Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (23)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.515$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Борисова М.В. 
Викликані ЕЕГ-потенціали у дітей і підлітків: зв'язок з індивідуальними особливостями уваги: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / М.В. Борисова ; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. — Сімф., 2003. — 19 с. — укp.

Проаналізовано взаємозв'язок біопотенціалів головного мозку та індивідуальних характеристик уваги у дітей. На основі результатів дослідження у здорових дітей (5 - 16 років) та в дітей з порушеннями мовлення і затриманим психічним розвитком (10 - 12 років) зареєстровано викликані потенціали (ВП) у процесі визначення часу реакції, показники уваги за методиками "Таблиці Шульте" та "Знайди і викресли". Доведено, що особливістю ВП дітей 5 - 7 років є виражена хвиля N2, слабкий розвиток умовної негативної хвилі (УНХ). Виявлено кращі характеристики уваги у дітей зазначеної групи та у здорових дітей 10 - 12 років з максимально вираженою хвилею N1 - P2. Відзначено, що у дітей 15 - 16 років розвинено увагу з максимальними амплітудами Р1, Р2, УНВ, Р300 та мінімальною амплітудою N2, з функціональними порушеннями збільшений час реакції, знижена амплітуда УНХ, збільшені амплітуда і латентний період Р300.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.515 +
Шифр НБУВ: РА328127

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
2.

Дмитроца О.Р. 
Викликані потенціали головного мозку в умовах мимовільної та довільної уваги у підлітків: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / О.Р. Дмитроца ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2005. — 22 с.: рис., табл. — укp.

Вивчено викликані (ВП)потенціали кори головного мозку підлітків за умов уваги залежно від її поточного рівня (високого, середнього, низького) та статі досліджених. Установлено особливості амплітудно-часових характеристик ВП за відповідних етапів сприйняття й обробки інформації, просторового розподілу та динаміки фокусів активації та кореляційних зв'язків у корі великих півкуль мозку, які відображають міжпівкульові та внутрішньопівкульові взаємодії за уваги, висвітлено особливості активаційних процесів у великих півкулях. Показано, що динаміка показників ВП мозку у підлітків на послідовних етапах сприйняття й обробки інформації свідчить про наявність закономірностей структурно-функціональної організації уваги та незрілий механізм формування мимовільної та довільної уваги.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*739.177.52*011.2 + Ю983.515 +
Шифр НБУВ: РА338114

Рубрики:

      
3.

Сасіна І. О. 
Особливості та корекція розвитку уваги у дітей старшого дошкільного віку зі зниженим зором: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / І. О. Сасіна ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

У ході дослідження визначено, що увага дітей з порушенням зору розвивається за умов активної діяльності відповідно до загальних закономірностей психічного розвитку дитини, але внаслідок обмеженості зорового сприймання має специфічні особливості. На підставі виявлених особливостей зорової та слухової уваги дітей старшого дошкільного віку зі зниженим зором було розроблено авторську комплексну програму корекції розвитку уваги, спрямовану не просто на корекцію відхилень у розвитку уваги та їх запобігання, але й на створення сприятливих умов для найповнішої реалізації потенційних можливостей розвитку даного психічного процесу за рахунок оптимізації навчально-виховного процесу спеціального дошкільного навчального закладу компенсувального типу для дітей з порушенням зору.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.515.01 + Ю948.23
Шифр НБУВ: РА379010 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Єльчанінова Т. М. 
Розвиток уваги першокласників у період адаптації до навчання: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. М. Єльчанінова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Вперше встановлено зв'язок між рівнем розвитку властивостей уваги та стилем батьківського ставлення. Виявилено, що високий рівень концентрації, стійкості, продуктивності, ефективності уваги й її обсягу за умов некерованого їх становлення пов'язаний з контролюючими стилями батьківського ставлення, а саме: "Авторитарна гіперсоціалізація" та "Симбіоз". Вдосконалено засоби визначення рівня розвитку уваги шляхом включення до його характеристик комплексу таких властивостей уваги, як концентрація, ефективність, обсяг, стійкість, продуктивність, точність, ступінь впрацьовування та стійкості. Розширено уявлення про особливості взаємозв'язку окремих властивостей уваги з готовністю до навчання, рівнями самооцінки та тривожності та типом темпераменту першокласників. Вдосконалено засоби психологічного супроводу першокласників у період адаптації до навчання шляхом створення корекційно-розвивальної програми, спрямованої на сприяння становленню властивостей уваги під час залучення його провідних чинників. Висвітлено психологічну характеристику молодшого шкільного віку шляхом включення до системи чинників розвитку уваги першокласників стилів батьківського ставлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.515 + Ю983.402.1
Шифр НБУВ: РА379419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського