчання, ОРГАНІЗАЦІЯ І СТИМУЛЮВАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ, ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ОПАНУВАННЯ ДИСЦИПЛІНОЮ "ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ", ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ, РА324243 Дидактичні умови організації самостійної навчальної роботи студентів вищих навчальних закладів: Автореф. дис... канд. пед. наук / І.М. Шимко; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2003. — 20 с., Ж69411 Досвід організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульного навчання / С.М. Шевченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2007. — N 2. — С. 149-152., Ж69411 Курсова і дипломна робота як засіб залучення до самостійної діяльності, активізації та реалізації наскрізної програми студентського наукового товариства в вищому навчальному закладі / М.І. Томашевський, В.О. Мітюков, О.М. Кириллов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. — 2006. — N 10. — С. 65-68.
|
| 14. |
Запитує: Ольга (16.05.2012) Тема запиту: Англійський мовленнєвий етикет: комунікативно- прагматичний аспект |
Ключові слова: мовленнєвий етикет -- мова
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористуватись інформацією у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: ВА728866 Англійська мова для бізнес діяльності для студентів магістратури немовних спеціальностей: навч. посіб. для студ. ВНЗ / С. О. Шехавцова, О. В. Отравенко. — Луганськ: Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, 2010. — 161 с. — англ. - (Подано навчальний матеріал у двох модулях, які вміщують шість тематичних блоків. Висвітлено сучасні тенденції вивчення англійської мови у контексті соціокультурної взаємодії учасників бізнес спілкування. Встановлено, що матеріали навчального посібника та завдання сприяють оволодінню англійської мови як засобу опанування бізнес навичками, нормами бізнес етикету та нормативами писемного виду мовленнєвої діяльності.), ВС49933 Ділова англійська мова: навч. посіб. / О. П. Биконя. — Вінниця: Нова Кн., 2010. — 312 с. - (Розкрито лексико-граматичний мінімум забезпечення та мовно-комунікативний рівень проведення ділових переговорів, мовленнєвий етикет спілкування: мовні моделі звертання, ввічливості, вибачення, погодження. Охарактеризовано економічні дані конкретної країни світу, мова якої вивчається, та України, соціальні відмінності між цими країнами, лексику професійного спілкування, лексику ділових контактів, ділових зустрічей, нарад, структуру діалогу загальнонаукового характеру, категорії буття, ділове листування.), ВА743742 Лінгвістика XXI століття: нові дослідження і перспективи: [зб. наук. пр.] / ; НАН України, Центр наук. дослідж. і викладання інозем. мов. — К.: Логос, 2010. — 252 с., ВА618416 Етикет англомовного наукового дискурсу / О.М. Ільченко. — К.: "Політехніка", 2002. — 287 с. , РА381736 Формування мовленнєвого етикету в майбутніх економістів в англомовному діловому спілкуванні: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. А. Огреніч; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 20 с., Ж73215 Лінгвістика ХХІ століття: нові дослідження і перспективи: зб. наук. пр. 2008 / Ред.: А.Д. Бєлова; Центр наук. дослідж. і викладання інозем. мов НАН України. — К.: Логос, 2008. — 315 с. — укp., Ж73103 Мовленнєвий етикет як засіб міжкультурної комунікації / О.В. Старостенко // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки: наук. дослідж., досвід, пошуки: зб. наук. пр. — 2009. — Вип. 15. — С. 126-132. , Ж69887 Психологічний аспект вивчення фатичного мовлення у ситуаціях етикетного спілкування / І.В. Волкова // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія. — 2007. — Вип. 1. — С. 182-191. МОВЛЕННЄВИЙ ЕТИКЕТ ЯК ЗАСІБ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ, ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ ЕТИКЕТНИХ КОНСТРУКЦІЙ УКРАЇНСЬКОЮ ТА АНГЛІЙСЬКОЮ МОВАМИ, ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ, Семантико-структурні особливості перформативних дієслів на позначення мовленнєвого етикету в сучасній англійській мові, Організація та системне використання формул мовленнєвого етикету для розвитку соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції студентів немовних ВНЗ (на матеріалі англійської і французької мов)
|
| 15. |
Запитує: Тетяна (25.09.2012) Тема запиту: Методика навчання фізичним вправам школярів молодших класів. |
Ключові слова: фізичні вправи -- початкова школа -- методика навчання
Доброго дня! Пропонуємо Вам скористуватись інформацією у наступних джерелах: Видання є в НБУВ: ВА585721 Вільчковський Е. С. Система фізичного виховання молодших школярів: Навч.-метод. посіб.для викл. та студ. вузів / Е.С. Вільчковський, М.П. Козленко, С.Ф. Цвек / Ін-т змісту і методів навчання. — К., 1998. — 230 с. ( Висвітлюється мета, завдання, засоби, методи і форми фізичного виховання учнів молодших класів, розкривається роль занять фізичними вправами в організації раціонального режиму дня в школі і вдома. Наведено рекомендації щодо методики вивчення програмного матеріалу, організації уроків фізкультури і заходів з фізичного виховання в режимі навчального дня, позакласної і позашкільної фізкультурно-масової роботи, а також фізичного виховання дітей в сім'ї. Належне місце відводиться висвітленню прийомів активізації пізнавальної діяльності учнів на заняттях фізкультурою, а також розкриттю прийомів підготовки їх до самостійного використання засобів фізичного виховання у повсякденному житті.), ВА632915 Шандригось В. І. Використання комп'ютера у підготовці вчителя фізичної культури до уроку: Метод. рек. на допомогу вчителям фіз. культури / В.І. Шандригось / Терноп. обл.ін-т післядиплом. освіти, Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т.: ТДПУ, 2002. — 91 с. ( Висвітлено проблему організації навчальної роботи вчителя фізичної культури за допомогою комп'ютерної технології. Визначено рівень дозування фізичних навантажень на заняттях з учнями перших класів. Описано розроблену комп'ютерну програму "Здоров'я дитини", розраховану для використання вчителями фізичної культури, інспекторами з фізичного виховання, науковцями в галузі фізичної культури та спорту за умов екологічно чистих регіонів і зон радіаційного забруднення. Розглянуто її призначення, функції, структуру, зміст і методологію.), ДС116815 Чопик, Роман Володимирович. Методика навчання фізичних вправ молодших школярів у процесі занять баскетболом [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Чопик Роман Володимирович ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2009. - 259 арк., РА326339 Фролова Н. О. Особистісно зорієнтований підхід у фізичному вихованні молодших школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук / Н.О. Фролова / Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.( Визначено суть та зміст поняття "особистісно зорієнтований підхід у фізичному вихованні". Обгрунтовано та впроваджено педагогічну систему реалізації даного підходу у фізичному вихованні молодших школярів. Розроблено методику підходу складання індивідуальних програм їх занять фізичними вправами відповідно до психофізичного розвитку. За результатами дослідження розкрито специфіку змісту та методику впровадження особистісно зорієнтованого підходу до фізичного виховання даних школярів. Експериментально перевірено ефективність впливу даного підходу на захворюваність, успішність у навчанні, психофізичний розвиток та соціалізацію особистості молодших школярів у навчально-виховному процесі початкової школи.), РА388499 Хрипко І. В. Вплив програм з традиційними та інноваційними засобами фізичного виховання на фізичний стан молодших школярів: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / І. В. Хрипко / Нац. ун-т фіз. виховання і спорту України. — К., 2012. — 20 с. ( Уперше розроблено технологію оцінювання ефективності інноваційних програм з фізичного виховання, яка передбачає та дозволяє вчителю вибрати оптимальний варіант для певного контингенту дітей та умов матеріально-технічної бази школи. Уперше визначено характер впливу традиційних та інновайних засобів рухової активності на розвиток фізичних здібностей та пізнавальну, мотиваційну сферу молодших школярів, який залежить від спрямованості засобів фізичного виховання. ), Ж21367 Фідірко М. О. Формування фізичних і психологічних якостей молодших школярів засобами рухливих ігор / М. О. Фідірко // Наша шк . — 2009. — N 5 . — С. 97-99. , Ж16225 Іванніков С. І. Індивідуально-диференційований підхід у підготовці майбутніх учителів початкових класів до фізичного виховання учнів / С. І. Іванніков // Наука і освіта . — 2010. — N 8. — С. 170-172.( Розглянуто стан фізичного виховання учнів в системі освіти. Обгрунтовано ідею та шляхи реалізації індивідуально-диференційованого підходу як принципу підготовки майбутніх учителів початкової школи до ефективного фізичного виховання і укріплення здоров'я молодших школярів. Визначено завдання, яких вимагає упровадження індивідуально-диференційованого підходу в теорію і практику підготовки майбутніх вчителів початкової школи до фізичного виховання учнів. Зауважено, що навчання майбутніх учителів початкової школи спеціальних фізичних вправ, ігор може відбуватись не тільки під час вивчення методик фізичного виховання, воно може враховуватись й у змісті інших приватних методик.), Ж70281 Слобожанський науково-спортивний вісник. Вип. 8 / Харк. держ. акад. фіз. культури / Ред.: М.О. Олійник. — Х., 2005. — 329 с.( Розглянуто питання фізичного виховання населення, удосконалення підготовки спортсменів різної кваліфікації. Проаналізовано вплив аквааеробіки на фізичний стан людей різного віку, ефективність застосування позаурочних форм занять фізичними вправами з учнями молодшого шкільного віку. Розкрито дидактичні основи методики навчання та формування ведення здорового способу життя школярів, філософсько-педагогічні засади гармонійного виховання молоді., Ж73685 Дитина. Освіта. Соціум : матеріали Всеукр. студент. наук.-практ. конф., 18 лют. 2010 р., Київ / Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова / Ред.: В.П. Андрущенко. — К., 2010. — 188 с. — (Вісн. Ін-ту розв. дитини. Сер. Філос. Педагогіка. Психологія; Вип. 7). ( Розглянуто питання використання інформаційно-комунікаційних технологій у розвитку дитини, дидактичних ігор і комп'ютера у навчанні математики, текстових задач у розвитку логічного мислення молодших школярів. Розкрито теоретико-методологічні засади формування духовності у дошкільному віці. Проаналізовано вплив сім'ї на формування самооцінки дитини старшого дошкільного віку. Описано інтерактивні форми методичного керівництва фізкультурно-оздоровчою роботою в дошкільному навчальному закладі. Наведено вимоги до підготовки фахівців у галузі дошкільної освіти)., Ж69411 Мацкевич Н. Особливості фізкультурно-оздоровчої роботи в початковій школі / Н. Мацкевич // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту . — 2004. — N 19. — С. 42-46. ( Висвітлено питання врахування особливостей організму, розвитку фізичних якостей, формування рухових умінь молодших школярів в процесі організації фізкультурно-оздоровчої роботи в початковій школі.), Ж69411 Дейнеко А. Х. Активизация занятий по физической культуре школьников 7 - 11 лет с помощью оздровительных видов гимнастики / А.Х. Дейнеко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту . — 2007. — N 5. — С. 59-62 . ( Исследовано отношение к занятиям физической культурой детей в возрасте 7 - 11 лет, определено их физическое состояние. Предложено проводить дополнительные уроки по физической культуре с использованием элементов спортивных и народных танцев, аэробики и фитнеса как оздоровительных видов гимнастики.), Ж69802 Денисовець Т. М. Експериментальне дослідження ефективності упровадження методики виховання здорового способу життя у загальноосвітніх навчальних закладах / Т.М. Денисовець // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол . — 2011. — Вип. 10. — С. 174-179., Ж69873 Чепурина О. Е. Использование средств и методов художественной гимнастики на уроках "Основы здоровья и физической культуры" в младших классах средней школы / О.Е. Чепурина, И.П. Закорко, А.В. Журавель, Г.Н. Будагьянц // Физ. воспитание студ. творч. спец . — Х., 2002. — N 4. — С. 86-97. ( Розглянуто проблеми вдосконалення навчального процесу з дисципліни "Основи здоров'я і фізичної культури" в молодших класах середньої школи, запропоновано один з шляхів їх подолання - використання на уроках засобів і методів художньої гімнастики.), Ж69028 Дикий О. Ю. Інноваційні технології на уроках фізичної культури / О. Ю. Дикий // Пед. пошук . — 2011. — N 2. — С. 17-18. ( Обгрунтовано необхідність пошуку новітніх оптимальних та ефективних систем фізичного виховання й оздоровлення молодого покоління. У ході проведеного дослідження визначено сутність понять теорії інноваційної педагогіки, виокремлено та проаналізовано можливості використання інноваційних технологій у галузі фізичного виховання за умов сучасної школи. ) Вплив спеціальних вправ на рівень фізичної підготовленості школярів молодшого шкільного віку, Кожевнікова Л. Оновлення змісту навчання і виховання учнів молодших класів на уроках фізичної культури в умовах особистісно орієнтованого навчання / Л.Кожевнікова // Спортивна наука України. - 2010. - №1 (30). - С. 53-63., Кліш і. С. Удосконалення фізичної підготовленості учнів молодшого шкільного віку / І. С. Кліш // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2010. - № 23. - С. 156-159, Остапенко О. І. Особливості фізичного виховання учнів початкових класів у системі " родина - школа " / О. І. Остапенко // Вісник Кам’янець Подільського національного університету. Фізичне виховання, спорт і здоров’я людини. - Кам’янець - Подільський. - 2008. - Вип. 1. - С. 219-226., Шамардіна Галина. Формування рухових умінь та навичок учнів початкової школи з використанням тенісу на уроках фізичної культури / Г. Шамардіна , Л. Шуба . // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2011. - № 3 (5). - С. 36-41.
|
| 16. |
Запитує: Руслана (19.10.2012) Тема запиту: Доброго дня.Я працюю логопедом в садочку.Чи є у вас в бібліотеці книга Рібцун Ю. В. "Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей молодшого дошкільного віку із ЗНМ", видання: Київ, "Освіта України", 2011 рік? Це єдина корекційна програма в Україні, рекомендована Міністерством і дуже мені потрібна для роботи. Чекатиму на вашу відповідь. Дякую! |
| 17. |
Запитує: Ольга (23.10.2012) Тема запиту: Прошу вашої допомоги у написанні дисертаційного дослідження на тему "Формування готовності майбутніх вчителів початкових класів до використання авторських технологій навчання", де ключовими словами є "авторські технології навчання". |
Ключові слова: авторські технології навчання -- підготовка вчителів
Доброго дня! Пропонуємо ознайомитися з наступними матеріалами, також радимо самостійно попрацювати з систематичним картковим каталогом НБУВ ( проспект 40 - річчя Жовтня, 3). Видання є в НБУВ: ВА676059 Сучасні технології навчання в початковій освіті [Текст] : матеріали Всеукр. наук.-практич. конф., 13-14 квітня 2006 р. / ред. З. Ф. Сіверс [та ін.] ; Київський міський педагогічний ун-т ім. Б.Д.Грінченка. - К. : КМПУ ім. Б.Д.Грінченка, 2006. - 160 с., ВА712425 Інноваційні технології в початковій школі [Текст] / упоряд. О. Кондратюк. - К. : Шкільний світ, 2008. - 112 с. - Основний фонд, ВА690543 Новітні форми і технології організації навчального процессу в початковій школі [Текст] : матеріали студ. регіональної наук.-практ. конф., присвяченої 50-річчю педагогічного факультету / ред. кол. Г. С. Демидчик [та ін.] ; Глухівський держ. педагогічний ун-т. - Глухів : РВВ ГДПУ, 2006. - 131 с. - Основний фонд, ВА684625 Інтерактивні технології навчання в початковій школі [Текст] : посібник для студ. вищих пед. навч. закл. та вчителів загальноосвіт. шк. / О. А. Біда [та ін.] ; Уманський держ. педагогічний ун-т ім. Павла Тичини. - Умань : Софія, 2007. - 209 с. , ВА609716 Іванчук, Марія Григорівна Основи технології інтегрованого навчання в початковій школі [Текст] : навч.- метод. посіб. / М. Г. Іванчук ; Чернівецький національний ун-т ім. Юрія Федьковича. - Чернівці : Рута, 2001. - 98 с. , ВА736124 Комар, Ольга Анатоліївна. Інтерактивна технологія в підготовці майбутніх учителів початкової школи: теорія і практика [Текст] : монографія / Комар Ольга Анатоліївна. - Умань : [Жовтий], 2010. - 326 с. , ВА661621 Підготовка вчителя до впровадження нових технологій навчання у малокомплектній початковій школі [Текст] : матеріали Всеукраїнської наук.-практ. конф., м.Умань, 15-16 жовтня 2004р. / голов. ред. Н. С. Побірченко ; Інститут педагогіки АПН України, Уманський держ. педагогічний ун-т ім. Павла Тичини, Управління освіти і науки Черкаської облдержадміністрації, Черкаський обласний ін-т післядипломної освіти педагогічних працівників. - К. : Науковий світ, 2004. - 130 с., ВА633645 Підготовка вчителя до впровадження нових технологій навчання в сільській початковій школі [Текст] / О. А. Біда [та ін.] ; заг. ред. О. М. Побірченко ; Уманський держ. педагогічний ун-т ім. Павла Тичини. - К. : Науковий світ, 2002. - 230 с, ВА652212 Підготовка майбутніх учителів до застосування нових технологій навчання у початковій малокомплектній школі [Текст] / Н. Г. Баліцька [та ін.] ; заг. ред. Н. С. Побірченко ; Уманський держ. педагогічний ун-т ім. Павла Тичини. - К. : Науковий світ, 2004. - 126 с., ВА637425 Автомонов П.П. Технологія педагогічного успіху: Навч. посіб. / П.П. Автомонов ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 180 с. — Бібліогр.: 74 назв. — укp. , ДС122962 Бєкірова, Лємара Енверівна. Формування готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування інтерактивних технологій навчання [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Бєкірова Лємара Енверівна ; Ун-т менедж. освіти НАПН України. - К., 2010. - 374 арк., ДС117796 Конкіна, Олена Юріївна. Особистісно орієнтовані технології навчання учнів початкової школи [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Конкіна Олена Юріївна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Х., 2009. - 226 арк. - Бібліогр.: арк. 172-186. ., РА367139 Конкіна, Олена Юріївна. Особистісно орієнтовані технології навчання учнів початкової школи [Текст] : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Конкіна Олена Юріївна ; Харківський національний педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2009. - 21 с. , РА321002 Острянська О.А. Формування комплексних педагогічних умінь у майбутніх учителів початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.А. Острянська ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 20 с. — укp., Ж21367 Мірошниченко О. М. Використання краєзнавчого матеріалу на уроках в початковій школі (З досвіду роботи) / О. М. Мірошниченко // Наша шк . — 2010. — N 1/2. — С. 55-60. — укp., Ж70936 Голобородько Є. П. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти / Є. П. Голобородько // Педагогіка вищ. та серед. шк.: зб. наук. пр . — 2010. — Вип. 28. — С. 3-9. — Бібліогр.: 7 назв. — укp. Новак Ольга Сутнісні характеристики авторських освітніх технологій / Ольга Новак // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди": Науково-теоретичний збірник. Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2012. - Вип. 24. - С. 239-242., Примакова В. В. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ В СУЧАСНІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ / Примакова В. В. // ТАВРІЙСЬКИЙ ВІСНИК ОСВІТИ. – 2011. – №4 (36). - С. - 19 - 24., Шапран Ольга СУЧАСНІ ІННОВАЦІЙНІ НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ: РІЗНОВИДИ ТА ПРАКТИКА РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ / Ольга Шапран // Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди": Науково-теоретичний збірник. Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2009. - Вип. 18. - С. 268-272.
|
| 18. |
Запитує: Світлана (08.11.2012) Тема запиту: комунікативно-когнітивний підхід до навчання англійської мови студентів ВНЗ |
Примітка: вихідні данні, коди авторефератів, дисертацій з теми Ключові слова: комунікативно-когнітивне навчання -- англійська мова -- навчання студентів ВНЗ
Добрий день! У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що тема є вузькоспеціалізованою та потребує пошукової роботи. Тому радимо звернутися до Читального залу обслуговування дисертаціями та документами на мікроносіях (див. посилан.). Також Ви можете скористатись пошуком у Віртуальному читальному залі Електронної бібліотеки дисертацій РДБ (див. посилан.), доступ до повних текстів авторефератів і дисертацій здійснюється з комп'ютерів 1-9 Залу комплексного бібліотечного обслуговування (к. 308) основного корпусу НБУВ (Київ, вул. 40-Річчя Жовтня, 3). Видання є в НБУВ: ВА745471 Методика навчання англійської мови студентів-психологів [Текст] : монографія / [О. Б. Тарнопольський та ін.] ; за заг. та наук. ред. О. Б. Тарнопольського, д-ра пед. наук, проф. ; Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля. - Д. : [б. в.], 2011. - 264 с. , ВС52776 Кузьмінський, Анатолій Іванович. Методика навчання англійської мови в аспекті комунікативно-когнітивного підходу [Текст] : навч.-метод. посіб. / Кузьмінський А. І., Вовк О. І. ; Черкас. нац. ун-т ім. Богдана Хмельницького. - Черкаси : Вид-во ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2011. - 315 с., ВА666874 Барабанова Г.В. Методика навчання професійно-орієнтованого читання у немовному ВНЗ: Моногр. / Г.В. Барабанова ; М-во освіти і науки України. Наук.-метод. центр. — К.: ІНКОС, 2005. — 314 с. ( Розглянуто питання формування читацької компетенції в процесі навчання читання професійно-орієнтованої автентичної літератури англійською мовою на основі когнітивно- комунікативного підходу. Проаналізовано новітні досягнення вітчизняних та іноземних дослідників, зокрема американських, методики викладання іноземних мов у немовному ВНЗ на сучасному етапі.), ДС80961 Бєссонова, Ольга Леонідівна. Оцінний тезаурус англійської мови: когнітивний і гендерний аспекти [Текст] : дис... д-ра філол. наук: 10.02.04 / Бєссонова Ольга Леонідівна ; Донецький національний ун-т. - Донецьк, 2002. - 463 арк.: рис. - арк. 399-453., ДС85161 Шевченко, Світлана Іванівна. Формування комунікативної компетенції в читанні англійською мовою із застосуванням комп'ютерних технологій у вищих навчальних закладах [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Шевченко Світлана Іванівна ; Київський національний лінгвістичний ун-т. - К., 2004. - 346 арк. - арк. 193-223., ДС71046 Тітова, Валентина Веніамінівна. Модульно-проектна методика навчання англійської мови студентів вищих технічних закладів освіти [Текст] : дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Тітова Валентина Веніамінівна ; Національний технічний ун-т "Київський політехнічний ін-т". - К., 2001. - 268 арк. - арк.179-204., ДС125135 з дод. Петровська, Юлія Валеріївна. Методика організації автономного навчання англійської мови студентів технічних спеціальностей [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Петровська Юлія Валеріївна ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2010. - 195 арк. - Бібліогр.: арк. 399-423., ДС101488 Касаткіна, Олена Володимирівна. Психолого-педагогічні основи розвитку комунікативної компетентності студентів (на прикладі вивчення англійської мови) [Текст] : дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Касаткіна Олена Володимирівна ; Рівненський держ. гуманітарний ун-т. - Рівне, 2007. - 239 арк. - арк. 177-194., РА363115 Каменський О. І. Методика формування англомовної компетенції студентів економічних спеціальностей засобами комп'ютерних технологій: автореф. дис... канд. пед. наук / О.І. Каменський ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 20 с. ( Визначено зміст і структуру англомовної компетенції студентів-економістів, встановлено критерії, показники та рівні її сформованості. Обгрунтовано педагогічні умови формування даної якості у студентів-економістів з використанням комп'ютерних технологій (змістова й процесуальна єдність навчання на основі інтеграції колективної та самостійної форм навчальної діяльності, інтеграція англомовних комунікативних та інформаційно-когнітивних умінь на основі використання комп'ютерних технологій, забезпечення свідомого засвоєння навчального матеріалу комунікативно орієнтованою системою вправ). Розкрито зміст понять "іншомовна професійно-комунікативна компетенція" та "інформаційно-когнітивна компетенція". ) , РА362647 Корж Т. М. Навчання студентів вищих технічних навчальних закладів анотування англійських професійно орієнтованих текстів: автореф. дис... канд. пед. наук / Т.М. Корж ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2008. — 24 с. ( Вперше визначено теоретичні передумови використання функціональних типів професійно орієнтованих текстів. Розроблено методику навчання студентів технічних ВНЗ (на прикладі спеціальності "Атомна енергетика") вміння укладати навчальні анотації на дані тексти. Розкрито сутність поняття "навчальна анотація", визначено її структурно-змістові характеристики та критерії оцінювання. Розроблено інтеграційно-матричну модель навчання анотування з використанням когнітивно- комунікативного підходу. ), РА342853 Пілішек С. О. Психосемантичні особливості лінгвокраїнознавства при вивченні іноземної мови у вищому навчальному закладі: Автореф. дис... канд. психол. наук / С. О. Пілішек ; Нац. акад. держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. — Хмельниц., 2006. — 20 с. ( Уперше психологічно інтерпретовано розходження в українській та англійській семантиці лінгвокраїнознавчих понять шляхом використання методу семантичного диференціала Чарльза Осгуда та доведено наявність зв'язних змін україномовних та англомовних структур семантичних просторів вимірюваних понять після експериментального навчання. Уточнено психологічну сутність лінгвокраїнознавства як важливого аспекту методики викладання іноземних мов та розходження і зв'язні зміни у когнітивній сфері тих, кого навчають іноземної мови. ), РА347618 Кушнарьова Т. І. Тестовий контроль рівня володіння майбутніми ветеринарними лікарями вміннями читати англійські тексти за фахом: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.І. Кушнарьова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. — К., 2006. — 21 с. ( Узагальнено лінгвістичні особливості текстів за фахом "Ветеринарія", як основи тестових завдань. Набула подальшого розвитку система тестового контролю як цілісність взаємопов'язаних елементів. Обгрунтовано та апробовано методику тестового контролю рівня володіння майбутніми ветеринарними лікарями вмінням читати англійські тексти за фахом на першому році навчання англійської мови в немовному вищому навчальному закладі. Визначено когнітивні, компенсаторні та метакогнітивні стратегії читання як опосередковані об'єкти тестування.), РА387176 Марлова А. С. Формування готовності до опрацювання іншомовної фахової літератури у студентів вищих медичних навчальних закладів: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / А. С. Марлова ; Відкр. міжнар. ун-т розв. людини "Україна". — К., 2012. — 19 с. ( З'ясовано роль іншомовної фахової літератури (ІФЛ) у професійній підготовці майбутніх лікарів. Визначено зміст і структуру готовності до опрацювання ІФЛ у студентів медичних ВНЗ, розглянуто критерії (мотиваційний, когнітивний, дієвий), показники та рівні (емпірично-інтуїтивний, репродуктивний, творчий) її сформованості. Обгрунтовано педагогічні умови забезпечення цього процесу: стимулювання мотивації студентів до опрацювання ІФЛ, реалізація міжпредметних зв'язків дисциплін "Англійська мова" та "Латинська мова", навчання студентів стратегіям роботи з ІФЛ у студентів медичних ВНЗ. Запропоновано методичні рекомендації щодо покращення підготовки майбутніх лікарів до роботи з ІФЛ.) Читальний зал обслуговування, Віртуальний читальний зал Електронної бібліотеки дисертацій РДБ
|
| 19. |
Запитує: Лілія (03.12.2012) Тема запиту: Визначення поняття "Навчання" та "виробниче навчання" різними авторами |
Примітка: електронний документ Ключові слова: навчання -- виробниче навчання
Добрий день! Відповідно до правил роботи сервісу ми не даємо визначення понять. Рекомендуємо джерела загального характеру та пропонуємо звернутися за додатковою інформацією у відділ довідково - бібліографічного обслуговування за наступним посиланням: http://www.nbuv.gov.ua/library/h_dbo.html Видання є в НБУВ: ВА684425 Скрипченко О.В. Вікова та педагогічна психологія: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О.В. Скрипченко, Л.В. Долинська, З.В. Огороднійчук, І.С. Булах, Т.М. Зелінська. — 2-е вид., доповн. — К.: Каравела, 2007. — 400 с., ВА685736 Пелевін Л.Є. Вступ до фаху: Навч. посіб. для студ. / Л.Є. Пелевін, Є.В. Горбатюк, О.А. Тетерятник ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2007. — 144 с., ВС50797 Автомонов П. П. Дидактика вищої школи: підруч. для студ. ВНЗ / П. П. Автомонов ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К.: Київ. ун-т, 2008. — 368 с., ВА651245 Малафіїк І.В. Дидактика: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / І.В. Малафіїк. — Рівне: РДГУ, 2003. — 470 с. , Ж69411 Яресько К.В. Визначення процесу навчання із застосуванням діяльнісного підходу / К.В. Яресько // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту . — 2003. — N 22. — С. 77-86., Ж69961 Єрмак С.М. Визначення змісту трудового навчання з "Електротехнічних робіт" в 5 - 9 класах / С.М. Єрмак // Наука і сучасність . — К., 2000. — Вип. 2, ч. 1. — С. 79-85. , Ж22620 Барановська О. Впровадження сучасних форм організації навчального процесу в умовах профільного навчання / О. Барановська // Дир. шк., ліцею, гімназії . — 2008. — N 5. — С. 44-47. , Ж69219 Давидович В.О. Адаптаційний аспект профорієнтації / В.О. Давидович // Наук. вісн. Чернів. ун-ту. Сер. Фізика, електроніка : зб. наук. пр. — 2005. — Вип. 261. — С. 110-112. РА350138 Попова Т.І. Педагогічні умови організації виробничої практики у професійно-технічних училищах швейного профілю в Україні (друга половина ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук / Т.І. Попова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 21 с.
|
| 20. |
Запитує: Ірина (30.11.2012) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, знайти матеріал, на дипломну роботу, тема: "Соціально-педагогічні умови організації інтерактивного навчання наркозалежних клієнтів" |
Ключові слова: Наркозалежні -- навчання наркозалежних
Доброго дня! Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Видання є в НБУВ: ВА640205 Сейко, Наталія Андріївна. Соціальна педагогіка [Текст] : для студ. пед. навч. закладів / Н. А. Сейко ; Житомирський держ. педагогічний ун-т ім. Івана Франка. - Житомир : [б.в.], 2002. - 260 с.: рис. - Бібліогр.: в кінці тем., ВА641046 Безпалько, Ольга Володимирівна. Соціальна педагогіка в схемах і таблицях [Текст] : навч. посіб. / О. В. Безпалько ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Логос, 2003. - 134 с.: іл. - Бібліогр.: в кінці тем., ВА643475 Молодежь и наркотики (социология наркотизма) [Текст] / А. М. Бандурка [и др.] ; ред. В. А. Соболев, И. П. Рущенко ; Институт социальной педагогики и социальной работы при Дрезденском техническом ун-те, Университет внутренних дел (социально-психологический фак.), Харьковский гос. политехнический ун-т, Аналитическая региональная ассоциация (Департамент социологических исследований и развития). - Х. : Торсинг, 2000. - 432 с., ВА575581 Позднякова, М. Е. Социологический анализ наркомании [Текст] / М. Е. Позднякова ; РАН, Институт социологии. - М. : [б.в.], 1995. - 146 с., ВА668018 Нагорна, Антоніна Максимівна. Наркоманія: Адаптація молоді до праці та життя [Текст] / А. М. Нагорна, В. В. Беспалько. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2005. - 384 с. - Бібліогр.: с. 336-373., Ж69888 Соціалізація особистості : Зб. наук. пр. Вип. 3 / Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова / Ред.: А.Й. Капська. — К., 1999. — 272 с. ( Розкрито психологічний, педагогічний та соціальний аспекти, які обумовлюють актуалізацію проблеми соціального становлення особистості та допомагають їх вирішувати на сучасному етапі розвитку суспільства та психолого-педагогічної науки. Досліджено соціально-психологічні причини наркозалежності серед підлітків і молоді, стан і тенденції розвитку систем атестації науково-педагогічного персоналу. Розглянуто можливості використання зарубіжного досвіду в реформуванні вищої технічної школи в Україні, комплексний підхід у художньому вихованні та навчанні тощо. ) , Ж16225 Егорченко С. П. Изучение мотивационной структуры, способствующей становлению и сохранению длительной ремиссии у бывших наркозависимых / С. П. Егорченко // Наука і освіта . — 2010. — Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". — С. 322-326. Чернецька Ю. І. Технологічний аспект ресоціалізації наркозалежної молоді / Ю. І. Чернецька, О. П. Бурик // Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Сер. Педагогічні науки. - 2011. - № 8. - С. 131-135., Литвинова Н. А. Сучасний науковий пошук у сфері педагогічної профілактики підліткової наркоманії / Н. А. Литвинова // Вісник ЛНУ імені ТарасаШевченка. - 2011. - № 20 (231). – C. 118-122., Вовкогон Ю. О. Реабілітація залежних від наркотичних речовин: інституційний вимір / Ю. О. Вовкогон // Наукові записки НаУКМА. Серія: Соціологічні науки. - 2009. - Т. 96. С. 94-98., Каспрік Н. М. Психологічні засоби профілактики наркотичної залежності учнів професійно-технічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. М. Каспрік . – Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/Vnadps/2012_2/12knmtnz.pdf. – Назва з екрану., Конончук А. І. Соціально-педагогічна робота за батьками наркозалежних підлітків [Електронний ресурс]А.І. Конончук. – Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/vchu/N123/N123p079-083.pdf. – Назва з екрану.
|
| | |
|
|