Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Реферативна база даних (75)Книжкові видання та компакт-диски (74)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю935.22-39$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
1.

Вдовіченко О.В. 
Прояв та корекція ризику у студентів, які навчаються за різними освітньо-професійними програмами: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Вдовіченко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2003. — 17 с. — укp.

Досліджено особливості прояву ризику у студентів, які навчаються за різними освітньо-професійними програмами та розроблено цілеспрямовану систему його корекції. Уточнено суть поняття "ризик", концептуальні уявлення, що дозволяють зрозуміти механізми й умови його виникнення. Показано, що ризик є інтегральною властивістю особистості, яка грунтується на емоційно-вольових, інтелектуальних та інших ознаках, внаслідок яких, людина потрапляє до небезпечних ситуацій та прагне вийти з них. Розроблено тести для з'ясування проявів ризику у студентів у різних галузях діяльності. У психодіагностичному дослідженні встановлено, що вираженість ризику у студентів детермінується комплексом різних властивостей особистості, визначивши які можна підвищити ефективність процесу корекції його небажаних проявів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.22-39 + Ч481.203 +
Шифр НБУВ: РА324214

Рубрики:

      
2.

Редько В.В. 
Психологічні механізми прийняття рішень у побутовій діяльності: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / В.В. Редько ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-методологічний аналіз побутової діяльності людини. Визначено соціокультурні, соціально-психологічні та психологічні ознаки побутової діяльності. Описано її психологічну структуру як систему провідних мотивів, ієрархію цільових конструктів, форм і засобів їх реалізації та визначено в ній функціональну роль процесу прийняття рішень, розроблено модель цього процесу. Визначено психологічні засади використання таких моделей для практичних і прикладних напрямків психологічних досліджень. Установлено, що у побутовій діяльності прийняття рішень є провідною формою цілепокладання та здійснюється як багаторівневий та багатоступінчастий процес узгодження особистісної значущості споживчих цільових конструктів та міри суб'єктивних витрат на їх досягнення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.22-39
Шифр НБУВ: РА326938

Рубрики:

      
3.

Самотаєва Е. О. 
Психологічні особливості впливу емоційності на індивідуальний стиль саморегуляції студентів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Е. О. Самотаєва ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2010. — 22 с. — укp.

Проаналізовано сутнісні характеристики саморегуляції цілеспрямованої активності особистості, структури процесу саморегуляції, його індивідуально-стильові особливості та участь в ньому емоцій та емоційності як цілісного інтегрального утворення особистості. Емоційність розглядається як формоутворювальний чинник індивідуального стилю саморегуляції студентів, який на різних етапах професійної підготовки характеризується специфічним змістом. Виявлено особливості саморегуляції студентів на різних етапах професійної підготовки. Встановлено, що специфіка саморегуляції студентів виражається в поступовому розвитку всіх ланок саморегуляції та у формуванні індивідуального стилю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-223 + Ю935.22-39
Шифр НБУВ: РА375844 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Малиненко Т.І. 
Психологічні особливості процесу цілепокладання у керівників вищих навчальних закладів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / Т.І. Малиненко ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2005. — 19 с. — укp.

У контексті системної методології визначено концептуальні основи дослідження та розроблено методологічну базу роботи, яка містить сукупність критеріїв, що відображають вплив особистісних характеристик керівників вищих навчальних закладів на процес їх цілепокладання в професійній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.22-39 + Ю959.0-9902 +
Шифр НБУВ: РА335660

Рубрики:

      
5.

Ніколаєнко О.С. 
Розвиток комунікативної саморегуляції майбутнього вчителя: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.С. Ніколаєнко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Наведено узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури, які містять матеріал стосовно проблем саморегуляції, психологічних особливостей педагогічного спілкування, проявів комунікативної саморегуляції у педагогічному спілкуванні. Виявлено рівні, динаміку й особливості прояву певних елементів комунікативної саморегуляції майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. Висвітлено взаємозв'язок рівнево-типологічних особливостей розвитку загальної саморегуляції зі структурними компонентами педагогічно-орієнтованого спілкування у майбутніх учителів. Визначено взаємозв'язок їх комунікативної саморегуляції та педагогічної комунікативної компетентності за такого спілкування. Виявлено умови розвитку комунікативної саморегуляції. Експериментально доведено можливість розвитку комунікативної саморегуляції майбутнього вчителя за методами активного навчання у процесі професійної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч314 + Ю935.22-39 +
Шифр НБУВ: РА355647

Рубрики:

      
6.

Олександров Ю.М. 
Саморегуляція як чинник психологічного благополуччя студентської молоді: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Ю.М. Олександров ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2010. — 19 с. — укp.

Уперше запропоновано інтегративно-особистісну модель саморегуляції, характерною ознакою якої є введення блоку інтеграції та прийняття рішення. Уточнено наукові уявлення щодо змісту поняття, структури та механізму психологічного благополуччя, розглянуто його основні аспекти (ресурсний, процесуальний, результативний, структурний, оціночний). Розкрито сутність поняття та структуру особистісного потенціалу, визначено роль розуміння у блоці самовизначення. Проаналізовано взаємозв'язки системи саморегуляції та психологічного благополуччя. Виявлено, що система саморегуляції найбільше взаємопов'язана з ресурсним і результативним аспектами психологічного благополуччя. Розглянуто чинники та вияви різних рівнів основних складових психологічного благополуччя. Виділено характеристики, що відрізняють суб'єктів з високим, середнім і низьким рівнем задоволеності життям, а також показники психологічного благополуччя особистості й особистісного потенціалу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю935.22-39
Шифр НБУВ: РА372467 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Доценко С.О. 
Формування готовності майбутніх учителів до прийняття рішень у педагогічній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.О. Доценко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування готовності майбутніх учителів до прийняття рішень у педагогічній діяльності. Визначено сутність і зміст готовності майбутніх учителів до прийняття рішень у педагогічній діяльності, розглянуто її мотиваційний, інформаційний, процесуально-діяльнісний і рефлексивний компоненти. Розроблено модель формування готовності майбутніх учителів до прийняття рішень у педагогічній діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови її реалізації, зокрема, такі, як організація самостимулювання до прийняття ефективних рішень, цілеспрямоване застосування засобів інформаційного моделювання в процесі підготовки майбутніх учителів до прийняття педагогічних рішень. Розроблено й апробовано навчально-методичний комплекс з формування готовності майбутніх учителів до прийняття рішень у педагогічній діяльності (діагностичний комплекс оцінювання рівнів сформованості даної якості, програму спецкурсу та методичні рекомендації до її використання, інформаційні ресурси).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю935.22-39 +
Шифр НБУВ: РА362185

Рубрики:

      
8.

Мельничук І.Я. 
Формування рефлексивних механізмів цілеутворення у процесі розв'язання професійно-психологічних завдань: Автореф. дис...канд. психол. наук: 19.00.07 / І.Я. Мельничук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Розкрито специфіку утворення професійних цілей у процесі розв'язання фахових завдань практичним психологом. Уточнено поняття "рефлексивні механізми цілеутворення", визначено їх роль у процесі утворення професійних цілей психолога. Визначено види, основні критерії та рівні сформованості цілеутворення та його рефлексивних механізмів. Експериментально перевірено вплив рефлексивних механізмів на ефективність утворення цілей у процесі розв'язання професійно-психологічних завдань. Розроблено й апробовано програму формування та корекції рефлексивних механізмів цілеутворення на підставі застосування активних методів навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.22-39 + Ю949.2
Шифр НБУВ: РА315808 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського